• Wie weet leuke waargebeurde films ? xo
    en als je wilt er bij vertellen waar het overgaat (:?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:24 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Pearl Harbor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Texas Chainsaw Massacre -is niet compleet waargebeurd, maar gebasseerd op iets (:-

    The exorcism of Emily Rose.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hachiko! Zielige film. Maar zeker het kijken waard!

    Tot altijd.

    Die gaat over de eerste man die euthanazie heeft gepleegd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Freedom Writers.
    Over een lerares die op een school gaat werken in een achterstandswijk. De leerlingen doen het slecht en zitten allemaal in aparte gangs, waardoor ze elkaar niet kunnen uitstaan.
    Die lerares probeert ze door allerlei methoden te doorbreken.
    Heel goede film vind ik het.

    Stukje uit de film :



    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:53 ]


    Tell me about it, stud.

    Kijk de serie/soap Van God Los. Uitzending gemist.
    In Van God Los komen gruwelijke daden, geïnspireerd op waargebeurde misdrijven, angstaanjagend dichtbij. Hoe komt het zo ver dat iemand een ander vermoordt? En waarom wordt juist deze persoon het slachtoffer?

    Sommige doen het niet maar moet je dan gewoon bij Google intikken. Ik kan je wel zeggen wel afleveringen leuk of niet leuk zijn, mja, laat maar weten. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Twee van mijn favoriete films;
    The Blind Side.
    &
    The Pursuit Of Happyness.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:31 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    A beautiful mind!


    quidquid excusatio prandium pro

    The crucible/Silenced.
    Het is wel een nogal schokerende film over een soort kostschool met dove kinderen die worden mishandeld en verkracht. (Kan er nogsteeds niet bij dat het echt gebeurt is)
    Maar het is wel een koreaanse film en je kan hem kijken met engelse ondertiteling

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:41 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tigger schreef:
    A beautiful mind!

    Ja, die, die is echt vet! Al heb ik nog nooit helemaal gezien :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    J. Edgar
    Over de opkomst van de FBI en vooral de directeur.
    Public Enemies
    Over de ondergang John Diliger en de gangsters(het boek is trouwens wel beter)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Ja, die, die is echt vet! Al heb ik nog nooit helemaal gezien :Y)


    *ontvoert je en dwingt je te kijken*I


    quidquid excusatio prandium pro

    From Hell - gaat over Jack the Ripper. Niet eng, maar wel erg spannend. ;D
    Homeless to Harvard: The Liz Murray Story - schijnt ook een mooie film te zijn, maar heb hem zelf nooit gezien.
    Der Untergang - gaat over de tweede wereldoorlog en toont de laatste tien dagen van Adolf Hitler, gezien door de ogen van zijn secretaresse.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Konayuki schreef:
    The crucible/Silenced.
    Het is wel een nogal schokerende film over een soort kostschool met dove kinderen die worden mishandeld en verkracht. (Kan er nogsteeds niet bij dat het echt gebeurt is)
    Maar het is wel een koreaanse film en je kan hem kijken met engelse ondertiteling

    Oh da's die met die ene acteur van Coffee Prince. Moet ik nog kijken, thanks dat je me eraan herinnert :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Süskind


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.