• Oké, ik heb geen dingen meer nodig!
    _____________________________________________
    Heyy, ik zoek een een co-auteur met wie ik samen een Hunger Games verhaal kan schrijven(: Ik heb nog geen idee, maar daar zouden we eventueel samen iets voor kunnen bedenken. Ik heb natuurlijk wel enkele eisen;
    - Een goede ABN.
    - Met leestekens schrijven.
    -Je moet elke 1 á 2 dagen wat kunnen activeren.
    Als je een paar dagen niet kan schrijven, wel melden.
    - Eerder een verhaal van The Hunger Games geschreven.


    Het zou ook fijn zijn dit lijstje in te vullen(:
    Alvast bedankt(:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 11:47 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    May the odds be ever in your favor<3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Naam: Romy. Ik word vaak Cat(nip) genoemd omdat ik echt een kattenmens ben.
    Leeftijd: 11.
    Hoe lang ben je online per dag: Heel de dag (:, soms weg voor wat te eten of voor te douchen of zo iets dergelijks.
    Welke delen heb je gelezen van THG?: Het 1ste deel en ik heb de film 3 keer gezien. Ik heb de andere twee delen ook, alleen heb ik tegenwoordig weinig tijd om te lezen.
    Zet hier je Hunger Games verhaal: Heb ik niet, maar ik heb x'May The Stand Alones Be Ever In Your Favor. Ik ben daar niet vaak meer mee bezig omdat ik bij een Twilight Story (Eleanore In Wonderland) het meest schrijf.

    Extra: Bij Eleanore In Wonderland kan je een kijkje nemen, maar dat is geen story hoe ik nu schrijf. Ik schrijf meestal zo:

    (Voorbeeld),

    Ik keek uit over de grote weide. Wat was de plek waar ik woonde toch mooi. Jammer dat er weinig "speelmaatjes" hier waren, ik had alleen dieren.
          'Jaimy, kom eten!' riep moeder vanuit het huisje.
          'Ja mam, ik kom al,' mompelde ik.


    Dit is niets uit een story, of zo iets. Maar gewoon uit mijn mouw geschud, net. Oh ja, ik weet trouwens redelijk veel van THG. (:.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:29 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam; Bluejay (Isabella)
    Leeftijd; 14
    Hoe lang ben je online per dag; Bijna elke dag wel één tot twee uur. (:
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Allemaal.
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Victim || Hunger Games

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:50 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Naam; Ruby
    Leeftijd; 15
    Hoe lang ben je online per dag; Van 16:00 tot ongeveer 21:00
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Allemaal een paar keer (:
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Ik heb geen heel verhaal, maar wel een One Shot.

