• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Jillana

    Ik kijk even rond, en loop tegelijk de berg op.
    'Hoeveel tributen zijn er eigenlijk nog' mompel ik.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    "Om eerlijk te zijn heb ik niet veel meegekregen van het bloedbad, ik wilde gewoon snel weg daar. Ik weet alleen dat Damon die twee tributen uit 7 heeft gedoodt. Of zes. Nevermind." Ik loop achter Jillana aan de berg op.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    'Ik weet eigenlijk alleen dat de jongen uit tien dood is, aangezien ik hem zelf heb vermoord,' zeg ik schouderophalend. Het was puur zelfverdediging dus ik kan er eigenlijk niet zo erg mee zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    May Violet Grey
    'Zo kan het natuurlijk ook.' Zegt ze als de tributen weglopen.'Kom.' Zeg ik tegen Freya. Mijn tas had ik nog verstopt in de kuil die ik makkelijk wist te vinden. Alleen de belangrijke dingen had ik bij me. Ik ga gehurkt over de zandvlakte tot ik bij de hoorn kom. Ik pak een paar steentjes en gooi ze over de vlaktes bij de hoorn. Er is gelukkig niets, maar het was voor de zekerheid. Ik ga de hoorn binnen en die nog wat rugzakken. Ik pak nog een aantal speerpunten en pijlen die ik stiekem verstopt had tijdens het gevecht. Nu had ik dus 16 pijlen inplaats van 10 een stuk beter. Ik kijk naar freya. 'Ben je bijna klaar. Straks komen ze terug.' Zeg ik zacht terwijl ik rugzakken ontneem van hun voedsel en er een nachtbril uithaal. Nu had ik dus 2 nachtbrillen. Deze zou ik later wel aan Freya uitlenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    We kruipen naar de Hoorn en zeggen terwijl geen woord. Meteen onderzoek ik alle rugzakjes op voedsel, water en jodium terwijl Carmen verder zoekt naar wapens. Alles dat ik vind verdeel ik over het zwarte rugzakje dat ik al had en een grotere, donkergroene die ik nog mee neem. Verder op liggen nog 2 gooimessen en één kleinere dolk, die ik beiden aan mijn riem hang. Helemaal bovenaan vind ik nog 2 slaapzakken, die ik grijnzend aan Carmen laat zien. Met deze schatten hebben we een grote kans om te overleven!
    'Ben je bijna klaar. Straks komen ze terug.' zegt ze op een zachte toon.
    'Nog eventjes.' mompel ik terug. Alles dat gebruikt kan worden -slaapzakken, zeilen, rugzakken- snij ik door zodat die niet meer gebruikt kunnen worden. Alle eetpakketten zitten in mijn rugzak en de rest van de wapens neem ik ook mee, om later in het meer te gooien.
    'De Beroeps hadden misschien daarnet nog voorsprong, maar nu niet meer.'
    Ik geef de kleinere rugzak door aan Carmen en ook een deel van de wapens. Samen sluipen we terug naar het bos, op weg naar het meer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vintain
    "Eigenlijk hadden we beter alle rugzakken kunnen meenemen,' zeg ik terwijl ik mezelf voor mijn hoofd sla, 'of moeten verstoppen. Straks nemen andere bondgenootschappen bezit van de Hoorn ofzo.'


    I can't define who I am.

    Damon

    'Die vermoorden we dan gewoon' zeg ik simpel.
    We zijn eindelijk boven en ik plof neer.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    Freya was super slim. Ik zou haar niet tegen willen hebben. Ze hakte alles in mootjes. Zelf de flessen. We gaan terug richting het bos en ik zie mijn gemarkeerde boom. 'Wacht heel even.' Zeg ik terwijl ik in het met plantenbeklEede gat induik. Ik rol het gat in en pak mijn rugzak. Ik klim er weer uit en kijk naar Freya. 'Te zwaar om. De hoorn mee te overvallen.' Zeg ik grinnikend. Ik hoor water. 'Gaat we bij het water overnachten.' Vraag ik haar. Ik zat liever in een grot of boom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Als ik boven op de berg een groot meer zie, lach ik van vreugde. Ik loop naar het water en test het met wat kruiden. Het is helemaal schoon en kan gewoon gedronken worden.
    'Nou, laat hen de hoorn maar hebben. Wij hebben de bron van zo'n beetje al het schone drinkwater van de arena gevonden. We kunnen de rest van het water makkelijk vergiftigen en het schone water verdedigen.'


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain ||
    'Dat kan ja,' zeg ik, en hou het lemmet van het mes tussen mijn vingers geklemd. Ik doe heel stoer zoals in films het mes tussen mijn tanden, maar het handvat is veel te zwaar waardoor het lemmet naar boven gaat en in mijn gehemelte snijdt. Ik grom en trek het mes uit mijn mond en berg het op in mijn riem. Met mijn tong ga ik langs de snee.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Ik kijk verbaasd naar de grommende Vintain. Waarom zou je in vredesnaam een mes in je mond stoppen? 'Wat doe jij nou weer?'


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Smart ass' grinnik ik, en kijk kort naar Vintain.
    Ik eet wat uit een zakje fruit en grijns.


    El Diablo.

    (Even voor de duielijkheid. Al het eten van de hoorn is gestolen en alle slaapzakken of bruikbare middelen zijn een soort van kapot gesneden en verwoest. Er zijn nog een paar bruikbare wapens!)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Vintain ||
    'Die coole criminelen in films hebben altijd zo'n mes tussen hun tanden,' zeg ik, en trek even een pruillipje.


    I can't define who I am.

    Freya Rose Jones

    Als we door het bos lopen houdt Carmen me eventjes tegen.
    'Wacht heel even.' Ze duikt een gat in, dat bedekt is met bladeren en ik totaal niet gezien had. Ze pakt een rugzak, klimt er weer uit en kijkt naar ne.
    'Te zwaar om. De hoorn mee te overvallen.' Ik lach. Nu hadden we meer als genoeg materiaal.
    'Gaan we bij het water overnachten?' ik haal mijn schouders op en knik naar de wapens in mijn handen.
    'Deze moeten we zowieso nog in het water gooien, dan kan niemand ze meer gebruiken. En we moeten de veldflessen nog bijvullen, de Spelmaker kan zo alle meertjes droog leggen als hij dat wil.' ik glimlach naar haar.
    'En we moeten onze spullen ook ergens kunnen verstoppen, we kunnen niet door heel de arena trekken met 3 rugzakken.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien