• We hebben nu natuurkunde en ik kan hier gewoon op mijn laptop zitten zonder dat de leraar het door heeft. En ik zit helemaal vooraan. Dat is gewoon echt humor.
    Bijna niemand vind hem goed les geven, maar goed.

    Hebben jullie ook zo'n docenten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ja wij oom echt de domste leraar ooit. hij loopt gewoon weg onder een toets


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Bij ons liepen leraren ook heel vaak weg tijdens een toets, dan bleven ze bijna het hele lesuur weg. Iedereen afkijken bij elkaar, dat kan je natuurlijk verwachten.

    Had. - Ben klaar met school, yay!

    Het was de lerares van Toerisme en Recreatie en daarbij kon je gewoon elkaar de antwoorden geven bij toetsen. Verder werken we daar veel achter de computers, waar ze dan ook elke keer naar kijkt, en toch konden we altijd doen wat we wilde. Althans, een paar vriendinnen en ik dan. Wij werkte altijd "goed" en ze wist dus dat we op tijd klaar zouden zijn met de opdrachten, waarvan we de antwoorden meestal aan elkaar gaven en het internet gebruikte (: (En nee, dat heeft geen effect gehad op onze "kennis", want we zijn geslaagd voor het vak...)


    Believe in yourself.

    Ja. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha,
    in de 1e was een man die aanwezig was tijdens een proefwerk omdat onze leraar er niet kon zijn.
    die vent vond dat je pas hoefde te leren in de bovenbouw, gaf ons antwoorden, liet ons overleggen en we mochten de proefwerken terug vragen als we het ingeleverd hadden en in ons boek gekeken hadden :'D


    Miep

    Een surveillant viel tijdens het proefwerk in slaap.. TROLOLOLOL

    Jaa wij hebben 2 stagaires voor natuurkunde, 1 voor biologie en 3 voor dans gehad. HELL NO, NEVER AGAIN.(N)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    wormtail schreef:
    haha,
    in de 1e was een man die aanwezig was tijdens een proefwerk omdat onze leraar er niet kon zijn.
    die vent vond dat je pas hoefde te leren in de bovenbouw, gaf ons antwoorden, liet ons overleggen en we mochten de proefwerken terug vragen als we het ingeleverd hadden en in ons boek gekeken hadden :'D


    ik wil hem ook!!!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nah, op onze school valt het wel mee. Al hebben we wel echt slechte leraren.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.