• Oké, ik heb geen dingen meer nodig!
    _____________________________________________
    Heyy, ik zoek een een co-auteur met wie ik samen een Hunger Games verhaal kan schrijven(: Ik heb nog geen idee, maar daar zouden we eventueel samen iets voor kunnen bedenken. Ik heb natuurlijk wel enkele eisen;
    - Een goede ABN.
    - Met leestekens schrijven.
    -Je moet elke 1 á 2 dagen wat kunnen activeren.
    Als je een paar dagen niet kan schrijven, wel melden.
    - Eerder een verhaal van The Hunger Games geschreven.


    Het zou ook fijn zijn dit lijstje in te vullen(:
    Alvast bedankt(:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 11:47 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 14
    Hoe lang ben je online per dag; De hele dag, na school tijd dan xd
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Ben er in bezig, heb de film al gezien.
    Zet hier je Hunger Games verhaal: Ja die heb ik dus niet..... :$
    Maarik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee schrijven!


    I just need somebody to love ♥

    Bluejay schreef:
    (...)

    Kijk, toen wist ik dat ik waarschijnlijk niet gekozen zou worden x'D


    -.-

    Jij schrijft veel beter dan mij! Ik moet dringend eens je story inhalen...


    help

    naam: afifa
    leeftijd: 14
    Hoe lang ben je online per dag; 5 uur of meer
    Welke delen heb je gelezen van THG?; alles en een miljoen keer (ben een fan)
    Zet hier je Hunger Games verhaal; heb ik niet maar ik schrijf deze verhaal Angels warriors

    hopelijk word ik gekozen (lol)


    Hell is empty..al the devils are here

    Naam; Naomi
    Leeftijd; 16 ^^
    Hoe lang ben je online per dag; Ik denk iets van 3 uur (op de computer in ieder geval). Meestal ook nog tussendoor op m'n iPod.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Allemaal, en de film gezien. Maar dat is niet zo belangrijk nem ik aan.
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Heb ik niet. Ik kan wel ff snel iets in elkaar flansen. IK WIL EEN MOORDSCENE!

    ‘Zo,’ zeg ik als mijn voeten de boomtak onder me raken. Met een ruk kijkt ze op en slaakt een gil. Pure verwarring zie ik in haar ogen, ik weet dat ze me herkent. Binnen een paar seconden sta ik voor haar en haal het mes achter mijn rug vandaan. Piepend duikt het frêle meisje in elkaar en sluit haar ogen. ‘Hoe ironisch het ook klinkt... De hongerspelen zijn geen spelletje.’Bij het horen van mijn stem begint ze te bibberen. Mijn lijf tintelt. Het is zo ver. Ik wil alle haat mijn lichaam uitkrijgen, en dit is de enige manier. Ze kijkt op, huiverend. ‘Het spijt…’
    Een laatste ademteug rolt over haar lippen en haar lichaam ontspant. Koelbloedig trek ik het mes uit haar buik. Haar pak kleurt langzaam donkerrood en ook de lakens moeten eraan geloven. ‘Het spijt mij niet,' maak ik haar zin af.
    Met mijn handpalm veeg ik de kleine bloedspetters van mijn kaak. Glimlachend kijk ik omlaag naar het bewegingsloze, bebloede lichaam dat slap op de tak ligt. Met een flinke trap van mijn schoenen belandt het lijk met een bons op de natte aarde. Ik haat je. Ik haat je, Hadley. Ik spring achter haar aan naar beneden en trap op haar buik en ribben en benen. Het oorverdovende gekraak klinkt me als muziek in de oren.
    Back to buissines. Met een laatste uithaal van mijn voet rolt Hadley het meer in. En alsof er niks is gebeurt, hijs ik mijn rugzak op mijn rug en begin langs het meer terug te lopen naar de Hoorn. De rode waas voor mijn ogen neemt langzaam af en mijn blik dwaalt langzaam over het meer.
    Dan staar ik in de ogen van een moordenaar. Gevoelloos, kil en zonder enige genade. Mijn adem stokt en ik schiet naar achteren, de pijn die de boom waar ik tegen aan ben gebotst negerend. Ze is weg. Langzaam loop ik naar het meer toe en kom de ogen weer tegen. En ik besef dat ik naar mijn eigen weerspiegeling in het meer heb zitten kijken. Langzaam maar zeker dringt het tot me door. Die moordenaar ben ik zelf.
    Eventjes voel ik me net als haar. Gevoelloos. Leeg. Een hol omhulsel zonder inhoud, gevoelens, gedachten, herinneringen, dromen, angsten.
    Voor een moment is dat alles wat ik ben. Maar dan komt alles terug.
    M O O R D E N A A R
    Ineens word het me te benauwd, ook al ben ik buiten. De bomen lijken op me af te komen. Ik begin te hijgen en mijn zicht vertroebeld. Hoe kon ik zo zijn geworden? Het lijkt alsof ik ineens een tweede paar ogen kijk en zo alles opnieuw beleef. Hadley die mijn districtgenoot neerschoot. Mijn tranen toen ik hem begroef. De plotselinge haat die toen ineens bezit van mijn lichaam nam, die al het goede wat het tegenkwam verzwolg en zich zo snel verspreidde als een bosbrand. Het mes. Het bebloedde pak.
    Ik ben zo duizelig.
    Je bent een monster, herhaal ik keer op keer in mijn hoofd. Met gebroken nagels graaf ik diep terug in de modderige aarde van mijn gedachten, zoekend naar mezelf. De lieve, zorgzame, grappige ik. Waar is ze? Eigenlijk is ze al langer weg dan ik dacht. De hongerspelen, denk ik, dit is nooit wat ik heb gewild.
    Als ik iets zie blinken in de aarde, graaf ik hoopvol zo snel als ik kan. Als ik een stekende pijn voel moet ik mijn vinger wegtrekken. Bloed. Ik schuif voorzichtig de rest van de aarde aan de kant en ontdek het mes dat ik in Hadley's buik heb gestoken. Walgend trek ik mijn hand terug.
    Wat is er aan de hand? vraagt een plagerig stemmetje in mijn hoofd. Dit heb je toch zelf veroorzaakt?
    Ik was mezelf niet! schreeuw ik het uit van binnen. Ik weet niet wat er met me gebeurt!


