• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Vince

    Ik lachte even.
    "Dank je, ik doe het met plezier." Grijns ik terug.
    Ik kijk haar even aan.
    "Ik heb een stoornis of zo. Geen ADHD, ODD, ADD, PDDnos of iets anders, ze kunnen er niet achterkomen. Maar I don't care, het is wie ik is." Zei ik de zin expres fout, eens kijken of ze het hoorde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Gapend loop ik mijn kamer door. Ik werp een snelle blik op de klok.
    "Zo laat al?" Merk ik verbaasd op. Ik heb echt lang geslapen. De herinneringen aan de vorige dag kruipen naar boven. Kate, die wegging. Ik schud het snel van me af en trek wat kleding uit mijn kast waarna ik me snel aankleed en de gang doorloop naar de woonkamer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    || Violet ||
    'Misschien een mengeling van ADHD en dyslexie,' gniffel ik als hij een fout maakt.


    I can't define who I am.

    June
    'Nee, laatst nog gehaald.' zegt Luca schouderophalend. 'Maar je terugweg word niet zo comfortabel!'
    Als ik wat bloedzakjes heb draai ik me om en kijk ik hem met een zielig gezicht aan. 'Awww, dus ik mag niet meer op je rug?' vraag ik. 'Dan ga jij toch op mijn rug,' grinnik ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Awwww, dus ik mag niet meer op je rug?" vraagt ze. "Dan ga jij toch op mijn rug."
    Ik schud mijn hoofd. "Absoluut niet!" zeg ik en ik gooi haar over mijn schouder. "Absoluut niet." Ik begin terug te rennen, maak het extra oncomfortabel voor haar door op en neer te springen en scherpe bochten te nemen. Pas als we weer binnen zijn in het huis zet ik haar neer.


    Your make-up is terrible

    June
    Luca schudt zijn hoofd. 'Absoluut niet!' Hij gooit me over zijn schouder. 'Absoluut niet,' herhaalt hij waarna hij begint te rennen. Zijn schouder ligt al niet heel erg lekker en dat gespring en die scherpe bochten maken het er niet echt beter op.
    'Jezus Luca, waar was dat nou weer voor nodig?' zucht ik als hij me weer neer heeft gezet. 'Was dat je wraak omdat ik niet met de auto wilde?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    "Dyslexie is alleen lezen, dan heb ik Dyspratie." Grinnik ik.
    "Neen, maar ze weten het echt niet, ik heb al meer als twintig onderzoeken gehad, heb twee jaar bij een psychiater gelopen en nog een jaar bij een psycholoog maar ze zijn er niet achter gekomen. Ik hoef ook geen pilletjes te slikken. Gelukkig niet, want ik ben als de doods om te stikken." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Jezus Luca, waar was dat nou weer voor nodig?" zucht June duidelijk als ik haar heb neergezet
    "Nee, wraak voor hop paardje hop." grinnik ik. Als ik naar de woonkamer kijk, zie ik dat daar twee nieuwelingen zitten. Ik vraag me af of ik wel zin heb om sociaal met ze te zijn en vraag me af of Cassie al genoeg slaap heeft gehad.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk om me heen naar de nieuwe mensen en schudt mijn hoofd.
    "My God, wat heb ik allemaal gemist?" Ik vraag me stiekem af waar Luca is en trek mijn knieën op waarna ik mijn armen om ze heen sla.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    June
    'Nee, wraak voor hop paardje hop.' grinnikt hij.
    'Ach, vindt Luciepucie het niet leuk om een paard te zijn?' vraag ik grinnikend. 'En je lijkt er nog wel zoveel op,' voeg ik er plagerig aan toe waarna ik een klopje op zijn schouders geef.

    Cassie
    Langzaam open ik mijn ogen en ik zie gelijk dat Luca er niet is. Niet dat dat erg is, ik kan hem lastig verplichten hier te blijven als ik slaap. Ik rek me even uit en kom dan overeind, waarna ik met de deken om me heen geslagen naar de badkamer loop. Ik zucht even als ik in de spiegel kijk en ik merk dat mijn haar helemaal verwilderd zit. Gelukkig voel ik me al wel iets beter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ach, vind Luciepuci het niet leuk om een paard te zijn?" vraagt ze grinnikend. "En je lijkt er nog wel zoveel op." zegt ze plagerig waarna ze een klopje op mijn schouders geeft.
    "Oh, jij!" grom ik speels en ik geef haar een plagerig duwtje. "Ik pak je ook daar nog wel voor terug, alleen nog even bedenken hoe!"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Verbaasd kijk ik achter me, Luca staat in de deuropening met een voor mij onbekend meisje.
    "Oh, hey!" Glimlach ik breed naar hem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Violet
    'Oké, oké, je hebt me,' zeg ik. 'Nou ja, born this way toch?'
    Ik draai me om naar het meisje dat net de kamer in is gelopen. 'My god, wat heb ik allemaal gemist?'
    'Niet zoveel hoor. Er zijn wel een paar nieuwe mensen bijgekomen, zoals wij, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Zoek je iemand?' vragend kijk ik haar aan en ben tevreden omdat ik het dit keer wel vriendelijk heb aangepakt. 'Ik ben Violet by the way. En dit is Vince,' ik gebaar naar de blonde jongen naast me en glimlach.


    I can't define who I am.

    [Grom, ik ben te lui om mijn reactie aan te passen]


    I can't define who I am.

    June
    'Oh, jij!' gromt hij speels en hij geeft me een plagerig duwtje. 'Ik pak je ook daar nog wel voor terug, alleen nog even bedenken hoe!'
    'Schat, je krijgt me nooit meer te pakken,' grinnik ik en ik knipoog naar hem.
    'Oh, hey!' hoor ik iemand zeggen.
    Ik kijk op en zie een meisje met lang blond haar. Volgens mij was het begroeten meer naar Luca bedoelt maar dat kan me niet schelen. 'Hee,' glimlach ik naar het meisje. 'Ik ben June'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered