• AANDACHT!!

Ik ben gestopt met al mijn series,maar ik heb ze niet allemaal verwijderd want dat duurt te lang.Maar er komen er 3 nieuwe in de plaats,waar ik dus rollen voor zoek.

belangrijk als je een rol wilt.Zeg een nummer.En niet van; ik tom willen,die altijd tom hebben,of van dat gedoe want dan krijg je zowiezo geen rol.Want ik kan er niet tegen dat mensen zo doen.Je kiest een nummer,je hebt die verassing,en als je er niet tevreden mee bent moest je u maar niet aanmelden!
    zeggen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe heeft geen goesting.Maar ik bedoel,als zowel de mensen die ik ken,of de mensen die ik niet ken zich niet houden aan de regel hierboven,hebben zei geen rol!

dan nu de idejen!

1.Je bent met je 3 beste vriendinnen juist afgestudeerd en omdat te vieren hebben jullie ouders een reis geboekt naar een heel ver,warm en exotisch land waar bijna niemand komt en jullie op jullie gemakje kunnen genieten van jullie vakantie voor de komenden paar maand.Maar op dat zelfde moment heeft tokio hotel een paar maand vrij af en komen ze naar juist het zelfde eilandje.
    rollen;
    Suprise 1. LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 2. zelf verzonnen personage vriendin georg
    Suprise 3. HoneyPoepx3 vriendin tom.
    Suprise 4. Nickaaii vriendin bill

2.Tom en bill zijn niet bekend,maar ze hebben wel geld,veel aantrek van meiden en hun karakter is juist het zelfde.Ze wonen bij simone en hun stiefvader en zijn geen 19 maar 17!Simone vond het een goed idee om een typisch amerikaans meisje te adopteren.Ze is 16,bloedmooi,en typisch amerikaans.Hoe lang zal het duren voor ze zich aanpast in duitsland?En wat gebeurd er als ze smoorverliefd word op tom?
    [center]rollen;

Suprise 1= xXPinkLadyXx vriendin tom
    Surpise 2= persianQUEEN vriendin gustav
    Suprise 3= JOYCEDIAMOND vriendin bill.
    Surpise 4= KimFootball vriendin georg
    speciale rol = persianQUEEN zusje tom en bill.[jha word vriendin gustav
    3.Simone is de baas van een modeblad.Ze krijgt er op een dag een nieuwe werkneemster bij.Ze is 17 en bloedmooi.Ze ziet er netjes uit alsof ze het perfecste meisje is op de wereld dat niets verkeerd doet en de wereld kan omtoveren tot een perfecte leefplek.Maar simone is de enigste die er zo over denkt.Het meisje doet zich alleen maar zo voor op het werk.Buiten het werk is ze een losgeslagen tiener dat sex heeft,drinkt,en een grote mond heeft.Tokio hotel is bekend en tom ontmoet het meisje ergens in een disco.Hij word er verliefd op,maar hij komt te weten dat het los geslagen tienermeisje waar hij zot van loopt de nette nieuwe werkneemster is van simone.
    rollen;

Suprise 1= KimFootball=vriendin georg
    Suprise 2= xTINKERBELL vriendin bill
    Suprise 3= LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 4= nouszie vriendin tom

wat ik moet weten voor de rollen;
    Naam:
    plaatje:
    tekst[liefst niet te kort en AN!]

GOOD LUCK!En houw u aan de regel!

doe mij dan maar verhaal 3,aangezien iedereen verhaal 2 wilt n_n

Lalalalalalalala.

THNQUUUU JOYCIEPOYSIEE (H)(K)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Weet je ik vind jou regel wel hip!
    Dan moet je je maar niet inschrijven voor een rol.
    Sorry ben soms een beetje traag van begrip :P

Fight for you're love, cause it worth it

Verhaal 1

Rol: maakt niet uit welke van de 4 ;)

Naam:Nickita

plaatje:
    http://www.lipstickprophets.com/juniors/lg_07/lpt162_lg.jpg

Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Ik ben pas geslaagt samen met nog 2
    vriendinnen en om dat te vieren gaan we met z`n 3 op vakentie
    Ik kan echt niet w8ten dit word zo lachen
    lekker uigaan en lol trappen en niks doen zonder een ouder die zegt wat je wel en niet mag doen eindelijk ;)
    Ik kan echt niet w8ten tot het zover is
    Maar ik ga nu ga ff verder met pakken mzzl (K)

You can't touch music but music touch you

Naam: Tayden

plaatje: http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=4

Heeey Liefords ~333

Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

Bubaaaay ~333

Maakt niet uit welke rol lieford _O_

Take My Hand Take A Breath ...

Mag ik weten in Privé Bericht welke rol ik heb? (A)

TnQuuu Schatz (H)(H)(K)(K)

Thnx Lieford x33

o.O thanx voor de rol!!! (yeah)
    Wil je laten weten als de rollen bekent zijn en als de 1e er is van alle serie's?!? (A)

Fight for you're love, cause it worth it

Verhaal 3
    Rol: 1 of 3
    Naam: Kim
    plaatje: [url] http://www.prosieben.de/imperia/md/images/music_und_cd/personenarchiv/P/pussycat_dolls_galerie/pussycat_dolls_05_303_404_James_White_-_Universal.jpg[/url]
    Tekst[liefst niet te kort en AN!] Hoii,ik ben dus Kim en 17 jaar oud en ik heb lichtblond haar en lichtbruine ogen. Ik ben een echte bitch en heel erg wild en wat andere van me denken dat boeit me geen fuck. Ik scheld altijd en met alles wat ik kan bedenken dus tja als je daar niet tegen kan heb je verneukte peg. Ik hou van muziek,schelden en vrienden en meer ook niet. Ik ga maar weer is luilakken! DOEI!

Ja Mag Ik Ook Het Weten Of Liever Niet ?

Oei, heb ik de rol toch nie?

Ah Toch Wel :P

Bedankt voor de rol (K)

You can't touch music but music touch you

JAAAAAAAAAAHHHH (H)
    Vriendin GUUSSTTAAAVV (H)(K)
    JoyciieePoyciiee, Ik ook rolletje mag in die andere serie('s) (A)? xD