• Ik ben zeker een voorstander van tat's en piercings ... Maar waarom dit? D:
    En dan niet de liptattoo, dat vind ik leuk en heb ik vaker gezien. Maar waarom cunt of slut laten zetten? D:


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar dan nog, waarom je lip. :'D


    Keuzes he. Ik zou er ook een willen.
    Niet elke tattoo hoeft toch voor iedereen in het zicht te zijn. Je neemt ze toch voor jezelf?


    Til hug og blod.

    En dan ben je 50 en dan loop je nogsteeds met zo'n tattoo rond.. :W

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Turmoil schreef:
    (...)

    Keuzes he. Ik zou er ook een willen.
    Niet elke tattoo hoeft toch voor iedereen in het zicht te zijn. Je neemt ze toch voor jezelf?

    Hmhm.


    -

    TheRumIsGone schreef:
    En dan ben je 50 en dan loop je nogsteeds met zo'n tattoo rond.. :W


    'Kijk eens wat een mooie tattoo oma heeft!' :'D
    Nou, ik zou die van mezelf met een stuk meer trots laten zien aan m'n kleinkinderen ooit dan dat. :'D


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    'Kijk eens wat een mooie tattoo oma heeft!' :'D
    Nou, ik zou die van mezelf met een stuk meer trots laten zien aan m'n kleinkinderen ooit dan dat. :'D


    XD indeed.. Waar je blij van word.. Als je het laat zetten zou ik eerst goed nadenken..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    XD indeed.. Waar je blij van word.. Als je het laat zetten zou ik eerst goed nadenken..


    Dat sowieso! Ik moet helaas alleen wel nog een maand of 2 wachten tot ik m'n derde laat plaatsen. ):


    Til hug og blod.

    Ten schreef:
    Why not take a pretty tattoo? D: I agree with you. ._.


    The odds are néver in our favor.

    Echt waaaaaarom? D: Lijkt me trouwens echt een pijnlijk plekje, maar waarom laat je er Cunt of Slut tattoeren? Echt hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dat sowieso! Ik moet helaas alleen wel nog een maand of 2 wachten tot ik m'n derde laat plaatsen. ):


    Hmm.. Ik mag geen tattoo's laten plaatsen.. In iedergeval niet als ik thuis wil blijven wonen XD Welke tatto's heb je al en wat voor één laat je plaatsen?


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hmm.. Ik mag geen tattoo's laten plaatsen.. In iedergeval niet als ik thuis wil blijven wonen XD Welke tatto's heb je al en wat voor één laat je plaatsen?


    Hehe, ja maar ik ben ook al een stukje ouder als jij bent hè? Ik kan net iets meer maken. d:
    Ik heb een V in mijn nek en de naam van mijn zus op mijn voet. Over een paar maanden komt er een speciaal gedicht onder mijn borstbeen. :]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Hehe, ja maar ik ben ook al een stukje ouder als jij bent hè? Ik kan net iets meer maken. d:
    Ik heb een V in mijn nek en de naam van mijn zus op mijn voet. Over een paar maanden komt er een speciaal gedicht onder mijn borstbeen. :]

    En mijn naam natuurlijk nog. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    En mijn naam natuurlijk nog. :Y)


    Ik ga geen slet in mijn lip laten plaatsen! .___.

    Teehee. Just kidding babe. <3


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Hehe, ja maar ik ben ook al een stukje ouder als jij bent hè? Ik kan net iets meer maken. d:
    Ik heb een V in mijn nek en de naam van mijn zus op mijn voet. Over een paar maanden komt er een speciaal gedicht onder mijn borstbeen. :]


    Ja indeed..
    That's cute (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik ga geen slet in mijn lip laten plaatsen! .___.

    Teehee. Just kidding babe. <3

    Kutwijf hahaha :'D


    -

    Maar Jacky heeft deels gelijk, want in de toekomst wil ik meer tats, waaronder een leeuw voor de mensen waar ik om geef met hetzelfde sterrenbeeld (door mijn moeder getekend). Die staat dus ook voor haar dan. :Y)


    Til hug og blod.