• Ja, het is al even geleden, maar ik ben filmpjes van die dag aan het bekijken en alles komt nu terug. x')

    Die dag zelf was ik al van 6, uur wakker en heel de dag hipper-actief x'). In de auto by Lindsey en Tanya natuurlijk heel de tijd Tokio Hotel. Tot de vader van Tanya er genoeg van had en donna gewoon opzette :'). Lindsey, Tanya en ik stuurde dan maar naar donna dat ze tokio hotel moesten draaien omdat het de dag van werchter boutique was. En weetje, die hebben ons gewoon genegeerd :k.

    Als wij daar aankwamen waren de poorten nog niet open. Hebben wij daar natuurlijk kei lang moeten wachten en da was daar veel te wrm voor. :') Poorten gingen open. Wij lopen natuurlijk. Hebben we toch een plaatje in de tweede bak voorin kunnen bemachtigen. (Als het aan mij lag had ik me naar voor gevringt ('x). Toen Milow begon was da soms is klappen enzo. Me Zornik was da een beetje gekres x').

    En dan de pauze tusen Zornik en Tokio Hotel. Het was echt warm die dag dus, soms kreeg ge een beetje water :'). Ze brachten dieje megafoon van scream , en toen begon ik al te gillen gelijk het zot x'). Toen begonnen ze natuurlijk, ik soms geen adem kunnen halen omdat ik gewoon vergat te ademen terwijl ik de liedjes mee zong. En bij live every second dat Tom zijn fuck dingetje deed met zijn gitaar. flipte ik kompleet x'). En ik stond naast zo ne gast die kei hard stinkte :'). Ik heb zo een hartje gedaan naar Bill, Tanya werd kwaad,héél kwaad. En ik zo heel hard roepen; Tom iloveu en Tom lachte zo kei schattig. Geweldig dagje was het. Na dat concert, gewoon wat op de weide zitten klieren met belleblaas x') mijn kleren waren vol vlekken (': En Tanya haar hete neef was er bij x').

    De halve terugweg naar huis was ik hipper en heel de tijd liedjes van Tokio Hotel aan het zingen. Maar ik was ook heel moe, en ik ben gewoon in slaap gevallen.

    Maar ik heriner mij dus echt niets meer, van het begin van scream da Bill zo kei sexy (vind ik) aan het dansen was voor het drumstel van Gustav en dat vind ik zwaar kùt. :k


    Het was de beste dag ooit.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Uhm.. Gaat dit over die Tokio Homos? XD


    mss een beetje meer respect

    En jah dit gaat over tokio HOTEL
    Dat lees je toch in elke reactie ><


    I need you like a heart needs a beat

    Juaaa , Omg ksweee rut ik heb heletijd zitten bletten als een klein kiend , ma dan ook wel meestaan springen enal , ma volgendjaar gaak trg mt m'n abf twas suppr,

    Whaha, bij mij was ut ook zoon beetje gegaan,, wel n paar versgilletjes: ik was daar met 3 breindinnen en mijn hete NONKEL..haha, grapje hoowr..gwn 'nonkel', nadien hebbe we ni me belleblaas zitte kliere mr hebbe we bakke ben&jerry's ijsjes gegete (maar die ware wel facking duur joh:O) en hebbe we nog veel gebabbeld gwn en nadien zijn we nii in slaap gevalle in de auto maar heel de tijd blijve zinge en iedereen bleef bij mij slape en toen hebbe we in de keuke ng de hele tijd me zn 4tjes die movekes van Koen Buyse zitte nadoen (die was wel lache:P) en in haar volle actie knotste Maxime (een van die vriendinnen duzz) me haar kop tege de tafel en da gaf nogal ne luide bonk en toen werde mijn ouders duzz wakker en toen hebben we hun een heel verslag gegeve en uiteindelijk lage we om half 5 in ons bed --'
    Maar idd, et was de beste dag ever!!


    Live for something or die for nothing

    Ik zat die dag in Spanje en had al een ticket .
    Dus dat tickets ligt hier nogaltijd . ongebruikt x'D
    Als ik mocht kiezen tussen 10 dagen Spanje of anderhalf uur TH ...
    Nhaja .x'D
    x


    /

    Ik zat die dag in Spanje en had al een ticket .
    Dus dat tickets ligt hier nogaltijd . ongebruikt x'D
    Als ik mocht kiezen tussen 10 dagen Spanje of anderhalf uur TH ...
    Nhaja .x'D
    x

    50 minuten Th :')


    We'll never be as young as we are tonight

    best day of my life.


