• Ja, het is al even geleden, maar ik ben filmpjes van die dag aan het bekijken en alles komt nu terug. x')

    Die dag zelf was ik al van 6, uur wakker en heel de dag hipper-actief x'). In de auto by Lindsey en Tanya natuurlijk heel de tijd Tokio Hotel. Tot de vader van Tanya er genoeg van had en donna gewoon opzette :'). Lindsey, Tanya en ik stuurde dan maar naar donna dat ze tokio hotel moesten draaien omdat het de dag van werchter boutique was. En weetje, die hebben ons gewoon genegeerd :k.

    Als wij daar aankwamen waren de poorten nog niet open. Hebben wij daar natuurlijk kei lang moeten wachten en da was daar veel te wrm voor. :') Poorten gingen open. Wij lopen natuurlijk. Hebben we toch een plaatje in de tweede bak voorin kunnen bemachtigen. (Als het aan mij lag had ik me naar voor gevringt ('x). Toen Milow begon was da soms is klappen enzo. Me Zornik was da een beetje gekres x').

    En dan de pauze tusen Zornik en Tokio Hotel. Het was echt warm die dag dus, soms kreeg ge een beetje water :'). Ze brachten dieje megafoon van scream , en toen begon ik al te gillen gelijk het zot x'). Toen begonnen ze natuurlijk, ik soms geen adem kunnen halen omdat ik gewoon vergat te ademen terwijl ik de liedjes mee zong. En bij live every second dat Tom zijn fuck dingetje deed met zijn gitaar. flipte ik kompleet x'). En ik stond naast zo ne gast die kei hard stinkte :'). Ik heb zo een hartje gedaan naar Bill, Tanya werd kwaad,héél kwaad. En ik zo heel hard roepen; Tom iloveu en Tom lachte zo kei schattig. Geweldig dagje was het. Na dat concert, gewoon wat op de weide zitten klieren met belleblaas x') mijn kleren waren vol vlekken (': En Tanya haar hete neef was er bij x').

    De halve terugweg naar huis was ik hipper en heel de tijd liedjes van Tokio Hotel aan het zingen. Maar ik was ook heel moe, en ik ben gewoon in slaap gevallen.

    Maar ik heriner mij dus echt niets meer, van het begin van scream da Bill zo kei sexy (vind ik) aan het dansen was voor het drumstel van Gustav en dat vind ik zwaar kùt. :k


    Het was de beste dag ooit.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Jeuj idd,,de beste dag ooit,,kwas er owk zo lekkur,,kstond hééleml vanvoor en owk zoo hééleml aan dek ant van tom,,jééj tom van digtby gezn jééj xD
    oh my gosh,,nu sgaam ik me datk hater bn gewst xD
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    idd de BESTE dag ooit


    Gilles (ll)

    6 uur wakker?
    toen gij nog ander de lakens lag was ik al een anderhalf uur op werchter ;P

    6 uur wakker?
    toen gij nog ander de lakens lag was ik al een anderhalf uur op werchter ;P

    sgaaat
    oe laat zijt gy wel vertrokke?


    Gilles (ll)

    (...)
    sgaaat
    oe laat zijt gy wel vertrokke?

    wel,ik was same me vriendinne.Dus,om 12 uur zijn we in ons bed gekrope,en tege half 3 sliepe we nog ni want tege 3 uur moeste we opstaan.Dus hebbe we niet geslape en zijn we om 4 uur vertrokke (A) En de dag erna moest ik om 7 uur opstaan wnt ik vertrok op vakantie en ik was doodmoe -.-

    (...)
    wel,ik was same me vriendinne.Dus,om 12 uur zijn we in ons bed gekrope,en tege half 3 sliepe we nog ni want tege 3 uur moeste we opstaan.Dus hebbe we niet geslape en zijn we om 4 uur vertrokke (A) En de dag erna moest ik om 7 uur opstaan wnt ik vertrok op vakantie en ik was doodmoe -.-

    amai zo vroeg
    oe laat mocht je weer binne? 11 uur?


    Gilles (ll)

    (...)
    amai zo vroeg
    oe laat mocht je weer binne? 11 uur?

    Jhoa !! xD
    toen ik daar aan kwam was er maar pfft..50 man ongeveer,en ijskoud :')!

    (...)
    Jhoa !! xD
    toen ik daar aan kwam was er maar pfft..50 man ongeveer,en ijskoud :')!

    wij zijn daar 9.50 aangekomen en dr stond echt nog niet zo veel volk ale toch redelijk

    en wij zijn heel vanvoor geraakt en ook
    helemaaal vanvoor gestaan op het dinges zelf ^^


    Gilles (ll)

    Ik ben ook geweest!!

    echt de mooiste dag van m'n leven
    ik heb me hees gekrijst bij th
    zeker toen bill iets zei en toen hij opkwam(A)


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb achteraf liggen janken bij mijn moeder omdat zij ervoor gezorgd had dat tokio hotel mijn verjaardags cadeau werd
    niet dat ze daar ergens werkt maar ze had de tickets besteld en toen was ik godverdomme blij

    inderdaad sgaatt,
    de beste dag ooitt <3
    Bill was echt zo mooi, met die brutelle . <3
    & omg, ik was inderdaad kwaad toen gej 'Bill' roepte enzu.
    Ik maarr denke da gej kaj hard vr Tom enzu bent, terwijl iedereen wist da gej voor Bill waart en ni tege my durfde te vertelle. Ben ik dan zo erg ? (x
    haha, iloveeyou <3


    Some people make the world special just by being in it

    Woesj, het was indd leuk, al vond ik Nijmegen toch echt 100000× beter.
    [ Werchter was engels, t geluid was niet helemaal top & de organisatie was niet helemaal lekker. ]

    Maargoed, ik heb ook n heel verslag erover geschreven, die kan ik hier wel dumpen als mensen interesse hebben. ;)

    Uhm.. Gaat dit over die Tokio Homos? XD


    hope it, gives you hell&#9829;

    Uhm.. Gaat dit over die Tokio Homos? XD

    Lees dan. Er staat duidelijk een stuk of 4 keer Tokio Hotel in het verhaal, schat.


    I recycle my thoughts.

    Oooh bij mij was 't dus ook spr éé! Ma kga nii heel men verhaal vertellen of ik zit hier morgen ng x')


    If music be the food of love, play on!