• In de toekomst is er bijna geen licht meer over in de wereld. Het is ook nacht als het dag is, donker, koud en verlaten. Mutanten hebben de wereld overgenomen en deze verdeeld in verschillende rijken, en de wereld verduisterd om zo de mens te verzwakken. [… ]leeft in het voormalige Zuid-Engeland, samen met haar kleine broertje die ze moet verzorgen, nadat haar ouders zijn omgekomen in een strijd tegen deze mutanten. Haar vader was de leider van zo’n beweging. Ze wil hier niets meer mee te maken hebben en probeert gewoon te overleven, totdat iemand er op een dag achterkomt dat zij en haar broertje nog leven en […] tot nieuwe leider van deze beweging wil maken om de mutanten voorgoed te verslaan en het leven en het licht weer terug te brengen.


    Oké, gewoon even een random idee dat in mijn hoofd kwam na een gedicht geschreven te hebben, met daaruit een zin uit mijn signature, haha x)

    Dus, iemand titelideeën (Nederlands het liefst), doen/niet doen?

    Ik vind het wel goed maar doet me op één of andere manier aan the hunger games denken...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vind het wel goed maar doet me op één of andere manier aan the hunger games denken...


    Hmm, heb ik nog niet zo overnagedacht. Lijkt misschien een beetje op de eindscène eigenlijk.. Naja, zo is het in ieder geval niet bedoeld :')