• Jup, wij dutchies hebben One Direction wel lang genoeg gemist, right? En daarom beginnen we de zoveelste HollandWants1D actie. Samen met een paar vriendinnen ga ik een fanmail sturen naar 1D (in de hoop dat ze het lezen) Met daarin zoveel mogelijk redenen waarom ze terug naar Nederland moeten komen. Duss, dump jou redenen hieronder neer & wij zetten die erbij. Hoe meer reacties, hoe beter.


    Love me or hate me, I don't care, you're not worth it

    Why? Ze komen toch al?
    /afgezien van het feit dat 1D zelf die mail niet leest.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:59 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Why? Ze komen toch al?
    /afgezien van het feit dat 1D zelf die mail niet leest.


    You've cat to be kitten me right meow.

    .. Ze komen weer. Alleen duurt dat. En ik denk niet dat het gaat helpen hoor :'D En ja, ik ben een Directioner.

    Assassin schreef:
    Why? Ze komen toch al?
    /afgezien van het feit dat 1D zelf die mail niet leest.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Assassin schreef:
    Why? Ze komen toch al?
    /afgezien van het feit dat 1D zelf die mail niet leest.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ze komen pas in augustug 2013, hoor


    Love me or hate me, I don't care, you're not worth it

    IDGAF.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wij zijn net zulke dia-hard fans als de Amerikaanse en Engelse fans en dus verdienen ook wij een concert
    Er is een nieuw concert ding gebouw in Amsterdam wat er goed voor zou zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    titel aangepast aangezien die niet alleen in drukletters mag. (:


    Let the Night embrace you

    Het is afwachten. Je kunt wel aan alle artiesten gaan vragen of ze in Nederland komen, maar ik denk niet dat ze naar één enkele fan brief luisteren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Leela schreef:
    IDGAF.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk niet dat de bandleden dat zomaar zelf kunnen beslissen, als ze dat al zouden willen. Maar in ieder geval veel succes (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    Why? Ze komen toch al?
    /afgezien van het feit dat 1D zelf die mail niet leest.


    comfort in c h a o s

    okee al die mensen hierboven ^^^^^ wij hebben toch ook recht op een concert? ik vind het juist een leuk idee
    echt sgat, je bent geniaal (K)

    Wees blij dàt ze komen, ookal is dat in 2013. Ze weten vast niet eens waar België ligt ...