    PS: Mijn werkwoordspelling is niet altijd zo geweldig, maar ik probeer er op te letten. ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:23 ]


    I can't define who I am.

    Twee mensen waarvan ik nu echt denk "deze" haha:3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Wow...Iedereen kan vet goed schrijvven ;x ik word toch niet gekozen...-_-


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam; Danú, ookal noemen velen me Clove... (weet ook niet waarom..)
    Leeftijd; 12, 21 augustus 13.
    Hoe lang ben je online per dag; Lang, opn schooldagen van ong. 15:00 tot ong. 23:00. En in het weekend vanaf 13:00 tot heel laat.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Ben nu bezig in de 3e (Spotgaai)
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Klik!


    El Diablo.

    Charybdis schreef:
    (...)

    -.-

    Jij schrijft veel beter dan mij! Ik moet dringend eens je story inhalen...


    Seriously? Jij schrijft echt veel en veel beter en ik accepteer geen tegenspraak. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bluejay schreef:
    (...)

    Seriously? Jij schrijft echt veel en veel beter en ik accepteer geen tegenspraak. (cat)



    Grrr... Ik stuur Loki op je af.


    help

    Dit wordt echt heél moeilijk :c


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    AlimaWeasley schreef:
    Dit wordt echt heél moeilijk :c


    xd Ik wil even adden dat ik op de 18de met examens begin, dus vanaf dan zal ik alleen maar na 18 uur thuis zijn - behalve in weekends, maar dan nog moet ik studeren.. xd


    help

    Charybdis schreef:
    (...)

    xd Ik wil even adden dat ik op de 18de met examens begin, dus vanaf dan zal ik alleen maar na 18 uur thuis zijn - behalve in weekends, maar dan nog moet ik studeren.. xd


    Oké(:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Geen inzendingen meer nodig! Ik heb nu 3 mensen waarvan ik denk 'Wow' dus, haha :| Ik ga eerst nog heél goed nadenken, of anders ga ik zeg maar soort van opdracht dingen doe. :3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Wie? Want als ik het niet ben wil ik het graag weten, want dan kan ik weer opzoek naar iemand die nog een co-auteur zoekt :-P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    tralala

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:29 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.