• Ik vernieuwde de pagina van Quizlet en ik keek bij actieve topics. Opeens allemaal ´Ik zoek stories´ topics en ik had echt zoiets van wtf?! Net was er misschien een en nu is gewoon het merendeel van de topics ´Ik zoek stories` topics geworden.

    Hebben al die mensen dat met elkaar afgesproken ofzo?

    Niet om te zeuren want ik ben echt verbaasd dat blijkbaar mensen massaal op zoek zijn naar stories ineens.


    Physics is awesome

    Nee, dat zal wel weer één iemand zijn die al die topics omhoog gooid. ._. wat bloed irritant is...

    xBritta dus. ._.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 14:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hahaha dat viel mij ook al op, erg kut


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ten schreef:
    Nee, dat zal wel weer één iemand zijn die al die topics omhoog gooid. ._. wat bloed irritant is...


    O, ik vond het al zo gek. Opeens nog maar twee of drie andere topics


    Physics is awesome

    Dat wat ten zegt en ik ziedat vaker. Dus eigenlijk denk ik als mensen zo'n topic lezen van hè. Ik wil ook wel weer meer stories lezen en maken ze ook zo'n topic aan.
    Maar ik vind et echt bloedirritant want als je weet wat voor storie je zoekt hebben we daar een helle mooie zoekoptie voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het zo irritant, ja. Melden.


    Destroy what destroys you.

    Nah, dan is er zo'n iemand die al die topics tot en met een halfjaar terug gaat uppen met dr verhaal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is mooi fucked up! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik een story zoek ga ik bij andere 'ik zoek stories' topics kijken, ipv er een te maken.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:09 ]

    Ik had hier ook al een klacht-topic over gemaakt dus ik deel deze mening 100% :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het is irritant, maar het is wel niet verboden, dus eigenlijk kan je er niks aan doen. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Het is irritant, maar het is wel niet verboden, dus eigenlijk kan je er niks aan doen. :/

    Even heel offtopic, ben jij brabants?(cat) Zo klink je wel, het is geen slecht iets hoor!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Even heel offtopic, ben jij brabants?(cat) Zo klink je wel, het is geen slecht iets hoor!
    Nee, verre van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Nee, verre van.

    Oww hihi sorry:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yep, agreed agreed ~_~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Chuggaa schreef:
    Ik vind het zo irritant, ja. Melden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."