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    50 minuten Th :')


    Nah ;P
    Ik had ze al gezien op de TMF-Awards en 3 maart .
    en ik was nog nooit in Spanje geweest .
    Keuze was rap gemaakt hoor . x'D


    /

    (...)

    Nah ;P
    Ik had ze al gezien op de TMF-Awards en 3 maart .
    en ik was nog nooit in Spanje geweest .
    Keuze was rap gemaakt hoor . x'D


    Ohnee! ik mocht met myn beste vriendin 3 weken naar spanje, maar ik ging niet mee omdat ik anders Tokio Hotel op Werchter Boutique ging missen! Oke, ik ben gefreakt :D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Ohnee! ik mocht met myn beste vriendin 3 weken naar spanje, maar ik ging niet mee omdat ik anders Tokio Hotel op Werchter Boutique ging missen! Oke, ik ben gefreakt :D


    Inderdaad, dat ben je x'D


    /

    (...)

    Inderdaad, dat ben je x'D

    Zij had gewoon gekozen voor mij weete xd
    Nh voor Tokio Hotel, ik had haar nodig om daar te geraken xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Inderdaad, dat ben je x'D

    Séééég , (x
    maar weetje, ikvond gewoon dat ik meemoest, ik kon op 3 maart niet en ik heb heeeel die week zitten blijte, haha, omg, dit klinkt pas gefreakt, ej , maar ik was niet de enige zaah! ö eh brittje (': Maar, toen had myn papa beloofd om kaarten te bestellen voor WB en dn ging mynnicht en neef en britt & lindsey en al allemaal al mee, en dn later vroeg myn beste virendin da pas of ik mee wou naar spanje, ja, ik had al zoveel afgesproke vr WB enzoo, en njaa, ik wou BILL nog 'n keer zienhe! (':
    Als ik die toen ni gzien had, had ik me dat wel kwalijk genome zah, khad dn gewoon die kans laten liggen, omg , ik ben echt gefreakt (':
    xx


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Zij had gewoon gekozen voor mij weete xd
    Nh voor Tokio Hotel, ik had haar nodig om daar te geraken xd

    Je hebt me gebruikt! ö
    stout meisje! :D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Séééég , (x
    maar weetje, ikvond gewoon dat ik meemoest, ik kon op 3 maart niet en ik heb heeeel die week zitten blijte, haha, omg, dit klinkt pas gefreakt, ej , maar ik was niet de enige zaah! ö eh brittje (': Maar, toen had myn papa beloofd om kaarten te bestellen voor WB en dn ging mynnicht en neef en britt & lindsey en al allemaal al mee, en dn later vroeg myn beste virendin da pas of ik mee wou naar spanje, ja, ik had al zoveel afgesproke vr WB enzoo, en njaa, ik wou BILL nog 'n keer zienhe! (':
    Als ik die toen ni gzien had, had ik me dat wel kwalijk genome zah, khad dn gewoon die kans laten liggen, omg , ik ben echt gefreakt (':
    xx



    eigenlijk hé .
    nu ik dit weet hé .
    vind ik je al minder gefreakt x'D
    Want dan zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben ofzo .
    waarschijnlijk . :]
    x


    /

    (...)


    eigenlijk hé .
    nu ik dit weet hé .
    vind ik je al minder gefreakt x'D
    Want dan zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben ofzo .
    waarschijnlijk . :]
    x

    oh voila, ik ben helemaal niet gefreakt! (yeah) Mwaahaa, Bill is 'n heeeette <33 Ej, eigelyk moest ge dr wel by zyn op WB , je moest Tom zyn gitaar zien neuken! (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    oh voila, ik ben helemaal niet gefreakt! (yeah) Mwaahaa, Bill is 'n heeeette <33 Ej, eigelyk moest ge dr wel by zyn op WB , je moest Tom zyn gitaar zien neuken! (':
    x


    Ghaha x'D
    een vriendin van mij is wel geweest & heb 't filmpje gezien waarop hij dat doet . x'D
    en massa's foto's .
    dus in m'n hoofd was ik er misschien een heel klein beetje bij . ='D

    neentochniet .


    /