• Hallo allemaal,

    Ik ben eigenlijk wel op zoek naar nieuwe stories :). Ik heb een aantal eisen:

    * Geen 1D of Twilight
    * HP mag, maar alleen als het heel goed geschreven is
    * het liefst OP
    * het liefst over liefde
    * 16+ vind ik oké, maar dan moet het wel nog steeds een verhaal bevatten en niet alleen over seks gaan
    * link in je berichtje aub!

    En mochten jullie tijd hebben, kijk dan ook even naar mijn verhaaltje :)

    En dan spring je in het diepe

    Cloe begint net aan haar eerste jaar op de universiteit, als ze overvallen wordt met gevoelens voor een aantrekkelijke derdejaars. Haar liefde lijkt beantwoord, maar dit brengt meer problemen met zich mee dan ze voor had kunnen stellen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:09 ]

    Ik heb een verhaal over Harry Potter. Je hebt gezegd dat het goed geschreven moet zijn, en ik heb reacties gekregen dat het lijkt op de stijl van J. K. Rowling. Ik hoop dat dat goed genoeg voor je is ;).
    Ik heb twee hoofdstukken geactiveerd, maar heb er nog veel meer ongeactiveerd. Bij een leuke reactie ga ik die hoofdstukken ook zeker activeren!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    "She ruïned my love"
    "She hates me and so do i, i hate her"
    "She took my boyfriend"
    "I'll destroy their love because she did with mine"


    - Vervolg op: Something about you
    - Kan apart gelezen worden
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Onbekende personen
    - Klik op het plaatje voor de story


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    Forever and Always (Hp)
    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dancing in the Moonlight is een verhaal over onbekende personen met een beetje fantasy, waar ik dagelijks aan kan activeren omdat ik al een groot stuk heb geschreven.

    Verder heb ik nog twee afgelopen verhalen: Ladies, Bugs & Ladybugs en This is War.

    Ik heb ook nog een heleboel HP fanfics, waarvan Heart of Gold mijn persoonlijke favoriet is; de rest kun je vinden in mijn Schrijvers ID. ^^

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk maar eens op mijn profiel ;$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    What would you do? If everyday tears would flow out of your eyes. If there was no-one who would éver understand you. If you couldn't tell anybody, about the rapes which became a daily routine for you.


    #Foto is aanklikbaar
    #Bevat 16+ stukken
    #Totaal Nederlands
    #Geschreven door: Wonderway en Tamsin
    #Soundtrack


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.


    Dark Paradise † BZ|DM

    Life is about moments and how they can change our lives forever.
    But what if one day you could no longer remember any of them?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit our exhibition of people and write you own story.
    Write your perfect Love Story!


    - Short stories on request
    - Written by: ScarsStories & Newstyle
    - Onbekende personen
    - Bevat: Drama, Liefde, humor, soms stereotype,...


    Klik. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    It's a hard knock life for us.

    ~


    A normal girl with an abnormal life.
    She goes trough love, friendship, enemies and pain.
    Living hard knock.


    - Ik post dit verhaal alleen hier,
    als je het ergens anders ziet graag melden.
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Geen 16+
    © MirLiam








    Soundtrack.



    Het gaat over Maysilee, die in een internaat komt wonen. Daar wordt ze verliefd, en gebeuren er allerlei dramatische dingen die ik niet ga verklappen. :3

    http://www.quizlet.nl/stories/86096/hard-knock-life/

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:41 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    The Wall.



    Dream, America dream,
    I can't even sleep
    From the lights early dawn
    Scream, America scream
    Believe what you see from heroes and cons?


    Amerika, 2030. Nixon was ooit eens één van de meest welvarende steden in Californië. Nu is er een burgeroorlog aan de gang. Aan de ene kant staan de Heroes, aan de andere de Cons. De Heroes hebben een vrouwelijke aanvoerder, Gloria, die door het aanvoeren van de groep de dood van haar vader probeert te wreken. De andere groep wordt geleid door de rebelse en charismatische jongen genaamd Christian. Alleen een muur die recht door de hele stad gaat zorgt voor enige vrede tussen de groepen. Beide partijen vechten voor de vrijheid van Nixon, maar voor wie?

    Twee aanvoerders.
    Twee partijen.
    Eén heropbloeiende liefde.



    geïnspireerd op het album 21st century Breakdown van Green Day.
    Je hoeft geen kennis van de band en het album te hebben.
    kan 16+ stukjes bevatten.


    Obviously.

    Kijk even op mij profiel bij mij stories

    Anapneo - HP
    Als Sophie McGonagall, het nichtje van professor McGonagall voor eeuwig verbannen wordt door haar ouders, en niet naar Hogwarts mag, staat ze er alleen voor. Niemand wilde haar, tot ze werd opgehaald. Ze kreeg de liefde en aandacht die ze nodig had en werd liefdevol opgenomen in het gezin van de Malfoys. Ze genoot van een privé opleiding tot haar 15e en werd toen naar Hogwarts gestuurd, als spion van de duistere kant. Als ze echter wordt ingedeeld blijkt ze geen Zwadderaar te zijn maar wordt ingedeeld bij Griffoendor.

    Opnieuw stort alles in en ze zal zich opnieuw moeten bewijzen.
    Maar wat als ze de liefde tegenkomt, en wat als ze er uit wil?
    Dit is het jaar van de Vuurbeker.


    Here without you - DM
    Jaar 6.


    Griffoendor en Zwadderich is als water en vuur.

    Miller als een strijder van perkamentus en Draco als Dooddoener is een relatie gedoemd te mislukken. Ook is zij, een van de beste vrienden van Malfidus' grootste vijanden. Beide worden ze door hun angsten en trots verscheurd. Zal het ze lukken?


    American in the pouring rain
    De Amerikaanse Liz wordt door haar vader naar een Engelse kostschool voor meisjes op het platteland gestuurd. Liz, die een echt feestbeest is, wil hier ten koste wat het kost weg en besluit de boel te saboteren. Geholpen door haar 4 kamergenoten zetten ze de boel op stelten...

    Maar wat als de leuke zoon van de directrice opduikt, en wat als alles in de soep dreigt te lopen?


    Friends with benefits [16+]
    Liz en Ethan ontmoeten elkaar op een bruiloft en vinden dit beide een cliché. Ethan is een echte flirt en Liz is net gedumpt door haar verloofde.
    Na de bruiloft zien ze elkaar steeds vaker en worden ze vrienden. Tot ze besluiten dat ze elkaars sexmaatjes worden...

    Just sex, we swear


    Eyes open - THG
    Liz woont in district 4. Het is vredig, ze heeft een goed leven, totdat de hongerspelen weer beginnen.
    Wat als Liz' man de arena in moet? Ze kan zich niet aanbieden; ze is zwanger. Iedere dag zit ze voor de verplichte tv. Iedere strijd wordt gevolgd. Op leven en dood.

    May the odds be ever in your favor

    The story of the people who love


    Miep




    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Not all those who wander are lost

    Home is where the heart is (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself