• [RPG] Our Island.

    © van de regisseurs; Mark Levin en Jennifer Flackett.
    © van mij als RPGmaker; Romy.




    | Het verhaal. |

    Twee kinderen, een jongen en een meisje, zitten al een paar jaar op een onbewoond eiland na een schipbreuk. Ze voelen zich daar thuis en weten heel goed hoe ze moeten overleven. Beiden hebben ze een dier wat heel gehecht is aan ze en hun altijd helpt. Ze willen geen mensen op dit eiland: maar als dat gebeurd, weten ze echt niet hoe ze hen weg moeten krijgen. En als het eiland dan ook word omgebouwd tot vakantiepark, weten ze het echt niet meer, want hierdoor word hun thuis ook verwoest.

    | Alvast een begin. |

    De toeristen en de zakenmannen en vrouwen zijn nog thuis met een boot, de zaken gaan nog gewoon door en de toeristen zijn hun vakantie aan het plannen. De twee kinderen zijn aan het doen zoals ze normaal doen, zoals nog meer leren zwemmen, jagen, bouwen, ontdekken en soms ook wel op internet aan het kijken.

    | Regels. |

    | Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt het niet gemeld, dan lig je eruit.
    | OOC = Out Of Character, dan moet je met haakjes ( []-()-{}->< ) praten.
    | IC = In Character, dan moet je praten als je persoon zonder haakjes.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Je hoeft Nim’s Island niet per sé gezien te hebben.
    | Als één van de kinderen moet je wel een beetje versleten kleding hebben.
    | Het dier moet wel een zeedier zijn of anders iets dat bijvoorbeeld in tropische gebieden wonen.
    | De verzonnen personen moeten geen bekenden zijn.
    | Als een topic vol is moet je wachten totdat ik er ben.
    | Het liefst geen one-liners.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Ik vertrouw de jongen toe aan een ervaren RPG’er, dus niet vragen als je geen ervaring hebt.
    | Relaties mogen, 16+ niet. Relaties tussen schipbreukelingen en meisjes/jongens. Relaties tussen vrouwen/mannen en zakenmannen/vrouwen. Relaties tussen meisjes/jongens en andere meisjes/jongens van andere families.

    | Rollen. |

    || De schipbreukelingen 2/2. |||

    Nim Rusoe. | NimRusoe.
    Rosco Luke Falley. | xFreedom.

    || Toeristen 7/16. ||

    Familie 2 (Duon).

    Lilly Duon. | MoccaSins.
    Damon Tyler Duon. | CarrotCurls.
    Helena Carissa Duon. | RainbowShine.

    Familie 3 (Siërra).

    Ephyra Jillian Athalia Siërra. | xEques.
    Avelina Farryn Siërra. | Rider.

    Familie 4 (Trende).

    Lexi Hazel Trende. | LEADERLOUIS.
    Jongen. | Gereserveerd door TheRumIsGone

    | Topics. |

    Rollenlijst.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nim Rusoe. | Schipbreukeling.

    Met mijn verrekijker loop ik over de kust. Ik kijk uit over de enorme oceaan en ben nieuwsgierig naar waar Jell altijd heenzwemt als hij hier wegging. Ik zou zo graag met hem de oceaan verkennen, maar volgens mij mag dat niet van Rosco.
          'Kon ik maar góed zwemmen, dan zou ik achter Jell aan kunnen,' mompel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Mijn topics-


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics..]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Mijn topics]

    Rosco Luke Falley.

    Zoals gewoonlijk sta ik tot net boven mijn knieën in het water. Met mijn zelfgemaakt speer in mijn hand zoek ik naar de grote en kleine vissen die aan deze kant van het eiland zwemmen.
    Net wanneer ik een vis van een normale lengte langzaam voorbij zie komen, vliegt Mirana voor mijn neus voorbij, waardoor ik mijn evenwicht verlies. Ik zwaai nog tevergeefs met mijn handen, waarna ik achterover in het zoute water val. Snel krabbel ik overeind en haal ik met mijn handen het zoute water van mijn gezicht af. "Mirana, kan je me nooit eens rustig mijn eten laten vangen? Ik heb honger en Nim vast ook" Zeg ik geïrriteerd tegen de toekan die nu vrolijk boven mijn hoofd vliegt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wow, allemaal hetzelfde XD. Maar goed, ik heb nu ook mijn topics.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Avelina Farryn Siërra

    Zuchtend laat ik mijn blik door de kast gaan. Vader heeft weer eens besloten op vakantie te gaan naar één of ander onbewoond eiland en natuurlijk moeten wij gewoon mee. Natuurlijk houd ik wel van de vakanties, maar hij besluit altijd zonder onze mening te vragen, waar we heen gaan. Ik zou graag een keer naar New York gaan, of misschien een andere grote stad waar veel van de nieuwste mode hangt. Maar mij wordt natuurlijk weer niks gevraagd.
    Ik prop een koffer vol met kleren. Ik ben wel zo verstandig om mijn eigen kleding en de kleding die mijn vader voor mij heeft gekocht mee te nemen. Anders krijg ik waarschijnlijk weer ruzie of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    [Oké faal vergeten.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Damon

    Ik zucht, en prop de spullen in mijn koffer.
    Even checken.
    Genoeg kleren, genoeg dingen voor mijn haar enzo.
    En natuurlijk spullen dat ik me niet verveel, want ik ga me zo vervelen op dat eiland. Ik zucht en rits mijn tas dicht, daarna loop ik naar beneden en neem een breezer.


    El Diablo.

    Nim Rusoe. | Schipbreukeling.

    Ik ga op het zand zitten en ga met mijn hand in het water. Opeens zie ik een schild boven het water en daarna het kopje van Jell.
          'Hoi, Jell,' zeg ik en ik verschuif wat zodat ze naast me kan gaan 'zitten'.

    [O ja, vergeten te zeggen, Nim heeft ook een hagedis zoals op die foto.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lilly Duon
    Ik zette zuchtend mijn koffer op de grond en ik was blij dat ik eindelijk klaar was met inpakken. Met een plofje laat me zelf vallen op mijn bed naast Tiger "Heey jongen" zeg ik en aai hem over zijn hoofdje "Gezellig op vakantie" Ik ging weer staan en liep naar beneden terwijl Tiger me vrolijk achterna trippelde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Avelina Farryn Siërra

    Als ik alles heb, vraag ik onze butler, James, om mij te helpen met de koffers. Ikzelf til er eentje en James tilt de andere. Beneden is niemand. Vader is waarschijnlijk in zijn werkkamer en moeder is pakken. Mijn zus, zit vast ook op haar kamer. Ik bedank James en zet zelf water voor thee op. Er liggen croissantjes van de bakker op het kookeiland, dus daar pak ik er maar eentje van. Vervolgens plof ik neer voor de tv en zet hem op TMF.


    Happy Birthday my Potter!

    Helena Carissa Duon
    Ik had alles nagecheckt of we alles wel handen. Ik had alle paspoorten in mijn handtas gedaan en mijn koffer zat bomvol. Ik hoorde iemand naar beneden lopen en besloot ook maar even naar beneden te gaan. Beneden zag ik Damon. Hij zat iets te drinken, maakte niet veel uit wat. 'Hai, heb je alles?'Vroeg ik aan hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor