• Ik ga niets zeggen, maar wil graag jullie mening hierover. Ik wil geen ruzie starten dus Directionners en de niet-directionners, maar vroeg me gewoon af wat jullie hiervan denken.

    Edit: ik weet trouwens niet of het waar is.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 16:59 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aske schreef:
    Als het waar vind ik het enorm lief van Niall. (bloos)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En kom op, je laat een mens die zichzelf snijdt om redenen niet stoppen door simpelweg te zeggen "Stop" ook al is het een fk celebrity. Het is een verslaving. Mijn moeder stopt toch ook niet met roken als ik dat zeg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof het eigenlijk ook niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het waar is vind ik het wel heel erg lief, maar zoiets kan je heel makkelijk verzinnen en op internet zetten..


    What by Zeus' beard is going on????

    Uneventful schreef:
    En kom op, je laat een mens die zichzelf snijdt om redenen niet stoppen door simpelweg te zeggen "Stop" ook al is het een fk celebrity. Het is een verslaving. Mijn moeder stopt toch ook niet met roken als ik dat zeg.

    Le this.


    Take me to wonderland

    Als het waar is is het gewoon ontzettend lief van Nialler


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lief van Niall maar uhm dat kind zoekt voor mijn gevoel een beetje naar aandacht :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aske schreef:
    Als het waar vind ik het enorm lief van Niall. (bloos)


    -

    De kans is groot dat het waar is, ik bedoel, hoeveel meisjes snijden zichzelf wel niet. & ja, het is ongelooflijk lief. (:


    Save me from myself.

    Ik vind het - als het waargebeurd is - heel lief.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    Da's wel ontzettend lief (... als het waar is x'D ). Tja, laten we hopen dat dat meisje ermee stopte omdat haar idool haar motiveerde om haar leven te verbeteren of andere diepzinnige shit, en niet omdat ze leeft voor die kerel.


    The odds are néver in our favor.

    Haha, ja lol. Dan heeft dat kind denk ik echt nooit een goede depressie gehad dat ze zo makkelijk kan stoppen :') Wel het is lief van Niall bedoelt als het waar is, maar dat kind is een beetje een aandachtstrekster.


    SLOAN.

    Ik denk niet dat het waar is, want ik kan ook een foto van hem zoeken en er een verhaaltje bij verzinnen. Zo kwam ik eerst ook een foto tegen van hem met erbij dat hij iemand verkracht zou hebben. Misschien een stuk negatiever, maar ik geloof het alle twee gewoon niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik geloof het niet, ik ben al zoveel foto's/verhalen tegengekomen waar mensen claimen dat een lid van 1D zoiets tegen ze heeft gezegd, waar hun polsen gekust worden, waar ze elke dag een DM krijgen op twitter over hoe het met ze gaat enzo.. Meh.

    Aske schreef:
    Als het waar vind ik het enorm lief van Niall. (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling