• Weet er iemand hoe ik mijn storys populair kan maken??

    Thanx-XXX-

    (H)(H)(H)

    Eh... In de spotlight zetten... Of als mensen om een story vragen en jij hebt wat zij zoeken. Dan breng je het onder de aandacht.

    Maar verder moet je het gewoon van jezelf hebben, als het goed is, lezen mensen het vanzelf wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    1. moet heel goed geschreven zijn.
    2. spotlights of het forum kan ook helpen.
    3. als mensen topics maken en om story`s vragen, geef het aan.
    4. Het is wel verboden maar sommige mensen vinden het niet erg als je reclame in hun gastenboek maakt. (je mag mij gerust sturen als het over 1D, HG, onbekende personen of horror gaat).
    dat zijn de stappen .

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:29 ]


    -

    Gewoon in Story's Promoten? Dat subforum dat daar speciaal voor is? :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Schrijf een niet origineel 1D story en promoot het tot iedereen gek word.(cat)
    gewoon schrijven en een beetje promoten? Lezers komen vanzelf. Een verhaal hoeft niet perse populair te worden. het gaat om de lol en fantasie:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spotlight?


    Pretty is just a pretty word.

    RainbowShine schreef:
    Schrijf een niet origineel 1D story en promoot het tot iedereen gek word.(cat)
    gewoon schrijven en een beetje promoten? Lezers komen vanzelf. Een verhaal hoeft niet perse populair te worden. het gaat om de lol en fantasie:Y)


    Ik kon het niet laten dit te quoten ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    In ieder geval dit bij story problemen plaatsen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    RainbowShine schreef:
    Schrijf een niet origineel 1D story en promoot het tot iedereen gek word.(cat)
    gewoon schrijven en een beetje promoten? Lezers komen vanzelf. Een verhaal hoeft niet perse populair te worden. het gaat om de lol en fantasie:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainbowShine schreef:
    Schrijf een niet origineel 1D story en promoot het tot iedereen gek word.(cat)
    gewoon schrijven en een beetje promoten? Lezers komen vanzelf. Een verhaal hoeft niet perse populair te worden. het gaat om de lol en fantasie:Y)

    ^ This. c:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:35 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Meanie schreef:
    Gewoon in Story's Promoten? Dat subforum dat daar speciaal voor is? :'D


    Oww... kwist nogniet eens dat die bestond... :p

    SmileLullaby schreef:
    1. moet heel goed geschreven zijn.
    2. spotlights of het forum kan ook helpen.
    3. als mensen topics maken en om story`s vragen, geef het aan.
    4. Het is wel verboden maar sommige mensen vinden het niet erg als je reclame in hun gastenboek maakt. (je mag mij gerust sturen als het over 1D, HG, onbekende personen of horror gaat).
    dat zijn de stappen .


    Ik vind de stories in de top vijf over One Direction nou niet echt grandioos geweldig geschreven, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik vind de stories in de top vijf over One Direction nou niet echt grandioos geweldig geschreven, lol.


    Ok.
    ... Maar waar staat die dan??
    XOX

    95% of Directioners would scream and cry if One Direction jumped off a cliff. Put this on your profile if you'd be the 5% at the bottom, ready to catch them.

    Sorry moest er even op :p