• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..

Personages:

Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Flower Adriana Drea -Co-captain Cheerleaders/muzikant || LovelyLonely
    - Summer Melody Night - Cheerleader || DrNightmare
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || LuvMustache
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || DrNightmare
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    -
    -

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:14 ]

El Diablo.

Justin

'In dat geval, waarom ga je dan niet met mij?' grijns ik met een wenkbrauw wiebel. Ik kijk haar aan, en leun op de tafel.

El Diablo.

Jerrilyn Milexi Rodriguez

Ik zet hetzelfde pruillipje en maak mijn ogen nog groter, 'Alleen als jij me meer info geeft,' zeg ik dan maar knik toch, 'Tuurlijk wil ik met je mee,'Glimlach ik erna. Ik begin mijn schrift erbij te pakken en weer wat dingen op te schrijven die in me op komen. Ik was bezig met een liedje te schrijven, 't ging tot zo ver goed.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jaxon
    'Nee joh. Jongens gaan toch altijd in pak. Zwart. Soms wit. Dat past overal bij. Alleen het korset of hoe dat ook heet moet matchen, maardat koop je 1-2-3 bij een bloemenwinkel,' glimlach ik zoetjes om Des even te stangen.

I can't define who I am.

Destiny:

"Nee, je moet matchen." Zeg ik beledigt ikbeweeg even spatisch met mijn voeten. "En tuurlijk ik ga met Justin." Zeg ik sarcastisch en ga op mijn tafel zitten. Leraar lette toch niet op. ""Nee, ik ga denk ik met Alex of Jaxon. één van de twee." Zei ik Mysrieus.

We've lived in the shadows for far too long.

Jaxon
    'Justin, maat, ik moet je helaas mededelen dat je kandidaat nummer 3 bent geworden in de race om Destiny. Zoals ze het zelf noemt.'

I can't define who I am.

Justin

Ik kijk haar beledigd aan.
    'Wat is er mis met mij?' mompel ik beledigd.

El Diablo.

Drew:

Ik knik, maar an binnen stond ik te juichen. Ik ging haar vragen, ik ging haar vragen. Ik tekende verder in mijn schrift, waar ook zij 1000 keer in stond. Elke tekening was anders, maar mooi. "Waarneer zijn we klaar hier?"

Destiny:

Ik val bijna van mijn tafel van het lachen. "Niks, helemaal niks. maar mijn personlijke voorkeur gaat niet naar jou uit." Zei ik onschuldig. En blies mijn haar uit mijn gezicht. "En waarschijnlijk, als ik dit lijstje niet optijd af heb, kan ik geen eens gaan."

Jerrilyn

'Normaal zou ik over een halfuurtje zeggen, maar voor mij part is nu ook wel goed.' zucht ik dan. 'Niemand doet hier iets nuttigs,' en rol met mijn ogen. De rest is ook alweer in gesprek belandt en de leraar let niet eens op. Zachtjes zing ik mee met het liedje, ik was niet zo'n persoon die in de spotlights hoefde te staan. Ik kon niet zingen voor een ander die ik niet vertrouwde. Ik zucht en tikte met mijn potlood op tafel, 'Dus, wat zeg je. Zal ik even doen alsof ik misselijk ben ofzo of moet overgeven? Dan doe jij alsof je me naar huis brengt. Mijn acteerkunsten zijn vrij goed namelijk,' zeg ik terwijl ik mijn tong even uitsteek.

Justin

Ik grinnik kort, en kijk rond.
    'Kijken wie we dan nog over hebben, Alexy gaat me sowieso afwijzen, ehm, we hebben nog Flower, May, nog een paar' mompel ik.

El Diablo.

MyMisery schreef:
    Drew:

Ik knik, maar an binnen stond ik te juichen. Ik ging haar vragen, ik ging haar vragen. Ik tekende verder in mijn schrift, waar ook zij 1000 keer in stond. Elke tekening was anders, maar mooi. "Waarneer zijn we klaar hier?"

[Weet niet waarom.. Maar ik vind dit heel erg schattig]

I can't define who I am.

[ Ik krijg een idee..maar dat zou zo gemeen zijn tegenover Drew xd ]

Jaxon
    'Ach Justin, er zijn nog genoeg vissen in de zee. En hoezo denk je dat Lexy je af gaat wijzen?' murmel ik verontwaardigd. Dan wend ik me even tot Des. 'Ik voel me zeer vereerd dat ik tot jouw persoonlijke voorkeur behoor, en ik zal morgen heel erg mijn best doen om jou te helpen zodat je toch nog naar het prom kan. Met Alexander,' grijns ik. 'Of mij.'

I can't define who I am.

drew:

"Klinkt goed." Zeg ik knikkend en ruim mijn Ipod op. Ik moest niet vergeten mijn gitaar te halen, ddar zag ik mezelf ook nog wel voor aan. "Ik denk dat we nu wel kunnen. Hij is bij paragraaf......16"Zeg ik en maak een gebaar dat ze vrij is om te doen en laten wat ze wil.

IHeartMusicc schreef:
    [ Ik krijg een idee..maar dat zou zo gemeen zijn tegenover Drew xd ]

[Fluister maar, dan hoort hij het niet.]

I can't define who I am.