• Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account bij bol.com en ik heb mijn e-mailadres opgegeven om een e-mail te ontvangen met een link om mijn wachtwoord veranderen, na twee keer proberen en de online klantenservice om hulp te hebben gevraagd heb ik nog steeds e-mail van bol.com. Weet iemand hoe dit kan? Ik snap dat bol.com het misschien wle druk heeft maar ze zeggen zelf dat het hoogstens een paar minuten zal duren voordat ik de e-mail zou moeten krijgen.


    Physics is awesome

    'K heb geen idee, maar wacht eventueel nog een tijdje. Wie weet komt het mailtje nog aan. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Kijk in je spam of ongewenste mail.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kijk in je spam of ongewenste mail.


    Heb ik al gedaan maar daar staat er ook geen mail van bol.com, misschien is er toch iets mis gegaan maar ik snap niet wat dat dan kan zijn. Wil ik een keer wat bestellen, krijg ik dit dus.(zip)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb ik al gedaan maar daar staat er ook geen mail van bol.com, misschien is er toch iets mis gegaan maar ik snap niet wat dat dan kan zijn. Wil ik een keer wat bestellen, krijg ik dit dus.(zip)


    Maak gewoon een nieuw account aan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maak gewoon een nieuw account aan.


    Maar op dat account staan twee cadeaubonnen en die wou ik gebruiken als betaalmiddel voor wat ik wil bestellen.


    Physics is awesome

    Het probleem is nog niet opgelost maar ik wist mijn wachtwoord weer dus ik heb boeken besteld bij bol.com, bedankt voor jullie advies


    Physics is awesome