• Heej een vriendin van me heeft een nieuw verhaal: Sex on the Beach.
    Ze heeft zelf al een topic maar geen reacties dus dacht ik ik maag even een topic voor haar aan!

    Ze zoekt mensen voor in haar nieuwe verhaal:

    Shanice is een meisje dat een zwaar verleden heeft. Toen ze 7 was overleed haar vader toen hij het ja-woord tegen haar moeder ging zeggen, hij ging dood toen de net 2 minuten getrouwd waren en op haar 15 op de zelfde dag pleegde haar moeder zelfmoord. Shanice weet niet meer waar ze het heeft en gaat aan de alcohol. Ze ontmoet een jongen die haar wil helpen, maar niet op de juiste manier. Hij weet zijn handen niet thuis te houden, en zijn vrienden trouwens ook niet. Zal het voor de jongen het einde van zijn carriere zijn en voor Shanice het einde van haar leven?

    Shanice --> RvPersie
    Beste vriendin Shanice --> xValery
    Vrouw die Shanice probeert te helpen -->
    Drugsdealeres (vrouwelijk dus x'D) --> MissGravity

    Wat zij moet weten:
    Naam:
    Uiterlijk (met foto!):
    Karakter [kan afwijken als je het verhaal eenmaal leest]
    Kenmerken:
    Extra:

    xxxPleuntje ps de beroemd hij wil ze nog niet zeggen...Maar ik weet het wel xd. Hier de link: klik btw het staat er bij xd.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:47 ]


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    het lijkt me best een mooi,spannend en idd aangrijpend verhaal!
    nu ga ik een rol invullen

    Rol: [...]-persoon ;p
    Naam: Shanice Mira Aiden
    Uiterlijk (met foto!): Shanice heeft een indonesisch uiterlijk.Dat betekend dus ; een getinte huid,bruine haren en mooie lange wimpers.Ze heeft groene ogen en is 1.68 en weegt opzich normaal en heeft een mooie platte buik waar een nagelpiercing aan bungelt.
    Shanice
    Karakter: Shanice is een lieve meid met humor.Ze grapt en grolt vaak de hele dag door en heeft vaak een lach op haar gezicht.Maar dat veranderde enkele jaren terug toen haad vader overleed.Ze was pas 7 maar het staat nog op haar netvlies geprent.Ze was een echt papa's kindje en telkens als ze er weer aan terug denkt begint ze weer te huilen.Ze is best zacht en verlegen van karakter en probeerd zich zelf altijd sterk te houden en 'te faken'.Zo heeft ze nog steeds een glimlach op haar mond maar nu zonder vreugde.Ze werkt zichzelf vaak in de problemen en kan dan vurig uit de hoek komen.Ze bijt snel van zich af en wilt het lieft alleen zijn.Ze vertrouwd mensen snel en neemt mensen snel in haar hart.Ze ziet bijna nooit het verschil tussen goed en kwaad en doet dingen zonder er overna te denken.Ook durft ze vaak geen 'nee' te zeggen en wilt ze er graag bij horen.
    Kenmerken: Shanice heeft een navelpiercing en vaak zwart gelakte nagels.Ook draagt ze vaak sneakers met een skinnybroek en beenwarmers met een velgekleurd hempje en een slobber of groot vest.Ook draagt ze best vaak adidas vesten wat ze via via krijgt.Ze heeft 4 gaatjes in haar oren.
    Extra: Shanice brak toen haar moeder zelfmoord pleegde.Ze wou in het begin niks eten,wilde van niemand iets horen of hulp krijgen,wou alleen zijn en begon langzamerhand het slechte pad op te raken.Ze begon met stiekem roken,wat ze in het begin -toen haar moeder nog leefde- ook deed.Ze vond het stoer want de oudere jongens deden het ook.En zij vonden Shanice véél interesanter als ze 'net als hun' was.Ze ging steeds verder en zo kreeg ze ook haar eerste druppel alcohol.Ze schrok zich daarom ook kapot toen ze een meisje helemaal neer zag klappen van te veel alcohol.Maar Shanice ging door en zo nam ze een tijd later ook een jointje.Het ging maar verder en verder en Shanice werpte zich zo in de slechte buurt.Maar 'nee' kon ze niet zeggen.Haar hart wou het wel maar haar hoofd...

    ik hoop dat ik de rol krijg

    xx

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:06 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam:Serena Lee Burton
    Uiterlijk:httpFoto.
    Karakter:Lief,Aardig,OnzekerHumor.
    Kenmerken:Ik denk dat je dit beter zelf in kan vullen.
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:50 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ga invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Drugsdealeres

    Naam: Demy McHale
    Uiterlijk (met foto!): Demy McHale Ze is mager en heel erg bleek, ze doet veel make up op om niet te laten merken dat ze verslaafd is.
    Karakter [kan afwijken als je het verhaal eenmaal leest]: In het begin kan ze lief zijn maar als ze gene kracht meer heeft en drugs moet hebben is ze agresief dat ze allees in dr hoofd haalt. Ze kan heel goed mensen manipuleren en ze kan wel geheimen bewaren maar is nooit goed in concentreren door de drugs
    Kenmerken: Heeft een lippiercing, litteken bij dr wekbrauw en een blauw oog.
    Extra: Heeft een hulpje zegmaar Ian. Ian die zat eerder aan de drugs maar probeerde ermee te stoppen op een feest ontmoete hij Demy door een wedstrijd die ze deden is zij verslaafd geraakt en door het gevecht is ze naar Ian toegegroeit alleen heeft Ian een ander uiterlijk dna zijn persoonlijkheid. soms is het alsof hij lief lijkt maar dan is hij agresief ian en zij zijn best vaak op het politie bureau geweest door een gevecht om een zakje coke zegmaar.

    Wat zij moet weten:
    rol: drugdealeres.
    Naam: Olivia Asenova. Voor haar drugsklanten beter bekend als Arzo.
    Uiterlijk (met foto!): Liviaheeft halflang zwart, stijl haar. Ze heeft goudbruine ogen die ze vaak iets mysterieuzer door smokey eyes te creeëren. Haar linker arm staat vol met tattoo's die een voor een een speciale betekenis voor haar hebben. Ze is best klein, maar kan altijd haar mannetje staan. Ze kleed haar anders dan alle anderen. Hoge taille rokken etc.
    Karakter: Livia is door al haar problemen hard geworden. Niet veel kan haar nog raken, liefde en vriendschap heeft ze nooit gekent. Ze is een heel rustig persoon. Ze is heel koppig, maar laat haar vaak veel te hard doen door alle mensen.
    Kenmerken: Haar rechter arm is vol getattoeëerd en heeft vaak een capouchon op als ze buitenkomt. Ze heeft een lippiercing en altijd make-up op.
    Extra:/


    all I want is the taste that your lips allow