• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Gierend van het lachen keek ik naar Aedan, hij probeerde van me te winnen. Al moest ik toegeven, slecht was hij niet. Ik ging meteen in de aanval en liet me van mijn beste kant zien. Ik zag Aedan's ogen even groot worden, maar hij hield vol. De rest van de crew ging om ons heen staan en klapte in hun handen.

    Aedan Price
    Ik wist dat ik ging verliezen, maar deed met volle moed toch verder.
    Volgens mij was dat een van de redenen dat ze me aanvaarden als een soort van leider. Ik vond het niet erg om te verliezen, maar moest het toch steeds proberen. Verder was ik natuurlijk best goed in choreograferen.
    Ik maakte nog enkele moves, maar besefte dat ik al snel zou moeten afgeven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Aedan steeds rustiger doorging, hij gaf het bijna op. Ik besloot het ook een beetje rustiger aan te doen en deed nog een aantal moves. Aedan stond stil en hield zijn hand in de lucht om me een high-five te geven. Glimlachend sloeg ik mijn hand in die van hem.
    'Gefeliciteerd.' Zuchtte hij.
    Ik knikte en ging weer zitten.
    Ik keek naar de plek waar Zero een paar minuten geleden nog zat, maar hij zat er niet meer. Even keek ik om me heen om te zien of hij ergens was. Hij stond een paar meter verder met zijn rug naar ons toe, maar hij liep weer terug naar zijn plek.

    {even tussen haakjes. Je hebt echt een leuke schrijfstijl, maar ik vind het persoonlijk niet zo leuk dat je zelf mijn personage een beetje bestuurt.
    Niet slecht bedoelt hoor, maar ik wil het je gewoon zeggen, zodat ik me er niet te veel aan ga ergeren....
    sorry als je me overdreven vind, maar ik vind het gewoon niet zo leuk
    en nu maak ik van een mug een olifant!
    Ik bedoel dus gewoon: Kan je mijn personage alsjeblieft een beetje minder besturen? :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk op mijn Ipod en zie dan een breakdance nummer, ik loop naar Amy en tik dr dan aan 'Wilde jij misschien losgaan?' vraag ik aan dr terwijl ik naar de breakdance mix op mijn ipod wijs.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:30 ]

    Amy Price
    "Graag!" grijnsde ik. "Sluit je hem aan op de radio?"
    Ik liep al heupwiegend langs Aedan en keek hem over mijn schouder uitdagend aan, terwijl ik tussen de dansende menigte ga staan.

    Aedan Price
    "Oh, die meid vraagt er gewoon om." zuchtte ik tegen Don.
    "Maar nog even geduld. Even zien wat ze in haar mars heeft." ondanks dat ze mijn zus was had ik haar nog niet veel zien dansen. Misschien was ze wel verbeterd sinds de vorige keer.
    Eén keek hadden we haar zo ver gekregen om te dansen. Ok, het was niet echt wat je van een broer verwacht, maar we hadden haar dus zat gevoerd. Ze was best goed!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:26 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ oja, sorry! zal ik niet meer doen! ;$
    & ik moet nu eten.. ik kom daarna wel weer! ]

    prejudices schreef:
    [ oja, sorry! zal ik niet meer doen! ;$
    & ik moet nu eten.. ik kom daarna wel weer! ]

    {bedankt ;)
    en tot straks!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik knik naar Amy en loop naar de radio, ik had altijd wel wat kabeltjes bij mij om mijn ipod aan te sluiten op verschillende apparaten en pak dus de kabel voor de radio uit mijn zak, ik plug hem dan in mijn ipod en in de radio. Ik druk hem dan aan en de breakdance mix begint.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:30 ]

    {had per ongeluk Alice getypt, maar het is dus amy!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Aedan en Don gingen los op het dubstep nummer en nu waren Amy en Aedan van plan te battlen. Ik wist dat amy helemaal kon losgaan. Ze mocht dan wel één van de jongsten zijn, talent had ze zeker en vast. Dat had iedereen van onze crew. En iedereen had zijn eigen stijl, dat maakte onze crew dan ook zo uniek. Bij de meeste andere had iedereen zowat dezelfde stijl, maar bij ons was het alles kriskras door elkaar.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:31 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Hahaha, nee volgens mij was het Alice die Aedan wilde laten zien dat ze goed was in breackdance :P had namelijk nog voor zekerheid terug gekeken voordat ik op dr afliep ;) }

    Amy Price
    Ik begon te dansen. Ik zou ze eens wat laten zien. Ik was misschien wel de jongste en zeker de kleinste, maar ik kon wel wat!
    Ik had nog maar één keer in mijn leven voor de groep gedanst, dat was toen ze me zat hadden gevoerd. Niet moeilijk te overtreffen, dus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paddo schreef:
    {Hahaha, nee volgens mij was het Alice die Aedan wilde laten zien dat ze goed was in breackdance :P had namelijk nog voor zekerheid terug gekeken voordat ik op dr afliep ;) }

    {ja, toen had ik haar naam ook verkeerd getypt! :$
    Ik ben echt slecht met namen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    "Ze is best goed." zei ik tegen Don. "Veel beter dan toen we haar dronken hebben gevoerd."
    Ik keek hem grijnzend aan, terwijl ik ging rechtstaan.
    "Wat denk je. Zal ik ze eens gaan wegblazen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”