• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-Khedira

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-Khedira
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Terwijl Delano bezig is met het vlees grijpt Vincent naar het mes in zijn riem. In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon wilde helpen, maar toen ik zag dat zijn houding aanvallend werd begreep ik wat hij wilde doen. 'Kijk uit,' gilde ik naar Delano zodat hij het hopelijk nog zou kunnen ontwijken. Door mijn plotselinge gegil was Vincent opgeschrokken uit zijn concentratie wat mij de gelegenheid gaf om mijn bijl te pakken en het naar hem te gooien. Gelukkig kom ik uit 7, anders was deze nooit raak geweest. Ik zie Vincent in elkaar zakken en nog een paar spastische bewegingen maken voordat hij helemaal stil ligt. 'Beste bondgenoot die je kunt wensen,' mompel ik als ik mijn bijl uit zijn borstkas trek.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kanonschot

    Vincent district 9 is dood


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Damon begint hard te lachen. 'Ik zat gewoon te denken, ik ben een beroeps en jij niet. Ik heb je niet eens nodig. Je kan zelfs in de weg lopen.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Dit is niet de Damon die ik vannacht heb leren kennen. Hij is anders. Waarschijnlijk komt het door die rare vogels.
    'Damon, ik weet niet wat je hebt, maar je moet even normaal doen.' Het geluid dat uit zijn keel komt, klinkt afgrijselijk. Het is geen lachen meer, maar je kunt het ook niet gillen noemen.
    'Ik doe normaal. Ik ben een hele normale tribuut. We zijn geen gewone mensen meer Dawnelle.' Dan haalt hij uit. Ik ontwijk en steek in een reflex mijn pijl in zijn arm. Hij lijkt helemaal in de war en trekt schichtig de pijl eruit. Dan begint hij de gillen. Alsof hij in brand staat.
    'Sorry,' zeg ik hopeloos. Ik wacht tot hij langzaam sterf. Het gegil klinkt nog lang na in mijn oren, terwijl hij allang al is opgehouden.


    Happy Birthday my Potter!

    Kanonschot

    Damon district 2 is dood


    Happy Birthday my Potter!

    (Okee, iedereen begint weer een beetje opgang te komen. Nog een oproep voor Deejay en FluffyFire: Zijn jullie nog van plan door te spelen?)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik wil wel, maar ik de k dat fluffyfire niet meer wilt xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik stuur haar even een PB en als ik daar geen reactie op krijg dan stuur ik mutilanten op haar af)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej, dan mag Michael ook wel weg wezen xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Luena mocht ook vermoord worden :) ik ga door met Delano)


    ~

    Nacht

    In de hele arena worden vampier mutilanten los gelaten. Het lijken op het eerste gezicht aardige knappe mensen die je willen helpen, maar veranderen dan in vreselijk bloedzuigende wezens. Ze zijn heel snel en kunnen goed klimmen. Manieren om ze te ontwijken zijn vuur maken, bepaalde genezende kruiden gebruiken om ze op afstand te houden (Knoflook werkt vooral heel goed) en ze kunnen ook niet zwemmen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik loop een beetje te niksen, als de zon langzaam ondergaat en het nacht wordt. Ik kijk naar de hemel en zie dat Vincents gezicht langskomt. Mijn ogen worden groot en ik krijg pijn in mijn buik. Mijn district maatje is dood, hij is weg. Een traan verlaat mijn ooghoek. Ik veeg hem snel weg en pak mijn wapens bij de hand. Het is nacht en de vorige was ook al vreselijk. Wie weet wat mij dit keer te wachten staat.


    Happy Birthday my Potter!