• Ik ben aangenomen bij de V&D! Ik had een sollicitatiegesprek en ze had er wel een goed gevoel bij dus besloot ze me maar meteen aan te nemen. Nu ga ik werken op de lingerie-afdeling en als ze voor meer dagen mensen zoeken, mag ik ook nog op een andere afdeling werken zoals kinderkleren of schoenen. Ik ben nu best blij haha, ookal heb ik niet zoveel zin om te werken. Ik begin volgende week of die week erna al.
    Nog meer mensen blij?


    Your make-up is terrible

    Nog niet, vanavond wel XD. Dan heb ik echt zomervakantie.
    Maar gefeliciteerd!


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik ben aangenomen bij de V&D! Ik had een sollicitatiegesprek en ze had er wel een goed gevoel bij dus besloot ze me maar meteen aan te nemen. Nu ga ik werken op de lingerie-afdeling en als ze voor meer dagen mensen zoeken, mag ik ook nog op een andere afdeling werken zoals kinderkleren of schoenen. Ik ben nu best blij haha, ookal heb ik niet zoveel zin om te werken. Ik begin volgende week of die week erna al.
    Nog meer mensen blij?


    Gefeliciteerd :D
    Dani ook een beetje blij...na het werk zie ik mijn lieve boyfriend weer :3 maar goed, voordat ik hem zie moet ik eerst 8,5 uur werken, incl. een half uur pauze of course...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat lijkt me wel een leuk baantje (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gefeliciteerd! :)


    Bad decisions make good stories.

    Nope, kut sjaggie enzow(cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Nee, ik moet leren en ik heb een slecht gevoel bij de hele examenperiode.
    Maar ik heb wel een trekrugzak gekocht vandaag dus dat maakt mij een klein beetje blij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mitchie is trots!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goedzo! ;D

    Ik heb ook EIN-DE-LIJK een baantje! - Ik werk in de boomgaard, best wel leuk eigenlijk!


    Believe in yourself.

    Gefeliciteerd :3

    Ik ben niet blij, kut weekend :Y)


    -

    MadameParis schreef:
    Gefeliciteerd! :)


    The odds are néver in our favor.

    Super tof!
    Maar neuhh, ik ben niet blij.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gefeliciteerd!

    Mwa, ik weet niet. Ik moet nog redelijk veel huiswerk maken en ik heb vanavond een feestje waar ik eerlijk gezegd geen zin in heb.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oew gefeliciteerd ;D
    Mij zie je denk ik nog niet werken. Nog iets meer lef zoeken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    gefeliciteerd . :')

    ik ben ook wel blij, maar eigenlijk zonder reden, haha.

    Gefeliciteerd!
    Ik ben gewoon blij.. Heb niet echt een reden, maar dat is altijd goed denk ik. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you