• Ik ben alleen heel erg daarin. Uit pure verveling lees ik meestal elke dag een boek uit, en uit pure verveling - mede gepaard met luiheid om mij niet te begeven naar een bibliotheek - weer de Twilight-saga te lezen. Ik heb dus vandaag ruim 1000 bladzijdes gelezen, wat volgens mij tot mijn record behoort. [: Lol, maar mijn grootste record is denk ik toch wel de complete Harry Potter serie in precies 1 week. De films, die ik in mijn zeer gewaardeerde en speciaal gefabriceerde box bewaar [en tevens mijn trots], heb gekocht kijk ik ook regelmatig. [:
    Nog meer mensen met absurde, niet aflatende en zij het met buiten maatstaven begevende hobby's?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nu lees ik minder omdat ik het gewoon te druk heb en savonds in bed te moe ben om mijn ogen open te houden.

    maar als ik vakantie heb dan roof ik de hele bieb leeg... al koop ik boeken liever vooral als het serie's zijn


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Andante schreef:
    (...)
    Muaha, zeker. High five!


    Mij krijg je ook niet weg van muziek, als ik thuis kom gaat gelijk mijn HP cd weer aan, of youtube. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik lees weer opnieuw, haha! [:


    Meestal irriteer ik mezelf als ik weer overnieuw een boek lees en sla dan een paar bladzijden over omdat ik al precies weet wat er gebeurt in de andere bladzijden XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Join the club, ik heb precies hetzelfde ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MonkeyPie schreef:
    nu lees ik minder omdat ik het gewoon te druk heb en savonds in bed te moe ben om mijn ogen open te houden.

    maar als ik vakantie heb dan roof ik de hele bieb leeg... al koop ik boeken liever vooral als het serie's zijn


    Ik vind het niet leuk om boeken van de bieb te lenen, de meeste boeken die ik leen vind ik te leuk om terug te brengen. Ik lees boeken meestal twee keer, en series vaker. Vooral series moet ik volledig hebben, anders voelt het zo buuuuuuuuuuuuuh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Meestal irriteer ik mezelf als ik weer overnieuw een boek lees en sla dan een paar bladzijden over omdat ik al precies weet wat er gebeurt in de andere bladzijden XD


    Ik vind het heerlijk om opnieuw te lezen, da weet ik waar de humor zit, lol. [:

    Frodo: YAY, READERS OWNEN.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik vind het heerlijk om opnieuw te lezen, da weet ik waar de humor zit, lol. [:

    Frodo: YAY, READERS OWNEN.


    Haha soms is het leuk, soms niet , ik koop trouwens mijn boeken ook liever, zo zijn ze en helemaal van jezelf en als ik een boek leen bij de bieb vergeet ik hem terug te brengen en dan krijg ik zo'n leuke herinnering XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Symphonia schreef:
    (...)

    Mij krijg je ook niet weg van muziek, als ik thuis kom gaat gelijk mijn HP cd weer aan, of youtube. [:

    I know right, of iTunes of media player of the ipod. Als er maar geluid uit komt :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik vind het heerlijk om opnieuw te lezen, da weet ik waar de humor zit, lol. [:

    Frodo: YAY, READERS OWNEN.


    Toen ik voor de 2e keer de THG-trilogie las, ontdekte ik veel meer dan de eerste keer. Het zijn de kleine dingen die verschillen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andante schreef:
    (...)
    I know right, of iTunes of media player of the ipod. Als er maar geluid uit komt :']


    Jij zegt het! [:

    TheRumIsGone: Lol, daarom ga ik nooit naar de bieb en koop ik boeken. We zijn thuis allemaal van de boeken, dus ik lees van mijn ouders en zus en dat soort shit, of met Kerst of zo. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Jij zegt het! [:

    TheRumIsGone: Lol, daarom ga ik nooit naar de bieb en koop ik boeken. We zijn thuis allemaal van de boeken, dus ik lees van mijn ouders en zus en dat soort shit, of met Kerst of zo. :')


    Haha, mijn ouders lezen voornamelijk detectives.. Die lees ik soms.. Verder heb ik gezellig mijn eigen versameling boeken (A) Ik ben dan ongeveer degene die het meeste leest en de eenigste die linkshandig is in de familie XD


    Don't be like the rest of them, darling

    @ Symphonia

    Wat ben ik jaloers op jou! Waar haal je de tijd vandaan zo veel te lezen? Moet je niet naar school/huiswerk maken?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    (...)

    Toen ik voor de 2e keer de THG-trilogie las, ontdekte ik veel meer dan de eerste keer. Het zijn de kleine dingen die verschillen.


    Ik ken het, en na de 5e keer Hp in een jaar ontdek je nog meer dingen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AnNTje2000 schreef:
    @ Symphonia

    Wat ben ik jaloers op jou! Waar haal je de tijd vandaan zo veel te lezen? Moet je niet naar school/huiswerk maken?


    Ik maak al mijnhuiswerk en leerwerk eerst voordat ik andere dingen doen, en ik ga laat naar bed lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife