• Staat dit hier goed?
    Een vriendin van mij is Chinees en ze zei net dat ze de laatste tijd van een paar Marokkaanse (no offense)* klasgenoten steeds te horen krijgt hoe Chinezen slecht zijn voor het land en dat ze het land uit moeten. En dat ze nu bijna iedere dag een preek krijgt over hoe slecht Chinezen zijn.
    En steeds met kankerchinees schelden... Zoals "Kankerchinees, ga is bewegen en probeer die bal in de teringgoal te krijgen" als ze per ongeluk de bal mist tijdens gym of "jij eet toch honden?" en "ik zou maar oppassen voor *naam van die vriendin*" als een meisje zegt dat ze een hond als huisdier heeft.

    Dat is toch niet normaal, lijkt me? Want blijkbaar zeggen haar docenten er ook niks van.

    *Hiermee bedoel ik niks tegen Marokkanen, toevallig zijn deze personen Marokkaans.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:52 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dat is gewoon discriminatie miss naar de decaan of mentor


    You can't not look cool with a crossbow.

    Volgens mij bedoelen ze het als grapje en niet als discrimineren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.




    En alweer word het geloof er bij betrokken mensen



    MOSLIM HEEFT GODVERDOMME HELEMAAL NIKS TE MAKEN MET AL DIE DOMME MENSJES


    I'm not short D: I just live in a big world

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    Met zulke uitspraken los je helemaal niets op. Bovendien is het zinloos om het geloof erbij te betrekken, want dat staat helemaal los van deze situatie. Zelfs hun hele Marokkaanse identiteit staat hier los van. Het gaat om het gedrag dat ze vertonen. Als het Nederlanders zouden zijn met een christelijke achtergrond, zou je daar ook niets over zeggen.

    Buddy schreef:
    Volgens mij bedoelen ze het als grapje en niet als discrimineren.

    Nou, hilarisch. Ik vind iemand 'kankerchinees' noemen nou niet echt een grapje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aghja, de maatschappij van tegenwoordig.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Weetje, ik wil nu niet Zeggen dat alle Marokkanen zo zijn. Maar altijd als je zulke verhalen hoort zijn hun het wel die er waarmee te maken hebben. En als je er wat van zal zeggen zijn wij opeen de racisten. En is et 'zekker omdat ik mokro ben.' echt waarom zeggen tegen een andere cultuur da ze terug moeten naar hun eigen land als je hier zelf niet eens vandaan komt. Echt sirieus, kunnen ze dan niet met wat beters komen ><'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Buddy schreef:
    Volgens mij bedoelen ze het als grapje en niet als discrimineren.

    denk je het zelf?


    -

    Nidiot schreef:
    Weetje, ik wil nu niet Zeggen dat alle Marokkanen zo zijn. Maar altijd als je zulke verhalen hoort zijn hun het wel die er waarmee te maken hebben. En als je er wat van zal zeggen zijn wij opeen de racisten. En is et 'zekker omdat ik mokro ben.' echt waarom zeggen tegen een andere cultuur da ze terug moeten naar hun eigen land als je hier zelf niet eens vandaan komt. Echt sirieus, kunnen ze dan niet met wat beters komen ><'

    So true.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Buddy schreef:
    Volgens mij bedoelen ze het als grapje en niet als discrimineren.

    Dat met de hond misschien, maar de rest zeker niet. En omdat ze de rest wel menen, lijkt dat over honden eten ook discriminerend..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lol, als iemand een dreiging vormen voor de samenleving dan zijn het dat soort jongens, en dan bedoel ik dus niet dat ze Marokkaans zijn. -.-'


    Life is hard and then we die

    Sting schreef:
    (...)
    Nou, hilarisch. Ik vind iemand 'kankerchinees' noemen nou niet echt een grapje.


    Ik zeg toch ook niet dat ik het grappig vind. Maar sommige mensen zien zulke dingen nu eenmaal als grapje. Tja, vreemde humor van degene.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou niet van Marrokanen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.


    Precies.
    Vind het ook wel heel krom dat juist die Marokkanen aankomen met 'ga toch naar je eigen land' e.d. No offence, maar laat ze ZELF maar teruggaan naar hun land. Toch raar eigenlijk dat de meeste van hen, ons Nederlanders hier in ons eigen land domineren!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, als iemand een dreiging vormen voor de samenleving dan zijn het dat soort jongens, en dan bedoel ik dus niet dat ze Marokkaans zijn. -.-'

    Dit.