    Zeventien jaren geleden was ik ter wereld gekomen en nu stond ik hier, op mijn verjaardag op het meest 'feestelijke' evenement van het jaar. De Boete. Het meest gevreesde, maar door sommige de meeste geliefde periode van het jaar. Ik kneep in de hand van mijn zusje die naast me stond. Haar gezicht stond angstig. Het was het tweede jaar dat haar naam in de pot was gegooit. Ik weet nog hoe ik me voelde de eerste twee jaren rond deze tijd. De angst had de overhand van me genomen, maar ondertussen raakte ik er op de een of andere manier toch wel aan gewend. Er waren zó veel namen in de bak met 'doodvonnis' zoals ik het noemde, de kans dat jij getrokken werd was, ontzettend klein. Toch knaagde het altijd ergens aan je. Stel dát... En de pijn die ik elk jaar weer moest zie op de gezichten van de personen die getrokken waren, dat was misschien nog wel erger dan de hele show die er om heen was gezet. Ik duimde zo dat ik dat nooit, maar dan ook nooit mee hoefde te maken.
    'Dev, ik ben zo bang.' Fluisterde m'n zusje in m'n oor. Ondanks dat ze vier jaar jonger was dan ik, hadden we praktisch dezelfde lengte. Hoe lang zou het nog duren tot ze langer zou zijn dan ik?
    'Shht, rustig maar. Je wordt écht niet getrokken, je naam zit er maar één keer in. Hoe groot is je kans?' susde ik haar. Ik veegde de tranen uit haar ooghoeken en drukte een zachte kus op haar voorhoofd. Het liefste wilde ik haar nu in mijn armen sluiten en met haar wegrennen, ver weg van hier, weg van De Boete en haar veilig stellen. Zodat haar nooit, maar dan ook nooit iets zou overkomen. We liepen hand in hand verder tot ik haar moest loslaten om bij mijn leeftijdgenoten te gaan staan, wachtend op de namen die uit 'het doodvonnis' werden getrokken.
    'Everything is gonna be alright.' Fluisterede ik voor ik haar loslaatte. Ze knikte zachtjes en sloot zich aan bij de andere dertienjarige terwijl ik mijn plaats innam bij mijn leeftijdsgenoten. Ik keek naar het podium waar drie lege stoelen op stonden. De burgemeester van District 10, stond wat ongemakkelijk bij de microfoon en snoot zijn neus in een zakdoek die hij vervolgens weer in het borstzakje van zijn cobert stopte. Ulgh. Waarschijnlijk wachtte hij tot de andere twee stoelen bezet zouden raken. Een zweem van verlichting schoot over zijn gezicht toen Anthony het podium op liep en hem de hand schudde. Ze fluisterden zachtjes wat met elkaar. Of praatten, in ieder geval, wij konden het niet horen. Anthony was de mentor van dit jaar en was pas achttien. Als ik me niet vergis had hij twee jaar terug de spelen gewonnen. In tegenstelling tot vele andere tributen, is hij altijd heel erg vrolijk gebleven. En je kon er ook niet omheen, hij zag er best wel knap uit al stond er op dit moment een ernstige blik in zijn ogen. Samen met de burgemeester plantte hij zich op één van de drie stoelen en de andere man nam plaats naast hem. Ik keek om me heen, iedereen zag er zo gespannen uit, wachtend op het moment van verlichting als ze er achter kwamen dat hun naam niet geroepen was. Maar ook de bedroevenis was van ieders gezicht af te lezen. In ieder geval één van de twee tributen zal De Spelen niet overleven. Mijn ogen schoten weer naar het podium waar de begeleidster van District 10 ook het podium op was gekomen, Catherina. Het feest kon beginnen. Top.
    De burgemeester stond op en begon een of ander saai verhaal te verkondigen over de geschiedenis van Panem wat er elk jaar weer werd verkondigd. Ik wenste dat het nooit zou ophouden. Dat hij voor altijd door zou praten en dat er niemand gekozen zou worden. Maar dat kon natuurlijk niet. Veels te snel was het afgelopen en kwam Catherina naar voren gelopen. Ze praatte heel rustig en met een monotone stem.
    'We gaan het dit jaar eens anders doen.' Riep ze door de microfoon. 'Jongens eerst!'
    Iedereen werd bijna direct muisstil terwijl ik een blik wierp naar de jongens kant. Ik keek naar iedereen die een kans maakte om tribuut te zijn. Er zaten sterke, gespierde jongens tussen. Maar ook sommige die haast leken om te vallen van de honger. Ik richtte mijn ogen vlug weer op het podium waar Catherina ondertussen al een blauw briefje in haar handen had. Dit wilde ik niet horen. Dit wilde ik niet zien. Het machteloze gevoel dat iemand moest hebben wanneer zijn of haar naam getrokken werd, kon ik me amper voorstellen.
    'Valerio Baty! Een applaus voor de jongenstribuut van de negenenzestigste Hongerspelen!' Werd er geroepen door de microfoon. Maar nee, die naam kende ik. Mijn hoofd schoot naar links waar ik Valerio, de jongen waar ik altijd al medelijden mee had gehad, op zijn knieën vallen. Er ontstond direct een cirkel om hem heen, iedereen week voor hem uit alsof hij een of andere enge ziekte had. Ik had de neiging om naar hem toe te rennen en hem overeind te helpen, maar ik was te verstijfd om maar één stap te kunnen verzetten. Wankelend zag ik hem overeind komen waarna hij struikelend aan zijn weg naar het podium begon. Kon niemand die arme jongen dan helpen? Alsof iemand me gehoord had, reek iemand hem zijn hand toe, maar deze sloeg hij af. Toen hij zichzelf met moeite op het podium had gehesen vervolgde Catherina haar verhaal.
    'En dan gaan we nu door naar de meisjes...' Hoorde ik Catherina zachtjes op de achtergrond zeggen, maar ik kon alleen maar naar de arme jongen kijken, wiens naam zojuist genoemd was. Hij staarde naar zijn voeten, alsof er niets om hem heen was. Wat zou er wel niet door hem heen gaan op dit moment?
    'Madelynn Woodstock!' Gilde ze met een hoog stemmetje. Nee. Nee, dit kon niet. Ik schoot met mijn hoofd naar de plaats van de dertienjarige en zag daar mijn kleine zusje staan, totaal verstijfd, met de schrik op haar gezicht. Dit mocht niet. Niet zij. Waarom? Waar had ze dit aan verdiend? Twee mannen kwamen naar haar toegelopen, om haar mee te nemen naar het podium. Dit konden ze niet maken. Waarom míjn zusje? Er ontstond een geroezemoes. Het was al vier jaar geleden dat er iemand onder de 15 getrokken was.
    'Ik bied me aan!' Schreeuwde ik voor ik er erg in had. Madelynn ogen schoten naar die van mij. Ik rende naar voren zodat ze konden zien wie zich had aangeboden.
    'Ik bied me aan als tribuut.' Riep ik er met minder kracht achteraan. Het werd helemaal stil. Ik liep langzaam naar voren en werd op het podium geholpen door twee, niet onvriendelijk uitziende, mannen. De blik van mijn zusje, mijn familie, mijn vrienden, brandden in mijn rug. Ik durfde ze niet aan te kijken en wierp dus maar een blik op Valerio, die een paar meter van me vandaan stond. We keken elkaar gespannen aan terwijl Catherina de rest van haar praatje deed. Ik luisterde niet, het kon me niet veel schelen. Ik had zojuist mijn eigen doodvonnis getekend. Ik zou dit nooit, maar dan ook nooit winnen.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Naam;Kimberley
    Leeftijd; 12
    Hoe lang ben je online per dag; Veel :) Verveel me nogal vaak.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Allemaal, ik heb ook alle boeken en ben de film in de bioscoop gaan kijken :D
    Zet hier je Hunger Games verhaal; http://www.quizlet.nl/stories/85041/the-54e-hunger-games/

