• (ja ik heb toestemming)
    uitleg en pesonages
    alles komt in dit topic
    P.S. mensen je krijgt via prive mail meer info

    deelnemers min.10
    1.Rainbownyan
    2.katl1
    3.Yail
    4.BeautyInside
    5.Disneyland
    6.Spotgaai
    7.Neelie
    8.Jev
    9.NewStyle
    10.

    JE KAN INSPRINGEN
    tips hartelijk welkom dit is mijn eerste WvW dus als je info hebt hoe ik het leuk kan maken mail het me:)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:54 ]


    if you do it right no one can say that you fail

    dus wij blijven reageren niet?


    I'm not short D: I just live in a big world

    Kanda --> ZomerElf


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    kan ik nog mee doen??


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Tiame schreef:
    kan ik nog mee doen??


    ik ben bang dat hier absoluut niemand meer meedoet...onze organisator is al sinds 7 juni niet meer online geweest...ze is nu bijna 3 weken al niet meer online geweest en dit zou allang begonnen moeten zijn...ik ben bang dat dit spel eindigd voordat het begonnen is...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    :(
    Nja, ik snap het ook wel. Zag vanochtend vlak voor ik weg ging dit toppic en had geen tijd meer om het door te lezen dus ik stuurde maar gwn een berichtje, zonder naar datum etc. te hebben gekeken :)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:56 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Tiame schreef:
    :(
    Nja, ik snap het ook wel. Zag vanochtend vlak voor ik weg ging dit toppic en had geen tijd meer om het door te lezen dus ik stuurde maar gwn een berichtje, zonder naar datum etc. te hebben gekeken :)


    Ach ja...kan gebeuren...
    Ik vind het alleen zo irritant dat juist die WvW waar ik me aanmeld niet begint en waarschijnlijk niet eens gaat beginnen =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    lijkt me leuk!
    kan ik meedoen?


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    xMrTomlinson schreef:
    lijkt me leuk!
    kan ik meedoen?


    Zoals hierboven al meerder keren vermeld is, komt de organisator al een hele tijd niet meer on-line. Dus we denken dan ook dat deze wedstrijd al afgelopen is nog voor dat ze begonnen is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Zoals hierboven al meerder keren vermeld is, komt de organisator al een hele tijd niet meer on-line. Dus we denken dan ook dat deze wedstrijd al afgelopen is nog voor dat ze begonnen is.


    sorry, nogal dom van mij dat ik niet zo gekeken had...


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    xLordLoss schreef:
    (...)

    sorry, nogal dom van mij dat ik niet zo gekeken had...


    Niet erg hoor, iemand hiervoor had hetzelfde. Het is gewoon jammer dat deze wedstrijd niet wordt voortgezet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Niet erg hoor, iemand hiervoor had hetzelfde. Het is gewoon jammer dat deze wedstrijd niet wordt voortgezet.


    Zou dat eigenlijk mogen, als spelleider niet meer online komen zodat er niets meer gebeurt? :X

    @AngelWolf: niet persoonlijk hoor, misschien heb je wel een goeie reden, het is gewoon vervelend...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Zou dat eigenlijk mogen, als spelleider niet meer online komen zodat er niets meer gebeurt? :X

    @AngelWolf: niet persoonlijk hoor, misschien heb je wel een goeie reden, het is gewoon vervelend...


    Alles mag ;p
    Maar zo kan de wedstrijd niet starten. Mss is het beter als hier gewoon een slotje opkomt...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Alles mag ;p
    Maar zo kan de wedstrijd niet starten. Mss is het beter als hier gewoon een slotje opkomt...


    Klopt. Maar ik denk niet dat wij een slotje mogen aanvragen...ben ik bang...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    (...)

    Klopt. Maar ik denk niet dat wij een slotje mogen aanvragen...ben ik bang...


    Als ze hier binnenkort niet reageert, komt er mss vanzelf een.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Als ze hier binnenkort niet reageert, komt er mss vanzelf een.


    Ik heb Amused net een bericht gestuurd met de vraag hoe dat zit als de organisator niet online komt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.