• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:15 ]

Timor schreef:
    (...)

Maar het probleem is dat niemand mij daar mag. En daarmee bedoel ik mijn oude klas en alle mensen met wie ik ruzie gehad heb :3 Om even te zorgen dat je het snapt, ik had ruzie met: Iris, Manon, Lot, Renee.. Misschien ken je ze wel. En daarom mag niemand mij.

Maar blijf jij dan niet in eerste instantie zitten? Omdat je zo'n lage punten hebt? Want dan kom je gewoon niet bij hen in de klas, probleem opgelost (cat)

Deep inside, I've never felt alive

Vandersteen schreef:
    (...)
    Maar blijf jij dan niet in eerste instantie zitten? Omdat je zo'n lage punten hebt? Want dan kom je gewoon niet bij hen in de klas, probleem opgelost (cat)

Kan ook :3 Maar dan zit ik dus bij alle mensen van de basisschool, daar mogen al mensen mij niet en het is allemaal uit mijn zusjes oude klas. bééetje awwwwwwkward.

Timor schreef:
    (...)

Kan ook :3 Maar dan zit ik dus bij alle mensen van de basisschool, daar mogen al mensen mij niet en het is allemaal uit mijn zusjes oude klas. bééetje awwwwwwkward.

Ja, je kunt niet het perfecte leven hebben hè? :W Ik zit ook bij mensen in de klas, die ik totaal niet/gewoon niet mag, maar ik trek me er gewoon niks van aan...

Deep inside, I've never felt alive

Timor schreef:
    (...)

Ja :3

O, daar moest ik een keer binnen hockeyen. Daar is toch een gymzaal?
    Ik woon in Eindhoven X)

"I solemnly swear that i am up to no good."

Page394 schreef:
    (...)

O, daar moest ik een keer binnen hockeyen. Daar is toch een gymzaal?
    Ik woon in Eindhoven X)

Ik zit daar niet op school.. Maar volgens mij wel :3

Timor schreef:
    (...)

Ik zit daar niet op school.. Maar volgens mij wel :3

O, oké
    Ik wist dat je daar niet op school zat^^

"I solemnly swear that i am up to no good."

Timor schreef:
    (...)

Daar kunnen toch leuke mensen bij zitten, ook al hebben ze bij je zusje gezeten?=)

Naja, as je zo kritisch bent ga je nooit een school vinden vrees ik..

If you had never come out of the blue, I would've stay

Nou ja, wat een aso's, denk ik. Zijn er geen andere leuke scholen in de buurt of hebben die niet het niveau dat je wil?

Physics is awesome

Dickinson schreef:
    Ik vind het raar dat scholen een maximaal aantal hebben qua leerlingen...

De school waar ik naar toe gaan heeft ovlegns mij een maximum van 90 leerlingen
    Maar ik heb geluk dat er nog een plekje vrij is
    Succes in elk geval nog

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Dickinson schreef:
    Ik vind het raar dat scholen een maximaal aantal hebben qua leerlingen...

Save me from myself.