• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-Khedira

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-Khedira
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    [mijn topics.]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Mijn Topics]


    ~

    [Damon mag dood..]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (Okee, de mensen die een reactie hebben gegeven en dus nog verder gaan zijn:
    FluffyFire: Jasmine district 3
    Deejay: Michael district 3 & April district 11
    LHemsworth: Delano district 6 & Luena district 12
    Moringa: Juliana district 7
    Rider: Dawnelle district 9

    De mensen met twee wil ik vragen nog even beide te houden. Er zijn dus doden die we kunnen verdelen:
    Damon, Carmen, Jillana, Vincent & Danny
    Ik zorg wel voor Damon. Wie willen nog meer mensen vermoorden en waar zit iedereen op het moment en hoe zijn jullie tributen er aan toe?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ik wil Vincent wel vermoorden? Ik ben met Delano in het bos dacht ik. Ze zijn beide gewond maar hebben medicijnen.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (En zijn er nog anderen die iemand willen vermoorden? Anders zorgt de spelmaker er wel voor dat ze dood gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Als ik wakker wordt, is het al dag. De zon schijnt volop en de vogels fluiten, in plaats van dat ze onze namen schreeuwen. Ik moet blijkbaar in slaap zijn gevallen, toen het bleek dat we toch niks anders konden doen dan wachten.
    Ik kijk om mij heen en zie Damon gespannen naar mij kijken. In zijn hand heeft hij een puntig voorwerp, dat door de schaduwen in de grot niet goed te zien is. Ik word bijna bang van de blik in zijn ogen en heel even schiet de gedachte door mij heen, dat hij mij wilt vermoorden. Ik omklem een gifpijl met mijn rechterhand en ga rechtop zitten.
    'Is er iets?'


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik wil Carmen wel vermoorden xD]


    ~

    (Je hebt toestemming hiervoor)


    Happy Birthday my Potter!

    [LHemsworth = Khedira]


    ~

    (Jullie mogen best verder spelen hoor...)


    Happy Birthday my Potter!

    Luena

    Ik vertrouwde Carmen eigenlijk niet meer zo. Ze staat met haar rug naar me toe en ik grijp mijn pijl en boog vast en ril even. Ik had het vaker gedaan. Ik leg de pijl goed, trek hem naar achter en laat hem los. Ik hoor een gil van Carmen als de pijl in haar hart verdwijnt. 'Daar ben ik van af' sis ik en trek de pijl weer terug.


    ~

    Kanonschot

    Carmen district 4 is dood


    Happy Birthday my Potter!