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:25 ]


    This is the day you shall always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow

    Naam; Maxime
    Leeftijd; 13
    Hoe lang ben je online per dag; eh, geen idee. 's Ochtends ongeveer een uur en 's middags en/of 's avonds 2 uur
    Welke delen heb je gelezen van THG?; nog geen, maar ik lees best wat THG verhalen op Q, ik weet dus waar het over gaat. Ik wil ze binnenkort gaan lezen.
    Zet hier je Hunger Games verhaal; heb ik niet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam; Marthe
    Leeftijd; 13
    Hoe lang ben je online per dag; Veel te lang.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Alledrie
    Zet hier je Hunger Games verhaal; http://www.quizlet.nl/stories/82230/iridescent--the-hunger-games/


    help

    Naam; Lina
    Leeftijd; 15
    Hoe lang ben je online per dag; paar uur
    Welke delen heb je gelezen van THG?; elk 15 keer!
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Dat staat niet op quizlet en is privé..

    Ik wil ook welxD
    Naam:Lotte
    Leeftijd :13
    Welke delen hebje gelezen?:Allemaal
    Mijn story:It starts again de Jason povs
    Online:Vaak
    ik heb al een aantal persoontjesdie je eventueel zou kunnen gebruiken in jou storyals ik ga meeschrijvenxD

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:14 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Naam; Yanieck
    Leeftijd; 14
    Hoe lang ben je online per dag; Best lang. Ik lees vooral, aangezien ik daaruit verschillende schrijfwijze's aan kan leren.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Alle 3, en ik heb er hartstikke van genoten.
    Zet hier je Hunger Games verhaal;
    -Ik ben er nog maar net mee begonnen, met nog maar 1 hoofdstuk, ik hoop dat het niet veel uit maakt.

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=88088


    This is me.

    Naam; Fanny (but noem me Catnipp ;))
    Leeftijd; 12...Klein hea?
    Hoe lang ben je online per dag; Elk uur, elke minuut. Ik zit always op m'n mobiel. Maar niet tijden schooltijd. Bij mij van ong. half 9 tot 2 uur not.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; ALLE 2 KEER (H)
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Mmm...Ik schrijf er geen alleen, maar wel een met mijn beste vriend proudy. Hij heet: The 44th Hunger Games


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dankje (: Ik heb iemand in gedachten... Wie? Hahaha nee -_- Maar ik wacht nog..... haha:3


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Charybdis schreef:
    Naam; Marthe
    Leeftijd; 13
    Hoe lang ben je online per dag; Veel te lang.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Alledrie
    Zet hier je Hunger Games verhaal; http://www.quizlet.nl/stories/82230/iridescent--the-hunger-games/


    Kijk, toen wist ik dat ik waarschijnlijk niet gekozen zou worden x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Naam; Tessa
    Leeftijd; 14
    Hoe lang ben je online per dag; Zo'n 2 á 3 uur per dag :)
    Welke delen heb je gelezen van THG?; alle 3 te vaak
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Twins || The 63th annual Hunger Games.


    Once a Directioner, always a Directioner <3

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 15
    Hoe lang ben je online per dag; Minstens een uur :) Meestal in het weekend lang.
    Welke delen heb je gelezen van THG?; Allemaal heel erg vaak :)
    Zet hier je Hunger Games verhaal; Hier een stukje van een tijd geleden, inmiddels schrijf ik nog wat met meer details.



