Dus, mensen, vandaag ben ik er weer achter gekomen dat ik een slechte vriendin ben...
Er rust een soort vloek op me. Zodra ik vrienden met iemand ben, ga ik eerst heel veel met diegene om en dan opeens is het weg. Foetsie. Basta. Dan wordt het heel vaag, spreek ik diegene amper meer etc. en na een tijdje bloeit het weer op, als diegene het dan nog accepteert.
Waar ik echter heel veel last van heb de laatste tijd is dat mensen dingen over me zeggen die niet waar zijn. Ik heb hierdoor nu al ruzie met 3 vriendinnen van me en ik begin het echt spuugzat te worden. Het voelt zo machteloos. Diegene begint erover tegen je, jij hebt geen idee waar diegene het over heeft maar als je dat zegt ben je schijnheilig... en geloven ze je niet... Echt ik kan wel janken op het moment. Ik snap het gewoon niet.
Ik weet dat ik een rotvriendin kan zijn door steeds eeuwen niets van me te laten horen, maar ik ben niet intens gemeen. Natuurlijk roddelen gebeurt wel eens, maar over mij wordt net zo hard geroddeld en als ik dat te weten kom word ik ook niet laaiend op diegene want het zijn maar roddels. Waarom zien mensen dat toch altijd als waarheid.
Sorry.
~ emotioneel wrak momentje
[ bericht aangepast door een moderator op 7 juni 2012 - 22:46 ]
Life is hard and then we die