• Mensen zeggen dat je niet verliefd kan worden als je die persoon nooit ontmoet hebt.
    Misschien is dit waar voor sommigen, maar in mijn mening is dat voor iedereen anders. Want in juni was ik al smoorverliefd op dat lieve, beeldschone meisje dat er altijd voor me was.

    Ik sta op het punt om alles wat ik ooit gekend heb achter te laten om een heel nieuw leven te beginnen. Dat is doodeng. Maar het is zo geweldig.


    Dit heb ik puur voor mezelf geschreven, om al mijn emoties, stress en angst even kwijt te kunnen. Dit is het verhaal van mij en Amy.


    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 23:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb soms zulk goed advies :Y)
    I love you <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe het zit met jullie, dus ik heb de blog gelezen. En ik denk dat jij me iets geleerd hebt, iets dat zelfs dieper gaat dan gewoon 'houden van'. Dat iemand er voor je kan zijn als je je zo slecht voelt en dat die persoon je er helemaal door kan trekken is geweldig, en ik ben blij voor je dat je zo iemand hebt.
    Hoe onzeker je je ook voelt om naar daar te gaan, ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen en een super tijd gaat beleven. Heel erg veel plezier, en vergeet je af en toe niet om nog eens aan ons te denken? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    Ik heb soms zulk goed advies :Y)
    I love you <3


    Love you too. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frodo schreef:
    Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe het zit met jullie, dus ik heb de blog gelezen. En ik denk dat jij me iets geleerd hebt, iets dat zelfs dieper gaat dan gewoon 'houden van'. Dat iemand er voor je kan zijn als je je zo slecht voelt en dat die persoon je er helemaal door kan trekken is geweldig, en ik ben blij voor je dat je zo iemand hebt.
    Hoe onzeker je je ook voelt om naar daar te gaan, ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen en een super tijd gaat beleven. Heel erg veel plezier, en vergeet je af en toe niet om nog eens aan ons te denken? ^^


    Heel erg bedankt voor de reactie. ^^
    (Geen zorgen, jullie worden niet vergeten, ik open een topic zodra ik bij haar ben. :3)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.