• [RPG] Our Island.

    © van de regisseurs; Mark Levin en Jennifer Flackett.
    © van mij als RPGmaker; Romy.




    | Het verhaal. |

    Twee kinderen, een jongen en een meisje, zitten al een paar jaar op een onbewoond eiland na een schipbreuk. Ze voelen zich daar thuis en weten heel goed hoe ze moeten overleven. Beiden hebben ze een dier wat heel gehecht is aan ze en hun altijd helpt. Ze willen geen mensen op dit eiland: maar als dat gebeurd, weten ze echt niet hoe ze hen weg moeten krijgen. En als het eiland dan ook word omgebouwd tot vakantiepark, weten ze het echt niet meer, want hierdoor word hun thuis ook verwoest.

    | Alvast een begin. |

    De toeristen en de zakenmannen en vrouwen zijn nog thuis met een boot, de zaken gaan nog gewoon door en de toeristen zijn hun vakantie aan het plannen. De twee kinderen zijn aan het doen zoals ze normaal doen, zoals nog meer leren zwemmen, jagen, bouwen, ontdekken en soms ook wel op internet aan het kijken.

    | Regels. |

    | Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt het niet gemeld, dan lig je eruit.
    | OOC = Out Of Character, dan moet je met haakjes ( []-()-{}->< ) praten.
    | IC = In Character, dan moet je praten als je persoon zonder haakjes.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Je hoeft Nim’s Island niet per sé gezien te hebben.
    | Als één van de kinderen moet je wel een beetje versleten kleding hebben.
    | Het dier moet wel een zeedier zijn of anders iets dat bijvoorbeeld in tropische gebieden wonen.
    | De verzonnen personen moeten geen bekenden zijn.
    | Als een topic vol is moet je wachten totdat ik er ben.
    | Het liefst geen one-liners.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Ik vertrouw de jongen toe aan een ervaren RPG’er, dus niet vragen als je geen ervaring hebt.
    | Relaties mogen, 16+ niet. Relaties tussen schipbreukelingen en meisjes/jongens. Relaties tussen vrouwen/mannen en zakenmannen/vrouwen. Relaties tussen meisjes/jongens en andere meisjes/jongens van andere families.

    | Rollen. |

    || De schipbreukelingen 2/2. |||

    Nim Rusoe. | NimRusoe.
    Rosco Luke Falley. | xFreedom.

    || Toeristen 7/16. ||

    Familie 2 (Duon).

    Lilly Duon. | MoccaSins.
    Damon Tyler Duon. | CarrotCurls.
    Helena Carissa Duon. | RainbowShine.

    Familie 3 (Siërra).

    Ephyra Jillian Athalia Siërra. | xEques.
    Avelina Farryn Siërra. | Rider.

    Familie 4 (Trende).

    Lexi Hazel Trende. | LEADERLOUIS.
    Jongen. | Gereserveerd door TheRumIsGone

    | Topics. |

    Rollenlijst.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Damon

    'Even zien, 3 koffers met kleren, 5 koffers met spullen om me nog mooier te maken en 2 koffers met dingen om te doen' grijns ik. Tja, ik heb veel bagage. Problemen mee?


    El Diablo.

    (Ik kon het niet laten om de butler James te noemen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rosco Luke Falley.

    Nadat Mirana de vis van middelmatige lengte had weggestuurd, zwom er in een rap tempo een nogal forse vis voorbij. Ik kon me amper op de vis concentreren, voordat ik de speer naar hem toe worp, maar ik gooide op goed geluk en het heeft nog geholpen ook.
    Mijn speer bungelt wat, maar is door de vis heen in het zand terecht gekomen. Na een paar grote, maar moeizame stappen in het water pak ik mijn speer op en hou hem boven water, waar de vis zijn laatste stuiptrekkingen maakt.

    [eten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Helena Carissa Duon.
    'Even zien, 3 koffers met kleren, 5 koffers met spullen om me nog mooier te maken en 2 koffers met dingen om te doen' Grijnsde hij. Mijn mond staat half open. 'Zeg, we gaan niet op wereldreis, maar op vakantie!' Ik keek hem even aan. 'Die koffers passen nooit in de auto. 2 maximaal. Niet meer, minder mag wel.' Zei ik streng.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lilly Duon
    Ik zet mijn grote koffer in de hal en loop dan door naar de keuken waar ik een blikje Ijs koffie uit de koelkast haal en hem open maak. Ik ga zitten op de bank en Tiger springt meteen op mijn schoot. Ik neem een paar slokjes van mijn Koffie en pak mijn Iphone om mijn beste vriendin alvast te sms'en dat ik vandaag op vakantie zou gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Damon

    'Wat? Nee! Dat kan nooit!' kreun ik
    'Maximaal 5' mompel ik.
    Normale mensen nemen 2 koffers mee, ik ben Damon Duon, ik ben een uitzondering!


