• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?

De arena:

1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

District 1:
    m/v

District 2:
    m/v

District 3:
    m/v

District 4:
    g/v

District 5:
    m/v

District 6:
    m/v

District 7:
    m/v

District 8:
    m/v

District 9:
    m/v

District 10:
    m/v

District 11:
    m/v

District 12:
    m/v

Story
    Inschrijven kan altijd!

Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]

El Diablo.

Catlyn Grayne

Ik kijk lang naar Vintain. Dan open in mijn mond. 'Damon heeft gelijk, daarom veranderd iedereen in deze arena. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Iemand vermoorden is gruwelijk, iemand die je kent en ook aardig vind vermoorden, is onmenselijk.' Ik kijk naar de grond en denk aan de jongen uit tien. Hij viel mij aan. Het was hij of ik. Waarom voel ik mij dan toch schuldig?

Happy Birthday my Potter!

[ Wacht, is iedereen nou al in de arena o-o ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Ja :p ]

El Diablo.

Freya Rose Jones

Meteen als de woorden uit mijn mond komen weet ik dat ik gelijk heb. En Carmen ook. Haar handen zitten vol met het oranje spul en ze rent meteen weg om ze in het koele water te dopen. Tevergeefs, want daarna loopt ze direct verder naar een plant, die ze over haar handen legt. Een opgeluchte zucht rolt over haar lippen.
    'Bedankt. Ik had het niet gezien.' Zegt ze zacht. Ik knik enkel, het is toch logisch dat je je bondgenoot helpt?
    Ze bekijkt haar hand en ik zie de verschroeide huid. Dus geef ik haar de koele waterfles aan, waar ze direct haar hand tegen drukt.
    'We kunnen het alsnog bakken en vluchten als ze komen. Ze kunnen denken dat het eetbaar is. Met kruiden kunnen we de geur er van weghalen zodat ze niets merken.' merkt ze pienter op. Lichtjes verbaasd kijk ik haar aan.
    'Dat ik heel erg slim.' meteen ga ik op zoek naar hout en gooi er ook wat grote planten bij, die sowieso voor rook zullen zorgen. De tributen zullen komen kijken, lachen om onze 'fout' om het dier hier achter te laten en onschuldig beginnen eten. Het plan was waterdicht.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Justin Alexander Samuels

Voorzichtig liep ik door de bossen, één verkeerde beweging en ik was er geweest, wat natuurlijk niet gebeurd. Ik ben een beroeps, en van plan iedereen hier te vermoorden. Ik grijns even bij het idee. Als ik een stel hoge bomen voor me zie klim ik er in één en verstop me daar even.

Milexi Amare Ramirez

Ik spring van boom naar boom. Er waren al meerdere tributen dood en mijn tactiek was om nu eerst mijn district genoot te vinden. Zonder enig geluid spring ik van tak naar tak, van boom naar boom. Ik heb tot nu toe nog niemand gezien. Ik gromde lichtjes in mezelf, die meid uit 2 heeft zeker al veel gemoord. Iets wat mijn plan was.

(Omg, mijn internet lag er al de hele dag uit. Was even bang dat ik van alles mis liep, maar er is eigenlijk niet echt iets bijzonders gebeurd ^^)

Vintain Leroy O'Connor
    'Zo zitten de Hongerspelen in elkaar. Het zal toch moeten... ooit. Gelukkig heb ik het nog niet hoeven doen.' Ik staar naar de lucht. 'Soms wil ik liever dood zijn. Dan heb ik dit allemaal achter de rug. Want die stress vreet me op van binnen, omdat ik het gevoel heb dat ik geen kans maak.'

I can't define who I am.

Carmen Violet Grey
    Dat ik heel erg slim' Zegt ze verbaasd. Ik kijk haar even beledigend aan. 'Bedankt denk ik, maar ik ben ook niet de domste hier hoor.' Zeg ik nep beledigend, maar het mislukt en ik grijns Al. Ik maak met een paar vuurstenen om lucifers te besparen vuur en laat het vuur branden. Ik pak een niet bloedende boot en doe er wat kruiden op en hang het boven het vuur. Ik blijf goed om me heen kijken voor de zekerheid.

[Wie wilt het zien? @iHeartMusicc misschien kan Justin het zijn die herkent ze en die kan ze tegenhouden. ;)]

I'm finally back, Finally after a Year break

[Ik vind dat één van de bongenootschap-tributen op de berg het moet zien. Ze zijn met teveel :Y) ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Catlyn Grayne

Ik reageer niet op Vintain. Zijn woorden geven mij alleen maar een slecht gevoel. Ik wordt er depri van. Ik begin van grassen een soort borden te vlechten. Misschien kan een soort feestmaal de sfeer weer wat gezelliger maken.
    Als ik klaar ben met de borden, wend ik mij tot Jillana.
    'Zijn de vissen kaar?'

Jillana

'Jep' zeg ik, en overhandig de vissen.
    Daarna zie ik opeens rook komen vanuit de jungle.
    'Moeten we niet daarheen?' zeg ik, en wijs naar de plek.
    'Nuh, doen we wel een andere keer' zegt Damon die nog steeds rustig leunt tegen een rots.

El Diablo.

Catlyn Grayne

'Eerst eten,' vul ik Damon aan. Ik rol de vissen door het kruidenmengsel dat ik heb gemaakt. Het ruikt heerlijk. 'Hoeveel wil jij?' vraag ik Jillana. De jongens kunnen wat mij betreft het meeste hebben -zo'n grote eter ben ik niet, maar ik weet natuurlijk niet wat zij gewend is.

Justin Alexander Samuels

In de verte zie ik een vuur. Tributen ! Als ik dichterbij kom hoor ik Carmens stem. Ik spring van boom naar boom opweg naar hun. Als ik nog een stem. Freya en Carmen. Rustig spring ik naar ze toe maar blijf toch op mijn hoede boven hun hangen.

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:29 ]

(Uhm, het bondgenootschap is: Jillana, Damon, Vintain en Catlyn. Carmen hoort bij Freya)

[ ooh ...okee ff veranderen ]