• Ik heb dus een probleem met eyeliner..
    Men zegt dat eyeliner langer blijft dan een eyepencil, maar bij mij dus niet. Bij mij vervaagt het echt heel snel.. Het loopt niet uit, maar hij vervaagt gewoon. (Ik denk doordat mijn ogen redelijk vochtig (?) zijn.

    Dus weet iemand wat ik daaraan zou kunnen doen of weet iemand een goeie eyeliner? De mijne is nu van Bourjois en zo'n penseeltje is nu niet erg handig. Ik zou graag een stift eens kopen, maar weet geen goeie merken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waar breng je 'm aan?


    i put the fun in funeral

    Uh, ik haal altijd goedkope zoals ment2b ofzo van de Kruidvat, blijft bij mij altijd prima zitten.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    Waar breng je 'm aan?

    Bovenaan, waar hij goed blijft zitten. En dan ook op mijn waterlijn? Volgens mij heet dat zo.. En daar blijft oogpotlood precies altijd beter zitten dan eyeliner. Toch langer volgens mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien irriteren je ogen een beetje doordat je potlood op je waterlijn aanbrengt? dat je daarom ongemerkt meer knippert en meer vocht in en rondom je ogen krijgt? :3 Had ik ook last van, ik doe het potlood nu alleen met speciale gelegenheden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Negligible schreef:
    (...)
    Bovenaan, waar hij goed blijft zitten. En dan ook op mijn waterlijn? Volgens mij heet dat zo.. En daar blijft oogpotlood precies altijd beter zitten dan eyeliner. Toch langer volgens mij


    Zelf gebruik ik nooit eyeliner op m'n waterlijn, dat blijft inderdaad niet goed zitten. Ik zou gewoon oogpotlood voor je waterlijn gebruiken :].


    i put the fun in funeral

    Negligible schreef:
    (...)
    Bovenaan, waar hij goed blijft zitten. En dan ook op mijn waterlijn? Volgens mij heet dat zo.. En daar blijft oogpotlood precies altijd beter zitten dan eyeliner. Toch langer volgens mij


    Ik doe áltijd oogpotlood op daar, dat is gewoon handiger.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Zelf gebruik ik nooit eyeliner op m'n waterlijn, dat blijft inderdaad niet goed zitten. Ik zou gewoon oogpotlood voor je waterlijn gebruiken :].


    Oke dan, dan zal ik daar bij oogpotlood blijven! (:
    Maar ik vind het wel jammer dat dat in de zon ook zo snel uitloopt/vervaagt.. Bestaan er daar middeltjes tegen of niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Christian Dior eyeliner
    Black

    Dit staat op de mijne, en zou hem niet kwijt willen (cat)


    Owl you need is love.

    Ik deed altijd eyeliner op mijn waterlijn aangezien oogpotlood altijd uit liep.
    Maar ik ben momenteel in een erg luie fase waar ik amper nog make up aan mijn ogen doe


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Ik deed altijd eyeliner op mijn waterlijn aangezien oogpotlood altijd uit liep.
    Maar ik ben momenteel in een erg luie fase waar ik amper nog make up aan mijn ogen doe


    Ik heb dat dus ook gedaan, maar zelfs dat loopt uit.. Ofwel heb ik gewoon geen goeie, dat kan ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Oke dan, dan zal ik daar bij oogpotlood blijven! (:
    Maar ik vind het wel jammer dat dat in de zon ook zo snel uitloopt/vervaagt.. Bestaan er daar middeltjes tegen of niet?


    Voor een lijntje boven je ogen en voor oogschaduw kan je een eyebase gebruiken. Ik heb er een van de hema, lekker goedkoop en werkt prima. Met het lijntje onder m'n ogen heb ik soms ook nog wel problemen. 't Beste is gewoon om meerdere uit te proberen en kijken welke het langste blijft zitten. Ook heb ik altijd m'n potlood gewoon in mijn tas zitten, kan ik zo nu en dan een beetje bijwerken.


    i put the fun in funeral

    Ik Had Het Zelfde Probleem,En Ik Kon Gewone Liquid Liner Ook Niet Zo Goed Aanbrengen,Het Geraakte Altijd In mijn Ogen En Begon Te Prikken,Tot Ik Mijn Redding Vond :O Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Van Maybeline New York, 01 Black.
    Ik Vind Persoonlijk Dat Gel Liner Het Beste Is Dat Ik Ooit Gebruikte,Het Is Een Hemels Product Om Het Even Zo Uit Te Drukken,je Kan Hem Gewoon in Het Kruidvat Vinden Voor Iets Rond De 11 Euro,Je Zou Zeggen Das Veel,Maar Eigenlijk Niet,Je Komt Er Heel Lang Mee Voort En Hij Blijft De Hele Dag Gewoon Zitten Waar Die Hoort,Ook Op Het Waterlijntje,Hij Loopt Niet Uit En Vervaagd Niet,En Er zit Een Klein Handig Borsteltje Bij Waarmee Je Hem Kan Aanbrengen Al Doe Ik Dat Persoonlijk Liever Met Een 'Angled Brush'. Anyway,Ik Hoop Dat Dit Hielp c:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:12 ]


    Meow. Now you know how to speak 'cats'.

    Ik zou een andere kopen. Zelf gebruik ik soms eyeliner en ik heb vochtige ogen, maar bij mij vervaagd het niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien als je eerst een dun lijntje met oogpotlood op je bovenste ooglid zet en het daarna verfijnt met eyeliner? Dat zou moeten helpen.


    Food.

    TineSaurus schreef:
    Ik Had Het Zelfde Probleem,En Ik Kon Gewone Liquid Liner Ook Niet Zo Goed Aanbrengen,Het Geraakte Altijd In mijn Ogen En Begon Te Prikken,Tot Ik Mijn Redding Vond :O Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Van Maybeline New York, 01 Black.
    Ik Vind Persoonlijk Dat Gel Liner Het Beste Is Dat Ik Ooit Gebruikte,Het Is Een Hemels Product Om Het Even Zo Uit Te Drukken,je Kan Hem Gewoon in Het Kruidvat Vinden Voor Iets Rond De 11 Euro,Je Zou Zeggen Das Veel,Maar Eigenlijk Niet,Je Komt Er Heel Lang Mee Voort En Hij Blijft De Hele Dag Gewoon Zitten Waar Die Hoort,Ook Op Het Waterlijntje,Hij Loopt Niet Uit En Vervaagd Niet,En Er zit Een Klein Handig Borsteltje Bij Waarmee Je Hem Kan Aanbrengen Al Doe Ik Dat Persoonlijk Liever Met Een 'Angled Brush'. Anyway,Ik Hoop Dat Dit Hielp c:


    Overal... hoofdletters 0.o
    Mijn zus heeft deze ook al gehad, maar die vond hem niet zo geweldig. :/


    comfort in c h a o s