• Heyaaa,
    de definifieve tracklist van hun nieuwe album : )

    1. Impulsive Love
    2. Torn
    3. Close To Me
    4. A Day Like This
    5. Glow
    6. Allison
    7. Make Me Break
    8. Treat You Right
    9. The Arena (ft. Zayn Malik & Conor Matnard)
    10. Moonlight
    11. Say No More
    12. Waste It All
    13. I'll Be Your Warrior


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:03 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    MrsCarrot schreef:
    Moments?

    Moments staat op de limited year edition. :p


    Take me to wonderland

    Ik heb ook gehoord dat er een studio versie van Use Somebody zal komen (:
    can't wait! :Y)


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    BIEBERCREW schreef:
    Uh, het klinkt heel leuk allemaal, maar deze lijst is nep. Er staat wel 'confirmed' bij, maar Paul (Higgins) heeft getweet dat het NIET echt is en dat het nog helemaal niet bekend is welke nummers op het tweede album komen.


    Food.

    iZiall schreef:
    I can't wait!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    OHMYFAKINGGOD. I'M SO EXCITED.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    IrishCharm schreef:
    Stiekem wil ik weten welke Niall geschreven heeft. :p

    Wonderaction schreef:
    OHMYFAKINGGOD. I'M SO EXCITED.

    BIEBERCREW schreef:
    Uh, het klinkt heel leuk allemaal, maar deze lijst is nep. Er staat wel 'confirmed' bij, maar Paul (Higgins) heeft getweet dat het NIET echt is en dat het nog helemaal niet bekend is welke nummers op het tweede album komen.

    --' Waarom zou Conor in vier van de dertien nummers zitten? Dat is sowieso al onrealistisch, en daarbij zijn ze nog niet eens klaar met opnemen. Deze grap is gewoon niet serieus, net als 90% van de grappen die "Directioners" rondbazuinen.


    Levensgenieter.

    Hardbeck schreef:
    --' Waarom zou Conor in vier van de dertien nummers zitten? Dat is sowieso al onrealistisch, en daarbij zijn ze nog niet eens klaar met opnemen. Deze grap is gewoon niet serieus, net als 90% van de grappen die "Directioners" rondbazuinen.

    Maar 1?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hardbeck schreef:
    --' Waarom zou Conor in vier van de dertien nummers zitten? Dat is sowieso al onrealistisch, en daarbij zijn ze nog niet eens klaar met opnemen. Deze grap is gewoon niet serieus, net als 90% van de grappen die "Directioners" rondbazuinen.


    Volgens mij heb je het verkeerd gelezen want hij `zit´ in maar een van de dertien nummers


    Physics is awesome

    Wonderaction schreef:
    OHMYFAKINGGOD. I'M SO EXCITED.


    Het is fake, hé. lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eyes schreef:
    (...)

    Volgens mij heb je het verkeerd gelezen want hij `zit´ in maar een van de dertien nummers


    Oh grapje. Het klinkt alsnog onlogisch tho. Conor is zelf ook bezig met zijn album.


    Levensgenieter.

    Hardbeck schreef:
    (...)

    Oh grapje. Het klinkt alsnog onlogisch tho. Conor is zelf ook bezig met zijn album.


    Het is ook maar de vraag of dit ook wel de echte tracklist is en misschien hebben ze dat liedje eerder opgenomen


    Physics is awesome

    dit is nep, Paul tweette ; bullshit. met die foto erbij..