• De titel zegt het al! Heb jij last van een stalker?
    Schakel dan Jalissa, alias Fantasia in om van zulke mensen af te komen!
    100% garantie!

    Nee, maar even serieus. Hebben jullie ooit last gehad van een stalker?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog niet 8D.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yu'up. Hij was geloof ik geobserdeerd door mij. Hij dreigde zelfmoord te plegen, als ik het contact zou verbreken. Wat ik uiteindelijk wel heb gedaan, want ik zat mezelf op te vreten. Nadat ik dat heb gedaan heeft hij mij nog vaak mails gestuurd, geprobeerd te bellen en contact gezocht op WhatsApp. Gelukkig is het nu voorbij D: Want ik werd er echt paranoïde van; bang als de deurbel ging, bang als ik gebeld werd en ik dacht telkens dat ik 'm zag. Akelige manipulerende obsessieve zak :/ Hij heeft me zelfs nog bezocht op Q en viel me daar lastig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nu een stalker :3
    Maar hij is echt zo grappig, dus ik ben hem nog niet zat :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, ik heb nu last van een stalker. Hij wil met me afspreken, hij vraagt het elke dag en hij wil met me neuken, like wtf? Mijn smoesjes raken op D:

    Njet. Nobody wants to become one with Russia.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Timor schreef:
    Nou, ik heb nu last van een stalker. Hij wil met me afspreken, hij vraagt het elke dag en hij wil met me neuken, like wtf? Mijn smoesjes raken op D:


    Geen smoesjes meer verzinnen, gewoon nee zeggen. Als ie gewoon tegen je zegt dat ie met je wil neuken, zou ik als ik jou was al lang weg zijn tbh ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een onbekende viespeuk die mijn nummer had en me allemaal vrij ranzige smsjes stuurde. Nummer geblokkeerd, klaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, helaas wel.
    Een jongen bij mij op school sms't me de HELE tijd, geen idéé hoe hij aan mijn nummer komt, maar goed.
    Op school kijkt hij me altijd zo eng aan, gaat op plekken in de buurt zitten in de aula waar ik ook zit, en bleeeeegh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eeyore schreef:
    Yu'up. Hij was geloof ik geobserdeerd door mij. Hij dreigde zelfmoord te plegen, als ik het contact zou verbreken. Wat ik uiteindelijk wel heb gedaan, want ik zat mezelf op te vreten. Nadat ik dat heb gedaan heeft hij mij nog vaak mails gestuurd, geprobeerd te bellen en contact gezocht op WhatsApp. Gelukkig is het nu voorbij D: Want ik werd er echt paranoïde van; bang als de deurbel ging, bang als ik gebeld werd en ik dacht telkens dat ik 'm zag. Akelige manipulerende obsessieve zak :/ Hij heeft me zelfs nog bezocht op Q en viel me daar lastig.

    That's really creepy. O.O
    Let's kill him with fire! *O*

    @Sam; Of course I want to become one with Russia... But not now. I'm too busy, my Russian enemy!


    "Well, well. Look who we've got here!"