• Ja, het is al even geleden, maar ik ben filmpjes van die dag aan het bekijken en alles komt nu terug. x')

    Die dag zelf was ik al van 6, uur wakker en heel de dag hipper-actief x'). In de auto by Lindsey en Tanya natuurlijk heel de tijd Tokio Hotel. Tot de vader van Tanya er genoeg van had en donna gewoon opzette :'). Lindsey, Tanya en ik stuurde dan maar naar donna dat ze tokio hotel moesten draaien omdat het de dag van werchter boutique was. En weetje, die hebben ons gewoon genegeerd :k.

    Als wij daar aankwamen waren de poorten nog niet open. Hebben wij daar natuurlijk kei lang moeten wachten en da was daar veel te wrm voor. :') Poorten gingen open. Wij lopen natuurlijk. Hebben we toch een plaatje in de tweede bak voorin kunnen bemachtigen. (Als het aan mij lag had ik me naar voor gevringt ('x). Toen Milow begon was da soms is klappen enzo. Me Zornik was da een beetje gekres x').

    En dan de pauze tusen Zornik en Tokio Hotel. Het was echt warm die dag dus, soms kreeg ge een beetje water :'). Ze brachten dieje megafoon van scream , en toen begon ik al te gillen gelijk het zot x'). Toen begonnen ze natuurlijk, ik soms geen adem kunnen halen omdat ik gewoon vergat te ademen terwijl ik de liedjes mee zong. En bij live every second dat Tom zijn fuck dingetje deed met zijn gitaar. flipte ik kompleet x'). En ik stond naast zo ne gast die kei hard stinkte :'). Ik heb zo een hartje gedaan naar Bill, Tanya werd kwaad,héél kwaad. En ik zo heel hard roepen; Tom iloveu en Tom lachte zo kei schattig. Geweldig dagje was het. Na dat concert, gewoon wat op de weide zitten klieren met belleblaas x') mijn kleren waren vol vlekken (': En Tanya haar hete neef was er bij x').

    De halve terugweg naar huis was ik hipper en heel de tijd liedjes van Tokio Hotel aan het zingen. Maar ik was ook heel moe, en ik ben gewoon in slaap gevallen.

    Maar ik heriner mij dus echt niets meer, van het begin van scream da Bill zo kei sexy (vind ik) aan het dansen was voor het drumstel van Gustav en dat vind ik zwaar kùt. :k


    Het was de beste dag ooit.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Ghaha x'D
    een vriendin van mij is wel geweest & heb 't filmpje gezien waarop hij dat doet . x'D
    en massa's foto's .
    dus in m'n hoofd was ik er misschien een heel klein beetje bij . ='D

    neentochniet .

    Ge hebt eigenlijk nogal wah gemist ze :')
    Die sfeer was echt gewelig xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Ge hebt eigenlijk nogal wah gemist ze :')
    Die sfeer was echt gewelig xd


    wrijf 't er nog maar 's in x'D
    gemenerd x'D


    /

    (...)

    Ghaha x'D
    een vriendin van mij is wel geweest & heb 't filmpje gezien waarop hij dat doet . x'D
    en massa's foto's .
    dus in m'n hoofd was ik er misschien een heel klein beetje bij . ='D

    neentochniet .

    ach ja, eigelyk zit ik u hier gewoon jaloers te maken, niet ? Maha, weetje, jij bent naar vorst nationaal gekunnen op 3 maart, ik niet. Maak my ook maar jaloers, (':
    & nu ben ik weg, stuur nog maar terug haar, ik lees het morgen wel (':
    xx


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    wrijf 't er nog maar 's in x'D
    gemenerd x'D

    als ik mocht kiezen ik had thuis gebleven. xd
    Al was het alleen maar om mijn zus jaloers te maken dat ik naar een festival mocht en zij niet.xd
    [zus is 2 jaar ouder xd]


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    ach ja, eigelyk zit ik u hier gewoon jaloers te maken, niet ? Maha, weetje, jij bent naar vorst nationaal gekunnen op 3 maart, ik niet. Maak my ook maar jaloers, (':
    & nu ben ik weg, stuur nog maar terug haar, ik lees het morgen wel (':
    xx


    nha ;
    eigenlijk wel ;
    maar 't was tof ze in Spanje . misschien was 't daar ook wel even tof als op WB x'D
    enja; 3 maart was ook tof ;
    en de TMF-awards van vorig jaar ook ;
    jaloers genoeg? x'D
    x


    /

    (...)
    als ik mocht kiezen ik had thuis gebleven. xd
    Al was het alleen maar om mijn zus jaloers te maken dat ik naar een festival mocht en zij niet.xd
    [zus is 2 jaar ouder xd]


    JAMAAR !
    ik was nog nooit in Spanje geweest ! x'D
    Mijn ouders gaan bijna nooit op reis dus dit was mijn verste reis totnogtoe . dusja . x'P

    Ghaha ; jaloerse broers/zussen zijn grappig . =]


    /

    (...)

    nha ;
    eigenlijk wel ;
    maar 't was tof ze in Spanje . misschien was 't daar ook wel even tof als op WB x'D
    enja; 3 maart was ook tof ;
    en de TMF-awards van vorig jaar ook ;
    jaloers genoeg? x'D
    x

    whaha ik wel ze xd
    Ik heb ze alleen nog maar gezien op wb en dah is het xd
    Gij hebt ze al 2x gezien xd


    We'll never be as young as we are tonight

    IK WAS ER OOK!!

    Haha was echt lol die dag xD

    Ik met een hater nicht en toen nog een mede fan! Twas echt lol xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    (...)

    nha ;
    eigenlijk wel ;
    maar 't was tof ze in Spanje . misschien was 't daar ook wel even tof als op WB x'D
    enja; 3 maart was ook tof ;
    en de TMF-awards van vorig jaar ook ;
    jaloers genoeg? x'D
    x

    kheb ze ook nog moar 3 kéér gzien hoor.
    Tmfawards - WB - & in nederland op 14 juni (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik mis TH xD
    Ze moete ng is kome ^^


    Your Butt is Mine!