• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio



    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    En jullie MOETEN beiden praten. Ga ik zoveel mogelijk worden met een r in de verzoekjes steken.


    You're so bad :'D

    ROLLATORRACE VOOR BEJAARDEN MET BAKKEBAARDEN. Daar zaten best wat r's in, nietwaar?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -abo-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leela schreef:
    (...)

    You're so bad :'D

    ROLLATORRACE VOOR BEJAARDEN MET BAKKEBAARDEN. Daar zaten best wat r's in, nietwaar?
    :Y)
    Ahja het is grappig bedoeld.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn topics -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat grappig, vanavond eens luisteren ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er is vanavond geen radio vanwege internetproblemen bij Assassin. Dat moest ik van haar melden. Morgen, vaste tijd, is er weer Qradio, als de problemen dan verholpen zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awn jammer :C


    Ich liebe dich 27.12.23

    awwww....jammer :( maar is niet anders...luister ik wel een andere dag...ben er morgen namelijk niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gaat de radio nu officieel door vanavond? (nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop het ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hoop het ook C:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mijn topics :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik denk neit dat de Computer van Assasin het doet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik hoop dat het doorgaat Nikki! En zo niet... Dan niet. Dan is dat maar jammer. Net zoals dat het JAMMER is dat Denemarken 1-0 heeft gemaakt. Klötzäkken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voetbal is toch stom so who cares dat ze winnen :P


    Ich liebe dich 27.12.23