• De titel zegt het al! Heb jij last van een stalker?
    Schakel dan Jalissa, alias Fantasia in om van zulke mensen af te komen!
    100% garantie!

    Nee, maar even serieus. Hebben jullie ooit last gehad van een stalker?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja. En het is niet leuk. En heel erg creepy. :W

    Nou ja, een beetje wel. Gelukkig was het niets wat met blokkeren niet opgelost kon worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niet echt van stalkers.. Wel irritante mensen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja. Ze heet Annabeth en heeft een soort rare hamsterwangetjes (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ehh, ik heb ooit eens een aantal flauwe mensen gehad die deden alsof ze een lover van mij waren en toen stuurden ze allemaal van die kutbrieven en weet ik veel wat. Er zat één meisje bij en die was volgens mij het hele 'brein' achter het plan, en ik zal het haar dan ook nóóit meer vergeven.
    Ik bedenk me net eigenlijk hoe pissed ik toen wel niet was...
    Maar, ehh, bedankt voor de tip? Ik hoop alleen dat ik 'm niet hoef te gebruiken :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja een gozer wil mij ontmoeten, maar ik hem niet. Aangezien een vriendin van mij hem kent en zegt dat hij een sulletje is en totaal niet bij mij past. en hij heeft een soort mislukt justin bieber kapsel wat hem totaal niet staat( Ik heb foto's gezien)


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Ja... Mijn hond die me hele tijd achterna loopt in huis. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zoiets.. Een jongen uit mijn klas vond me leuk, maar ik had hem al duidelijk laten merken dat ik hem helemaal niks vond. Ik dacht dat het daarmee wel klaar was, maar niet dus. Hij schreef bij wiskunde eens heel groot mijn naam op het bord met een hartje er achter, staarde me zo angstaanjagend aan tijdens de les, en stuurde me op twitter allemaal 'I love you' spam, en dat dan een paar keer per dag. Gelukkig is het nu eindelijk opgehouden, want dat was echt niet leuk, geloof me. Inmiddels heeft hij een nieuw slachtoffer. :')


    The universal language of art.

    Ja, al iets meer dan een jaar :/
    Hij zegt dat ie me leuk vindt terwijl hij me in de tussentijd meer dan een jaar niet had gezien of gesproken en shiz. Ik had 'm afgewezen en later begon ie weer en meneer wil steeds afspreken of cammen. Hij heeft om de maand ongeveer een nieuwe vriendin "om mij te vergeten". Ook zei hij toen een vriendin van me vroeg of hij mij liever zou hebben dan z'n vriendin die die nu heeft, zei hij dat hij dan voor mij zou kiezen. Ik heb medelijden met dat arme meisje waar hij nu mee heeft.
    Nu zegt ie wel steeds dat hij mij heeft opgegeven en alles, maarreehh... idk hoor.
    'k Probeerde hem af te schrikken met m'n liefde voor kpop, maar het heeft niet gewerkt (cat).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, zovaak. Creeps.


    Your make-up is terrible

    Nope.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel eens. Maar Annabeth... Je hebt wel heel vaak last van dat soort dingen, ik zou toch echt zoeken naar een goede afschrikmethode.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jaa twee zelfs die allebij deninis heten, gelukkig ben ik nu van ze af maar maann die waren irritant

    Vriendin van mij stalktesoort van een jongen van school gheghe (A)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Leela schreef:
    Wel eens. Maar Annabeth... Je hebt wel heel vaak last van dat soort dingen, ik zou toch echt zoeken naar een goede afschrikmethode.

    Ik heb nog nooit een stalker gehad. Dit was de eerste keer ooit. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"