    El Diablo.

    Helena Carissa Duon.
    Wat? Nee! Dat kan nooit!' Hij was niet blij. 'Maximaal 5' mompelde hij. Ik zuchtte even en pakte een glas water. 'Hoor je wel wat je zegt? 5 koffers wil je meenemen en je hebt al 3 koffers met kleren,'Ik nam even een slok.
    'Sinds wanneer lijk jij op een vrouw als het om hoeveelheid kleren gaat?' Ik plaagde hem een beetje. Ik hiel aan mijn standaard 2 koffers, maar paste gewoon niet in de auto.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damon

    'Gaat me niet om de kleren, merendeels loop ik daar toch in een zwembroek' mompel ik droogjes. 'Dan wil ik 2 koffers met kleren en 5 om me nog mooier te maken, en 2 om wat te doen.' hield ik vol. 'En als het niet past ga ik met mijn eigen auto' grinnik ik, en neem nog een slok van mijn breezer.


    El Diablo.

    Lilly Duon
    Ik loop naar de rest van mijn familie en keek ze even aan zo te zien was damon van plan veel meer bagage mee te nemen dan nodig. "Stel je niet aan Damon je kan daar vast ook dingen kopen je hoeft niet alles mee te slepen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Helena Carissa Duon.
    'En als het niet past ga ik met mijn eigen auto,'Grinnikte hij. Ik sloeg mezelf op mijn hoofd. Ik keek naar buiten en dronk mijn glas leeg. 'En ie mag dan alle benzine betalen?' Ik keek hem weer aan en liep de keuken uit naar boven. Ik liep naar zijn kamer toe en deed zijn deur open. Zijn kamer was een troep. Ik zuchtte weer en deed een raampje open. 'Kan hij nooit...' Klaagde ik. Zijn koffers -ik wist niet dat we er zoveel hadden- lagen op zijn bed en ik maakte er 1 open. Ik gooide er alles uit en gooide de dingen die nodig waren er weer in. Dat deed ik bij allemaal tot r nog 2 over waren. Met de 2 koffers liep ik naar beneden - ze waren best zwaar.- 'Hier 2 koffers en niet meer!' Ik liep ermee naar de auto.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damon

    'Maar daar hebben ze geen gucci, of armani' zeur ik.
    Ik leun op mijn arm, en drink mijn breezer op.
    Mijn ogen werden groot toen er maar twee koffers waren, en ik sprintte naar boven. 'Mam! Je hebt al mijn mooi maak spullen ruit gehaald!' roep ik, en pak weer in. Ik kom met nog 4 koffers naar beneden, en gooi ze in mijn eigen auto.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:42 ]


    El Diablo.

    Nim Rusoe. | Schipbreukeling.

          'Jell, weet je waar Rosco is?' vraag ik aan hem en Jell knikt met zijn kop naar het woud achter me. Hij is vast aan het jagen. 'Dank je, Jell!'
          Ik aai hem over zijn kop en ren het woud in. Ik ga naar het riviertje/meertje waar Rosco altijd jaagt.
          'En, heb je al vangst?' frons ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lilly Duon
    "Wat ben jij een grote baby zeg" lach ik hem toe, onze moeder loopt weg richting de slaapkamers. Ik draai me weer om en pak de riem van Tiger "Tiger" roep ik en hij komt aan wandelen, ik klik de riem vast aan zijn halsband en kriebel hem eventjes. "Daar gaan we dan" ik ga weer rechtop staan en pak mijn handtas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Damon

    'En, met wie rij jij mee Lills?' grinnik ik, terwijl ik tegen mijn Lamborghini leun. Ik kijk haar aan, en gooi dan de kofferbak dicht.


    El Diablo.

    Lilly Duon
    Ik keek naar zijn sportauto en dacht na het zou geweldig zijn om daar mee te gaan. "Ik zou wel willen maar je koffers nemen nog al de ruimte in" lach ik hem. "Nu kan de mijne er niet meer bij" zeg ik en klop op mijn koffer.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:49 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.