Ik had al eens zo'n filmpje gezien.
Maar nu heb ik geen tijd voor dat te bekijken.
Maar dat zijn ook zo'n fouten als in eerst zitten die personen aan tafel, daarna niet meer.
Nouja, zonder die filmpjes zou ik ze ook niet opmerken.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
Alucard schreef:
In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
Alucard schreef:
In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.
Geen normaal persoon die een film normaal kijkt valt zulke dingen op. Je hebt speciaal mensen die als hun beroep zulke fouten uit films moeten halen. Echt super grappig. Ach ik zg laatst een profane en daar hadden we allemaal van zulke foutjes in films. Zo za je bij een piraten film een man in normale kleding achtin staan of zie e nog ergens een cameraman staan.
Een paar van die dingen had ik wel gezien, maar de meeste - zoals dat Dudley geen cake rond zijn mond heeft - vind ik gewoon gezeur en met een beetje redelijk redeneren nog wel te verklaren.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the