• Aangezien ik als slechthorende geboren ben, heb ik ook gehoorapparaten, die ik overigens nooit gebruik omdat ik er niet goed tegenkan. Nu tijdelijk gebruik ik er eentje omdat mijn oor half dicht zit en ik anders geen klap hoor. Maar als ik hem indoe, zet ik hem meteen op een rustiger programma én het geluid omlaag, ik vraag me af hoe die mensen die ze ook nodig hebben ze op die harde stand kunnen hebben. D: -ze zijn afgesteld op hoe een normaal mens zou moeten horen bij mij-
    Nouja, nu wil ik muziek luisteren en dan zou ik dus dat ding uitmoeten doen, maar aangezien ik te lui ben daarvoor, heb ik mijn andere spul gepakt. Dat is een klein dingetje die ik op mijn gehoorapparaat kan klikken met een draadloze microfroon erbij. Als mensen daarin praten, kan ik het in mijn gehoorapparaat horen en ik de telefoon erop aansluiten, de tv enzovoorts. Er zit dus ook een audio-uitgang in die ik op mijn laptop kan aansluiten en daardoor ook muziek ermee kan luisteren. 8D
    Dat is pas epic. Al duurde het wel even voordat ik had uitgevogeld hoe het ook alweer werkt. Ik vind het allemaal zo high-tec en dan vertellen ze doodleuk in het ziekenhuis dat die van mij alweer verouderd is en er allemaal nieuwe dingen bestaan. Nuh, ik hou het wel hierop.
    Bedankt voor het lezen van deze onzin.


    Your make-up is terrible

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omg, dat is eigenlijk best wel chill. Draadloze oortjes :Y)
    Voordeel bij een nadeel, zou ik zeggen~

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:30 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb het ook van Phonak. 8D Geweldig, doorzichtig en met mooie paarse knopjes. Eigenlijk zonde van het geld dat ik ze niet gebruik. Mijn andere ding waarmee ik muziek luister is ook van Phonak maar ik kom maar niet op het woord van hoe het heet. D:

    Modmededeling: bericht aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:15 ]


    Your make-up is terrible

    Haha de technologie van tegenwoordig is best wel cool ja :Y)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Andante schreef:
    Omg, dat is eigenlijk best wel chill. Draadloze oortjes :Y)
    Voordeel bij een nadeel, zou ik zeggen~


    Believe in yourself.

    Andante schreef:
    Omg, dat is eigenlijk best wel chill. Draadloze oortjes :Y)
    Voordeel bij een nadeel, zou ik zeggen~


    Yes omg. Ik ging net naar de wc en toen hoorde ik mijn muziek nog, zonder draadjes! En de tv, want het microfoontje stond ook aan lol.


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk zou ik wel slechthorende willen zijn puur omdat ik dan ook zo muziek kan luisteren. Zoveel makkelijker dan die kabeltjes en alles. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.