• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie van vier weken willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!
    - Ik open een nieuw topic. Als ik er niet ben, is er wel iemand die mijn wachtwoord kent en op mijn account de volgende opent.

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Blanche

    Het rollentopic

    Ik wil dat iedereen eerst even rustig aan doet en een beginpost schrijft, waarin hij vertrekt, in het vliegtuig zit en aankomt.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    "Oh ja tuurlijk. Maar ben nog niet helemaal klaar hoor. Kom maar binnen" Hij laat me erlangs en ik ga op een stoel zitten terwijl hij naar de badkamer loopt. Er komt een heerlijke geur vandaan en hij komt weer binnen gelopen. Hij doet een wit shirt aan waar ik nog steeds zijn mooie spieren in kan zien en pakt een paar schoenen. Waarom moest god mij straffen met zo veel sexiness!! Straks zou ik er nog door sterven en dat zou ik niet leuk vinden. 'Zullen we gaan?' Vraag ik met een vriendelijke glimlach. Ik werd nerveus maar mocht het niet laen merken!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    "Keep Smiling." zegt hij zachtjes en daarna lacht hij even. Doordat hij dat zei, moet ik wel blijven glimlachen, ik kan gewoon niet meer stoppen.
    "Ik ben voor alles bereid." fluisterd hij zachtjes en kijkt me aan, ik zie de nieuwsgierigheid in zijn ogen.
    Ik glimlach breed en ga weer op mijn tenen staan. Losjes sla ik mijn armen om zijn nek heen en trek ik me een stukje op naar zijn gezicht. Daarna laat ik mijn lippen zacht neerkomen op die van hem.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva reyes
    Ik doe mijn schoenen uit, loop langs haar en haal mijn mobiel en portomonnee van het nachtkastje. "Oke let's go" zeg ik. Ik kijk nog een keer of ik alles heb en doe de deurr dan open die ik voor May open houd zodat ze weer vlak langs me heen moet lopen. Ik glimlach even.dit soort dingen vind ik zo leuk om te doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Ze glimlachte breed en ging op haar tegen staan. Kleine meisjes waren schattig, maar ik had wel medelijden met ze. Deed het onderhand niet zeer aan de voeten of aan de rug van zo lang op de tenen staan? Ik voelde haar armen losjes om mijn nek heen en er werd een beetje aangetrokken, waardoor haar gezicht dichter bij de mijne kwam. Haar lippen voelde ik zachtjes op de mijne terecht komen. Ik glimlachte tegen haar lippen aan. Verder deed ik nog niets. Het was haar bedankje en niet de mijne. Meisjes moest je anders behandelen dan jongens. Ze waren anders, maar dat maakte mij niets uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [wie wil met Carlo op een kamer slapen? lol, en gesprek?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    May Violet Grey
    Hij houd de deur voor me open wat het best ongemakkelijk maakt. Ik moest heel dicht langshem lopen ik kon hem ruiken en ik rook zijn parfum. Het rook onwijs lekker. Ik hoopte niet dat ik stonk. Nee dat kon nit ik had me net geföhnde en ook parfum op Gespoten. 'Bedankt.' bedank ik hem voor het openhouden van de deur. We lopen richting de voordeur die ik nu voor hem openhou. Dit zag er volgens mij best wel grappig uit. DAmario was rond de 1.90 en ik hooguit 1.70. De laatste keer was 1.69.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haven Lockwood

    Ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen aan, waardoor ik besluit om zacht in zijn onderlip te bijten. Dit land doet echt gekke dingen bij me, normaal zou ik zoiets nooit doen, midden op de dag en zonder alcohol of enig soort van drugs. Mijn greep om zijn nek verstrakt iets en ik laat mijn tong over zijn lippen glijden, om daarna af te wachten hoe hij erop gaat reageren.


    Your make-up is terrible

    Damario da silva santos
    "Wat wilde je in de stad gaan doen May?" Vraag ik als we de voordeur uitgelopen zijn en zo maar een richting op lopen. Ik stop mijn handen in mijn zakken. Het is eventjes stil. "Heb je een vriendje thuis may?" Vraag ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jay Shawn Fitch

    Een kleun kreuntje verliet gelijk mijn mond toen ze zachtjes in mijn onderlip beet. Ik lachte zachtjes. De greep om mijn nek werd wat steviger en ik voelde haar tong over mijn lippen heen gaan. Weer glimlachte ik. Ik had alleen niet verwacht dat haar bedankje nog verder ging. Erg vond ik het niet, daar niet van. Ik vroeg me af of ze wat op had. Ik rook niets, maar je wist maar nooit. Of was ze toch net zoals ik zo nuchter als maar kon? Ik besteedde er niet echt veel aandacht meer aan en likte zachtjes over haar lippen heen en opende mijn mond een stukje. Wou ze? Of plaagde ze mij alleen maar?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haven Lockwood

    Ik glimlach lichtjes en tevreden als ik hem zacht hoor kreunen. Dat betekend dat ik het ook kan als ik nuchter ben en als de ander ook nuchter is, iets wat weinig voorkomt bij mij. In ieder geval, hij is nuchter genoeg om normaal rond te lopen en normaal te praten. Ik voel hoe hij glimlacht en even laten likt hij zacht met zijn tong over mijn lippen en als hij zijn mond een stukje opent laat ik mijn tong een klein stukje naar binnen glijden.


    Your make-up is terrible

    May Violet Grey
    'Wat wilde je in de stad gaan doen?' Vroeg hij dan aan mij. 'Alvast verkennen voor als we gaan stappen.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. 'Heb je een vriendje thuis May?' Het was een vraag die zo vaak gesteld werd door jongens en altijd beantwoorde ze ik het met Ja. Ik loog tuurlijk. Ik had zelfs nog nooit een vriendje gehad. 'Nee, Hoezo? En jij Damario?' Vraag ik een beetje nieuwschierig. Ik bedoelde natuurlijk vriendin maar dat begreep hij vast wel. Damario was echt een aardige jongen. Ik vertrouwde hem beetje bij beetje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jay Shawn Fitch

    Ik voelde haar tong een klein stukje naar binnen glippen. Zachtjes streelde ik met mijn toch die van haar. Mijn handen verplaatste ik onder haar rug en drukte haar zachtjes tegen mij aan. Ik stopte eventjes en keek haar eventjes aan. 'Als je wilt stoppen moet je het zeggen,' zei ik zachtjes. 'Het is jouw bedankje, niet de mijne.' Zachtjes ging ik met een paar vingers langs haar wang. Dat iemand nuchter was betekende niet gelijk dat ze nooit fouten maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damario da silva santos
    "Nee gewoon nieuwschierigheid" antwoord ik. "Nee ik heb geen vriendin, vreemd he?" Ik kijk haar even grijnzend aan. Ik schud mijn hoofd "gewoon geen tijd voor gehad"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij verplaatst zijn handen naar mijn onderrug en drukt me zacht tegen hem aan. Hij verbreekt onze kus en kijkt me aan.
    "Als je wilt stoppen moet je het zeggen." zegt hij zacht. "Het is jouw bedankje, niet de mijne."
    Hij streelt met zijn vingers langs mijn wang en ik glimlach naar hem.
    "Als ik wil stoppen merk je het vanzelf wel." zeg ik waarna ik mezelf weer op zijn lippen stort, iets ruwer dan net dit keer.


    Your make-up is terrible