• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Wie is hier nu dramatisch aan het doen dan." grinnik ze en prikt me in mijn zij waardoor ik in de lach schiet. "Weet jij trouwens waar je hier in de buurt bloed kan halen?" vraagt ze. "Ik heb nog niet echt de tijd gehad om daar naar te kijken maar ik heb eigenlijk wel wat nodig."
    Ik sta gelijk op. "Natuurlijk weet ik dat!" zeg ik. "Zal ik je erheen brengen mevrouw?" vraag ik en ik bied mijn hand aan.


    Your make-up is terrible

    June
    Luca staat gelijk op. 'Natuurlijk weet ik dat! Zal ik je erheen brengen mevrouw?'
    Ik grinnik even en nadat ik ben opgestaan neem ik zijn hand aan. 'Tuurlijk mag u dat mijn heer,' antwoord ik op een bekakte toon. 'Is het trouwens ver lopen?' vraag ik daarna. Niet dat ik moe word van lopen, ik heb nu gewoon geen zin om ver te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Tuurlijk mag u dat mijn heer." antwoord ze op bekakte toon, waarom ik moet lachen. "Is het trouwens ver lopen?" vraagt ze daarna.
    "Eh, in onze maatstaven niet." glimlach ik en ik begin de goede kant op te lopen. "We kunnen binnen een kwartier weer terug zijn, op dit tempo."


    Your make-up is terrible

    June
    'Eh, in onze maatstaven niet,' glimlacht hij. 'We kunnen binnen een kwartier weer terug zijn, op dit tempo.'
    'Een kwartier?' vraag ik. 'Maar dat is nog best wel ver en ik heb geen zin om te lopen,' zeg ik met een zielig stemmetje en ik quasi overdreven zucht maar daarna zachtjes begin te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Een kwartier?" vraagt ze. "Maar dat is nog best wel ver en ik heb geen zin om te lopen." zegt ze zielig en zucht overdreven maar begint daarna te lachen.
    "Is dat een hint?" vraag ik grinnikend. "Nou, ik kan je dragen of we gaan met de auto. Die staat in de garage daarachter." zeg ik en wijs naar de garage.


    Your make-up is terrible

    June
    'Is dat een hint?' grinnikt hij. 'Nou, ik kan je dragen of we gaan met de auto. Die staat in de garage daarachter.' Hij wijst naar een garage maar ik schud mijn hoofd. 'Je weet dat ik jou en voertuigen die snel kunnen rijden niet vertrouw,' zeg ik lachend. 'Dus je mag me gaan dragen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze schud haar hoofd. "Je weet dat ik jou en voertuigen die snel kunnen rijden niet vertrouw." zegt ze lachend. "Dus je mag me gaan dragen."
    Ik trek een pruillipje. "Je weet dat ik goed kan rijden!" ga ik er tegen in. "Vroeger konden ze niet eens snel." mompel ik nog. "Nou, spring achterop." zeg ik toegevelijk.


    Your make-up is terrible

    June
    Hij trekt een pruillipje en ik begin te lachen. 'Je weet dat ik goed kan rijden!' protesteert hij. 'Vroeger konden ze niet eens snel.' mompelt hij er achteraan. 'Nou, spring achterop'.
    Ik grijns triomfantelijker en spring dan op zijn rug. 'Hop paardje hop,' grinnik ik en ik kan het niet laten een tikje op zijn billen te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hop paardje hop." zegt ze en geeft een tik op mijn billen, waardoor ik in de lach schiet en op een behoorlijk tempo begin te lopen. Veel sneller dan net, waardoor we er binnen 5 minuten zijn.
    "We zijn er." zeg ik en ik laat haar benen los waardoor ze van me af zakt.


    Your make-up is terrible

    Vince

    "Denk alsjeblieft nooit dat je een ongelukje bent." Zeg ik.
    "En er zijn heus wel mensen die je nodig hebben." Ik kijk Violet aan.
    "En, waarom wilde je ouders an dat je uit huis ging?" Vraag ik en leg mijn hand op haar schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Violet Chanel Hadley McLaren
    Ik zucht. 'Bedankt. Gewoon, omdat ze vonden dat ik een probleemkind was. Ben. Dat hebben ze niet gezegd natuurlijk, maar ik merkte het.' Ik glimlach lichtjes als ik naar zijn hand kijk, die op mijn schouder ligt.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Bedankt. Gewoon, omdat ze vonden dat ik een probleemkind was. Ben. Dat hebben ze niet gezegd natuurlijk, maar ik merkte het."
    Ik schud even mijn hoofd.
    "Je zit jezelf op te fokken, Violet. Zolang je ouders het niet gezegd hebben, is het ook niet waar." Ik geef een kneepje in haar schouder.
    "Hoe ik jou nu zie, ben je naar mijn zinnen helemaal geen probleemkind." Zeg ik dan met een glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    June
    Luca schiet in de lach waarna hij snel begint te lopen. In ongeveer vijf minuutjes zijn we er al.
    'We zijn er.' zegt hij en hij laat mijn benen los waardoor ik weer op de grond zak.
    'Dank je wel voor het dragen paardje,' glimlach ik onschuldig en ik druk een kusje op zijn wang als een soort betaling. 'Heb jij ook nog nodig?' vraag ik terwijl ik alvast naar binnenloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dank je wel voor het dragen paardje." glimlacht ze en drukt een kus op mijn wang. "Heb jij ook nog nodig?" vraagt ze en loopt naar binnen. Ik volg haar.
    "Nee, laatst nog gehaald." zeg ik schouder ophalend. "Maar je terugweg word niet zo comfortabel!" zeg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Violet
    'Ik vrees dat jij al mijn hyperactiviteit hebt opgezogen,' grijns ik naar Vince, en voel me al een stuk beter.


    I can't define who I am.