• Jup. Ergens in het jaar hadden eens wij een toneel over meeten.
    Ja, je kan al raden hoe het gaat:

    Een 16-jarig meisje vindt dat ze niet genoeg aandacht krijg... Ze verandert haar naam in iets sexiers. Ze krijgt veel reacties en begint dan met een 'jongen van 18' te chatten. Zij camt, hij niet. Hij is eigenlijk een 40-er. Hij zoek telkens uitvluchten voor niet te cammen/foto's... en zij kan alles aan hem vertellen.
    Maar dan willen ze afspreken...
    Hij heeft dan door wie dat meisje is. (die man is de vader van een vriendin van het meisje) en hij zoekt een uitvlucht waarom hij daar was. Uiteindelijk praten ze, eten ze en hij doet iets in haar drank... Zij wordt dan verkracht en dan gaat ze naar een andere stad.

    Jup, natuurlijk moet het weeral slecht aflopen. Ik weet dat het in het echt ook slecht kan aflopen maar er zijn ook al zoveel goede dingen uit die meetings gekomen... Zolang het goed georganiseerd is én je niet alleen gaat, kan er toch niet veel fout lopen?
    Kijk. En dat vind ik nu weer zo stom. In de werkelijkheid lopen waarschijnlijk wel de grote meerderheid van de meetings goed af. Iedereen kent wel de gevaren.
    Dat ze dan nog eens daarover een toneel moeten maken -.-
    Waar gaan jullie schooltonelen over?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is omdat sommige mensen dom zijn. I don't meet before I spoke to the person on the phone and saw them on cam.

    Maar goed, mijn laatste school toneel was in groep 2. De Prinses en de kikker. Ik was de prinses. I didn't like the boy I had to kiss. I also didn't like it that he was green.
    But damn did I like the dress.. -I was 6 or something...-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze zijn te doen, soms wel grappig. [:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ten schreef:
    Dat is omdat sommige mensen dom zijn. I don't meet before I spoke to the person on the phone and saw them on cam.

    Maar goed, mijn laatste school toneel was in groep 2. De Prinses en de kikker. Ik was de prinses. I didn't like the boy I had to kiss. I also didn't like it that he was green.
    But damn did I like the dress.. -I was 6 or something...-

    Mhihi. Zo schattig...

    Nou. Ons toneel was niet zelf uitgevonden, het was door professionele acteurs gespeeld. Komaan? Daar hadden we dus voor betaald ^^

    Mijn eigen laatste toneel was Assepoester. Ik was de stiefzus :Y) Ik mocht lekker veel de andere stiefzus meppen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ain't got one. We hebben een aantal jaar geleden gehad dat een groep met examenleerlingen een musical hadden opgezet (Chicago), maar dat was een eenmalige actie. Maar wel vetawesome ^^ Ik deed namelijk mee met het achtergrondkoortje. Mocht ik daar voor slet spelen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    @Sofie: Perfecte rol (;

    volgend jaar doen we dat ook, maar da's met heel de school in de stadsschouwburg... met een echte regisseur, enzo... Iedereen mag meedoen... Ik zit in het koor. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    @Sofie: Perfecte rol (;

    volgend jaar doen we dat ook, maar da's met heel de school in de stadsschouwburg... met een echte regisseur, enzo... Iedereen mag meedoen... Ik zit in het koor. (:

    Nice, bij ons was het geregeld omdat de school 60 jaar bestond. Volgend jaar bestaat ie alweer 65 jaar, maar dit keer is er niks geregeld :[


    Deep inside, I've never felt alive