• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CarrotCurls schreef:
    [Haha, wil iemand tegen Alexys battelen??]

    {Aedan wil wel. Hij battled zowel tegen iedereen, maar ik wil eerst iemand anders een kans geven, dus... wie wil battlen met alexys?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even raar naar Amy, kijk even rond 'Ik ken wel een plek waar je kan oefenen' fluister ik daarna in dr oor terwijl ik wacht op dr reactie.

    Alexandra Night | Alex

    Als er steeds meer mensen om me heen gaan zitten besluit ik op te staan, al snel merk ik dat mijn voeten moet zijn van het zitten en doe een handstand waarna ik me op mijn handen verplaats, niet moeielijk doen als het ook makkelijk kan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Alex wil wel battelen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Aedan wil wel. Hij battled zowel tegen iedereen, maar ik wil eerst iemand anders een kans geven, dus... wie wil battlen met alexys?}


    {Als Alexys gwn slim doet daagt ze Wayne uit? haha :P Hoewel Wayne niet "De Danser" is das alleen min punt :/ maar is aan Alexys ;) }

    Amy Price
    Ik keek hem plots verwonderd aan.
    "Euh..." nou ja, ik had inderdaad nooit kunnen oefenen. Ik vond het eigenlijk nogal genant om voor anderen te dansen en had daarom enkel als ik allen thuis was wat getraind, maar daarmee wordt je niet beter.
    "Waar is die plek?" vroeg ik plots vastberaden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okee]


    El Diablo.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Amy en wijs dan naar een van de daken 'Ik ken een plek waar ik genoeg ruimte heb om mijn tricks voor het freerunnen te oefenen. Als je wilt mag je daar ook oefenen' zeg ik dan tegen dr.

    Amy Price
    "Kan je me erheen brengen?" vroeg ik meteen enthousiast. Ik sprong al overeind en keek hem afwachtend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik schrok even van dr reactie en knik dan 'Kan je goed klimmen? Anders til ik je wel. Zo zwaar ben je volgens mij toch niet' zeg ik dan kijken naar dr en loop dan naar een van de huizen.

    Alex

    Als ik weer op mijn voeten ga staan kijk ik rond, al snel zie ik Alexys staan, heel goed kende ik haar niet en veel prate ik ook niet met haar, maar mischien had ze zin om te battlen, 'Alexys!' Riep ik 'Heb je zin om te battlen?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    "Ik kan wel klimmen." zei ik een tikkeltje verontwaardigd, maar het enthousiasme veranderde nam al snel weer de boventoon. Ik liep snel en nieuwsgierig achter hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexys

    Ik keek grijnzend op, en knikte.
    'Altijd!' grijns ik, en loop naar het midden.


    El Diablo.

    Wayne /AKA/ Zero

    Bij de huizen stop ik, wacht even op Amy en klim dan via de regenpijp het dak op. Boven op het huis wacht ik op dr en kijk ik toe of het haar wel lukt of niet.

    Aedan Price
    Ik zag Amy stiekem met Zero weglopen. Ik was gewend om alles in de gaten te houden en op mijn kleine zusje lette ik natuurlijk extra.
    Meteen op mijn hoede en achterdochtig stopte ik met dansen. Ik zette onzeker een stap naar voren.
    Wat was ze nu weer van plan? Ze zou toch niet?... Nee! Ze is pas vijftien. Pas vijftien!
    Ik spande mijn spieren, al klaar om haar tegen te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”