• Voor een nieuw verhaal ben ik op zoek naar een titel. Die mag Engels zijn, maar ook Nederlands en Frans vind ik prima.

    June en Louis zijn al anderhalf jaar gelukkig samen. Wanneer Louis aangereden wordt en in coma belandt, lijkt het voor June alsof haar leven voorbij is. Maar aangemoedigd door Harry, Louis’ beste vriend, gaat ze op zoek naar de persoon die haar vriendje aanreed. Het wordt een helse zoektocht, die zowel voor June als voor Harry erg moeilijk blijkt te zijn, maar waarin ze een stukje van hun verdriet verwerken.


    Dit is even heel kort de verhaallijn, het wordt dus een 1D-fanfic met lekker veel drama. Als jullie ideetjes hebben, hoor ik het graag!


    The truth may be orange!

    Ik kan dus absoluut geen titels verzinnen, maar je mag me wel waarschuwen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Misschien heel cheesy: 'Eachother's guardian angels' ? Omdat Harry en June zo voor elkaar zorgen.
    En anders misschien de titel van een liedje?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Script schreef:
    Ik kan dus absoluut geen titels verzinnen, maar je mag me wel waarschuwen. c:


    Doe ik! Het verhaal start wel sowieso pas eind juni, na mijn examens.


    The truth may be orange!

    Script schreef:
    Ik kan dus absoluut geen titels verzinnen, maar je mag me wel waarschuwen. c:

    uhm...

    kan je wat meer details geven over wat er allemaal gebeurt tijdens de zoektocht, trouwens; misschien krijg je betere reacties als je dit bij Titel problemen zet


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    uhm...

    kan je wat meer details geven over wat er allemaal gebeurt tijdens de zoektocht, trouwens; misschien krijg je betere reacties als je dit bij Titel problemen zet


    Bestaat er serieus een subforum titelproblemen? Wow, dat wist ik niet! En het staat dan nog wel vlak onder deze in de lijst ;o *facepalm!*

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:24 ]


    The truth may be orange!

    Ik heb het bericht bij Titelproblemen geplaatst, deze mag dus gesloten worden.


    The truth may be orange!

    Script schreef:
    Ik kan dus absoluut geen titels verzinnen, maar je mag me wel waarschuwen. c:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Script schreef:
    Ik kan dus absoluut geen titels verzinnen, maar je mag me wel waarschuwen. c:


    The universal language of art.

    Wherever our fate will guide us...
    of
    I will guide you through this quest.
    of
    My love will lead us to the answers.
    of
    We'll stand together for one.
    of
    I aks for courage.
    of
    So close to the end but it's only just the beginning.
    of
    We will not give up.
    of
    Through this silence, I ask you to be strong my dear.

    Ik weet niet of er iets tussen zit but I hope so. Als je uitleg nodig hebt bij één van de titels just ask. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Wat vinden jullie van 'Guardian Angel'?


    The truth may be orange!

    Ik dacht aan: Zolang je slaapt

    'Slaapt' als een soort eufemisme voor 'coma' dan, maar ik vond het wel mooi klinken (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ik dacht aan: Zolang je slaapt

    'Slaapt' als een soort eufemisme voor 'coma' dan, maar ik vond het wel mooi klinken (krul)


    Hm, die vind ik ook mooi. En gewoon origineel, omdat hij in het Nederlands is (: dankjewel, ik neem het in overweging!


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Hm, die vind ik ook mooi. En gewoon origineel, omdat hij in het Nederlands is (: dankjewel, ik neem het in overweging!


    Haha, oké (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle