• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Komt Maria ook nog mee of niet?]


    Your make-up is terrible

    Charlie Max.
    Ik liep in de gang langs de jongenskamers. Het was een lange donkere gang met om de paar meter een deur. De gang eindigde bij de gezamelijke hal, waar de meisjes en jongens kamers elkaar kruizen.
    Op dat moment zag ik mijn slachtoffer lopen, Christela. Ze was op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Maar voor mij was dit perfect! Ik had niet veel keus dan nu toe te slaan. Nu dat veel mensen beneden of buiten waren, zou niemand haar kunnen horen..

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:20 ]

    Cristela Dominica Da Silva
    Ik loop verveeld met mijn handen in mijn zakken de gangen over, Als ik bij de hal kom waar de jongenns kamers en meisjes kamers elkaar kruizen zie ik Charlie lopen. "Hoi Charlie" zeg ik met een verleiderlijke glimlach. Meestal lopen er overal begeleiders die me bij de jongens weghouden. Blijkbaar is vandaag me geluksdag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Charlie Max.
    'Hoi Charlie' zegt ze met een verleidelijke glimlach. Oh, meisje als jij eens wist..
    Schijnheilig als ik ben, groet ik haar vriendelijk terug. 'Hé Christela, jij ook hier?' Mijn ogen staan ontdeugend, gewoon omdat ik weet dat ze me op deze manier niet zal kunnen weerstaan. Mijn blik glijd over haar lichaam. Ik zucht, ze is het perfecte slachtoffer..

    Cristela Dominica Da Silva
    "Hé Cristela jij ook hier?" vraagt hij, Zijn ogen beginnen ondeugend te glimmen en ik loop wat dichter naar hem toe. "ja. ik heb toch niks beters te doen nu" Ik zie dat zijn blik over mijn lichaam glijden en ik glimlach trots. Hij zucht even en ik haal een wenkbrouw even kort op. "en jij dan?" vraag ik. Ik bijt op de nagel van mijn wijsvinger op een verleiderlijke manier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Charlie Max.
    Christela zei dat ze niks beters te doen had, en vroeg wat ik hier deed.
    'Ik kom net van mijn kamer..' antwoorde ik terwijl ik snel een blik wierp op het binnenplein. Maria, Orlando & April waren nog steeds in gesprek. Niemand had wat in de gaten. Ik wende me weer tot Christela. 'Maar hé, nu ik jou hier zo zie.. Zou je me misschien ergens mee kunnen helpen?' vroeg ik voorzichtig, wachtend op haar antwoord. Als ze nee zou zeggen zou mijn hele plan in het water lopen. Ik had alleen maar iets nodig wat haar naar mijn kamer zou lokken.

    Cristela Dominica Da Silva
    "maar he nu ik jou zo zie, zou je me misschien ergens mee kunnen helpen?" vraagt Charlie. "Ligt er aan waarmee..." Ik stap naar hem toe en glimlach ondeugend. Ik laat mijn wijsvinger en middelvinger over zijn borst 'lopen' "Waar heb jij mijn hulp voor nodig Charlie'tje" zeg ik met ondeugend twinkelende ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    April Blake

    "Doe waar je zin in hebt." zucht in naar de twee tieners en ga zelf op een krukje bij de poort zitten, vanwaar ik de deur ook in de gaten kan houden. Ik rommel in mijn handtas en haal er een pakje sigaretten uit en een aansteker. Ik steek een sigaret op en stop alles weer terug in mijn handtas terwijl ik de sigaret in mijn mond laat bungelen. Ik breng mijn vingers naar de sigaret en neem een diep trekje om hem vervolgens uit te blazen.


    Your make-up is terrible

    -> Mijn Topic's.

    [Morgen een reactie van Gerry.]

    Charlie Max
    'Ligt er aan waarmee, waar heb jij mijn hulp voor nodig Charlie'tje' zegt ze met een ondeugende blik. Haar vingertoppen lopen over mijn borst, uitdagend en nieuwschierig. Ik glimlach. 'Nou, het zit zo.. er is laatst iets achter mijn kast gevallen en ik kan er niet goed bij. Jij zou er daarin tegen wel bijkunnen.' Ik besefte me heel goed dat het vreselijk afgezaagd klonk, maar ik kon me niet zo snel iets bedenken..

    Cristela Dominica Da Silva
    Ik haal mijn wenkbrouw op. "achter de kast gevallen..." herhaal ik. "Je denkt...dat ik je ga helpen met iets dat achter de kast is gevallen?" vraag ik met opgetrokkenn wenkbrouwen en ik zucht eventjes verveeld. "Sorry Charlie maar dat mag je zelf gaan doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Charlie Max
    'Sorry Charlie maar dat mag je zelf gaan doen' was haar antwoord. Ik stond daar, verbaasd. Een antwoord als deze had ik nooit verwacht.. Misschien had ze net iets meer aanmoediging nodig. Iedereen wist dat Christela nogal een zwak had voor de jongens in het huis. Het was voor haar niet zomaar een zwak.. Het werd een obsessie, meer dan dat. Ze draait er in door & kan zich niet meer inhouden. Personeel moet haar bij ons weghouden, want wie weet waar ze allemaal toe in staat is..
    Ik leun naar voren en duw haar zacht tegen me aan. 'Christela, alsjeblieft.. Doe het voor mij?' vervolg ik fluisterend, terwijl mijn hand over haar onderrug glijd.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:17 ]

    Cristela Dominica Da Silva
    Charlie duwt me zacht tegen zich aan. "Cristela alsjeblieft...doe het voor mij?" fluistert hij, en ik voel zijn hand over mijn onderrug. Ik lik over mijn lippen, hij maakt het me wel erg moeilijk. Ik ga op mijn tenen staan en breng mijn gezicht tot vlak voor de zijne. "Ik wil je best met iets anders helpen Charlie'tje" fluister ik en laat mijn wijsvinger en middelvinger over zijn schouder lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Charlie Max
    Haar vingers lopen over mijn lichaam. 'Ik wil je best met iets anders helpen Charlie'tje' vervolgd ze, terwijl haar gezicht maar een paar centimeter van de mijne verwijderd is. Het is zo verleidelijk.. Dit was de aandacht die ik wou.. Maar ik wou meer! Deze gedachte frustreert me en zorgt ervoor dat ik geen zin meer had in deze spelletjes. Ik pakte Christela ruw bij haar pols. En trok haar zonder iets te zeggen mee naar naar mijn kamer..

    (moet iets meer vaart maken.. over een halfuurtje moet ik weg & kom ik 1,5 niet meer online)

    (Ik zie dat je offline bent, ik kan het nu nog afmaken & anders schrijf ik een eindstukje voor mij om mijn personage tijdelijk te laten verhuizennaar een ander weeshuis)