Lol, het is inderdaad gebaseerd op het stadje waar Twilight zich afspeelt, maar aangezien ik mijn naam bij mijn foto wou laten ''machen'', leek Forks wel een goede. Niet echt origineel, maar ik wou wat anders dan Symphonia. But, het verbaast mij dat Forks niet bezet was. [: But, what do you think? [:
Ik wou eerst Pijtslumper doen, maar dat leek mij geen goed idee. Hoewel het verhaal best grappig is. Vorig jaar met techniek deden wij altijd knutselshit en tekendingen. Mijn potloodpunt gaf er de brui aan en ik wou dus de punt slijpen. Ik vraag aan mijn buuf: 'Mag ik je pijtslumper lenen?' en die keek me aan like: o.o Ik nog een keer vragen, zij nog gekker kijken en ik chagrijnig worden. Na de derde keer: 'Ja potdomme, dat ding waar je je punt scherp aan maakt!' zeg ik en ik wijs op haar slijper. 'Oh, dat bedoelde je!' zei dat meisje. 'Ja, dat zeg ik de hele tijd al.' antwoord ik. 'Nee, je zei pijtslumper.' en ik was like: o.o Ik dacht dat ik puntenslijper zei, lol. Maar ik noem het nog steeds pijtslumper, maar nu weten ze wat ik bedoel. [:
[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:59 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife