• [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 10:08 ]


    Til hug og blod.

    Ik heb leukere gezien :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb er een hekel aan dat jongens zo vol van zichzelf zijn dat ze denken dat we make-up en mooie kleren voor hún aantrekken en opdoen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind 'm wel humor, maar ik heb leukere gezien. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Ik heb er een hekel aan dat jongens zo vol van zichzelf zijn dat ze denken dat we make-up en mooie kleren voor hún aantrekken en opdoen.


    Hij beweert hier toch juist het tegendeel? Of snap ik hem niet :')

    Ik haat het dat jongens durven zeggen dat iedereen mooi is, terwijl ze meisjes zelf in hokjes plaatsen.

    Ook al wou ik wel dat ik hem wat meer kon geloven :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Hij beweert hier toch juist het tegendeel? Of snap ik hem niet :')

    Ik haat het dat jongens durven zeggen dat iedereen mooi is, terwijl ze meisjes zelf in hokjes plaatsen.

    Ook al wou ik wel dat ik hem wat meer kon geloven :'D


    Nou, maar het geeft wel de indruk dat dat het algemene beeld is van de gemmidelde jongen jegens de redenen waarom een meisje of vrouw zich zou opdoffen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Negligible schreef:
    (...)

    Hij beweert hier toch juist het tegendeel? Of snap ik hem niet :')

    Ik haat het dat jongens durven zeggen dat iedereen mooi is, terwijl ze meisjes zelf in hokjes plaatsen.

    Ook al wou ik wel dat ik hem wat meer kon geloven :'D


    Ja, hij zegt dat ze het niet nodig hebben, maar ze denken altijd dat meisjes dat voor jongens doen, daarom hebben we het zogenaamd niet nodig.
    Nou, ik maak me niet op voor jongens of omdat ik onzeker ben, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te tutten ermee en omdat ik het leuk vind om mezelf mooi te maken.


    Your make-up is terrible

    Haha, ik hoef de wapens dus niet op te pakken. Dankje Nik, ik ben toch te lui om lange verhalen uit te typen nu. :'D


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, hij zegt dat ze het niet nodig hebben, maar ze denken altijd dat meisjes dat voor jongens doen, daarom hebben we het zogenaamd niet nodig.
    Nou, ik maak me niet op voor jongens of omdat ik onzeker ben, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te tutten ermee en omdat ik het leuk vind om mezelf mooi te maken.


    Ooh oke, ja, dat is wel waar.
    Bij mij is het gewoon omdat ik me mooier voel met make-up op :'D Al zou ik er wel graag goed in zijn, maar het enigste dat ik deftig kan is oogpotlood en mascara en moeilijk is dat nu niet, haha.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind zulke plaatjes echt irritant. Kijk eens om je heen naar alle mensen op straat, ik vind lang niet iedereen mooi hoor :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik vind zulke plaatjes echt irritant. Kijk eens om je heen naar alle mensen op straat, ik vind lang niet iedereen mooi hoor :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cloelia schreef:
    Ik vind zulke plaatjes echt irritant. Kijk eens om je heen naar alle mensen op straat, ik vind lang niet iedereen mooi hoor :')


    maar JIJ hoeft niet iedereen mooi te vinden. Iedereen heeft zijn eigen mening en vind andere dingen mooi. En iedereen is op zijn eigen manier mooi. Het maakt andere mensen alleen soms onzeker dat anderen hem/haar niet mooi vinden...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 10:59 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik mag toch zelf wel weten of ik mezelf mooi vind en wel of niet make-up mij mooier maakt. Ik vind dat het meisje op de foto gelijk heeft, wie is hij om te vertellen of ik wel of niet make-up moet dragen.


    Physics is awesome

    Geen nice clothes? Alsof jongens je leuk vinden als je een vuilniszak draagt. :Y) En nee niet iedereen is fucking beautiful, er bestaan heus wel lelijke mensen. Mihihi :3


    -

    Genius schreef:
    Geen nice clothes? Alsof jongens je leuk vinden als je een vuilniszak draagt. :Y) En nee niet iedereen is fucking beautiful, er bestaan heus wel lelijke mensen. Mihihi :3


    ^ This. Jep ze zijn er gewoon.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Genius schreef:
    Geen nice clothes? Alsof jongens je leuk vinden als je een vuilniszak draagt. :Y) En nee niet iedereen is fucking beautiful, er bestaan heus wel lelijke mensen. Mihihi :3


    Big girls cry when their hearts are breaking