    Vanuit de boom keek ik uit op een groot deel van de stad. Het was vandaag rustig in de stad. Dat was natuurlijk omdat de boete was. Het gemene spel van het capitool, alleen maar om hun te vermaken. ‘May, kom toch eens uit die boom.’ Zei mijn vader vanaf een afstandje. ‘Ik kom er zo aan,’ zuchtte ik. Ruw klom ik uit de boom en landde perfect op de grond. Mijn huis was vlakbij, dus ik hoefde niet ver te lopen. ‘Je kleren liggen boven,’ zei mijn vader toen ik het huis in ging. Ik knikte kort en vloog naar mijn kamer. Daar lag het stel kleren, na enkele minuten merkte ik pas dat het van mijn moeder was geweest. Voorzichtig friemelde ik er wat aan. Het voelde zacht aan, het was gewoon zo vertrouwd. ‘Ben je bijna klaar,?’ riep mijn vader ongeduldig. ‘Bijna,’ loog ik. Daarna kleedde ik mezelf snel om. Snel deed ik mijn haar nog in een staart. Hopelijk zag ik er nu beter uit dan normaal. Mijn vader keek lang naar me. ‘Je lijkt toch zoveel op je moeder.’ Hij kon het makkelijk zeggen. We hadden moeten accepteren dat mijn moeder dood was, het was haar eigen keuze geweest. ‘Bedankt,’ zei ik zachtjes. Daarna liep ik samen met mijn vader de deur uit. We liepen niet snel en zelf had ik ook geen haast. De haast die hij eerst had leek verdwenen. ‘May, ik moet hier blijven wachten,’ zei hij. Snel gaf hij me een kus op mijn wang. ‘Tot straks.’ Snel zwaaide ik nog naar hem voordat ik verder liep. Het grote plein kwam al in zicht. Er klonken veel voetstappen, het leek net een ritme op muziek. Plots tikte iemand op mijn schouder. ‘May,’ riep een stem uit. Het was Rose. ‘Wie zullen we dit jaar weer eens getrokken worden,’ zei ze sarcastisch. Bloedlink keek ik haar aan. ‘Niet grappig,’ siste ik. Toen begreep ze waarom ik dat zei, gelijk keek ze weer serieus. ‘Ik zie je zo nog wel,’ en ze wenkte me gedag. Inmiddels was ik aangekomen, nerveus liep ik het plein op. Het was nog vrij rustig. Het 16 jarige vlak was al helemaal niet druk. Wel stond Rose er al. Ze stond wat te kletsen met andere vriendinnen. Langzamerhand kwamen er steeds meer mensen het plein op. ‘Rose,’ zei ik zacht. ‘Ja?’ vroeg ze en draaide zich om. ‘Hoe groot schat je de kans dat wij getrokken worden.’ Zei ik nerveus. ‘Niet zo groot. Rustig aan May,’ ze probeerde me alleen maar gerust te stellen. Het plein was bijna vol. Er waren veel vredebewakers, maar die staarden maar wat voor hun uit. Wat leek het me toch saai om vredebewaker te moeten zijn. De hele dag alleen maar op mensen letten die meestal toch niet veel deden. ‘Hallo mensen, hallo mensen,’ klonk er op eens. Ik schrok en draaide me meteen op naar het grote podium. ‘Het is een mooie dag zeg!’ riep ze vrolijk. Ze was zo opgetut.. Het stond haar niet vond ik. ‘Voordat we de tributen trekken, eerst de jaarlijkse film.’ Meteen daarna begon de korte film. Ze prezen de hongerspelen aan als iets leuks. Terwijl dat helemaal niet zo was. ‘Zozo. En nu is het tijd om de jaarlijkse tributen te trekken uit de boete.’ Zei ze. Kort keek ik Rose aan. Ze knikte. ‘Meiden natuurlijk eerst,’ haar hand ging in de bol met de lootjes van de meiden. Mijn naam zat er volgens mij zo’n 10 keer in. Ik had een paar keer eten voor gehaald. Ze grabbelde met haar hand even in de bol. Trok er een papietje uit. Ze vouwde het briefje open. ‘May Happiness Wright,’ haar stem galmde over het plein. Ik stond verstijfd. Mijn naam was getrokken.. De meiden in mijn vaak maakte ruimte. Voorzichtig begon ik te lopen. Geen angst tonen, geen angst tonen dacht ik. Het trapje had twee treden, maar ik zette maar 1 stap en stond op het podium. Ze zei niks tegen me. ‘En nu de jongenstribuut,’ haar hand ging weer de bol in. Nu pakte ze sneller een briefje. ‘Chris Cole.’ Die jongen kende ik niet. Het boeide me niet, ik lette niet goed op. Mijn gedachte waren gefocust op hoe ik moest overleven. Ik moest en zou de hongerspelen overleven. ‘Dit zijn de tributen van dit jaar,’ zei ze. De jongen gaf me een hand, hij zweette. Snel trok ik mijn hand terug. Zweet was echt smerig.
    De vrouw wenkte ons dat we mee moesten komen. Ik wierp nog een laatste blik op het plein voordat de deuren achter mij gesloten werden.


    Hopelijk hoor ik nog wat van je :)