• Hooi.
    Ik hou er heel erg van om te schrijven en ik zou graag samen met iemand een story willen schrijven. :Y)

    Ik heb niet zo veel eisen maar er is er wel eentje
    -GEEN 1D/Tokio Hotel/andere bands fanfic
    -Verder vind ik alles goed

    Het zou fijn zijn als je dit lijstje in zou vullen:
    Naam:
    Wat vind je leuk om te schrijven?:
    Wat vind je niet leuk om te schrijven:
    Hoevaak schrijf je?:

    Hopelijk heeft er iemand interesse!
    X Amber


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Naam: Erika
    Wat vind je leuk om te schrijven?: Romantische verhalen met onbekende personen
    Wat vind je niet leuk om te schrijven: Zo van die horrorverhalen of One Direction verhalen
    Hoevaak schrijf je?: Hangt er vanaf, meestal om de 2 dagen.

    Oké, ik doe het ni vaak, maar probere kan geen kwaad toch? (A)

    Naam: Katleen
    Wat vind je leuk om te schrijven?: Onbekende personen, HP, Twilight, HG, Winx, 16+, romantiek, avontuur, fantasy (in mijn verhalen speelt vriendschap en/of familie altijd een belangrijke rol)
    Wat vind je niet leuk om te schrijven: bands-fanfic, thriller/horror (een beetje spanning moet natuurlijk wel kunnen, als alles goe loopt heb je geen verhaal ;))
    Hoevaak schrijf je?: Hangt er van af of ik inspi heb. Je kan gerust op minstens twee keer per week rekenen, kan ook meer zijn. Enkel deze en volgende week kan dat moeilijk zijn (tot 8 juni), examens

    Wat moet je nog weten over mij?
    - Ik let behoorlijk hard op spelling enzo
    - Ik heb heel hard de neiging meisjes te schrijven, jongens vind ik moeilijker (ik wil wel eens proberen, maar ik beloof niks)
    - Ik schrijf heel veel in dialoog-vorm
    - I like covers maken, al ben ik niet zo goed (kijk mr in mn fotoalbum)
    - Ik schrijf altijd in de verleden tijd
    - Voor de rest: kijk eens naar mijn verhalen, zou ik zeggen ;)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:39 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    -duppelpost-

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:28 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Naam: Jolene
    Wat vind je leuk om te schrijven?: Fantasy vind ik vaak wel leuk, horror/thriller ook wel. Vampier verhalen gaan altijd!
    Wat vind je niet leuk om te schrijven: Tokio Hotel, One Direction, The Hungergames, Twilight, kleffe/romantische verhalen, actie..
    Hoevaak schrijf je?: Ligt er aan hoe ik me voel en of ik tijd heb. Heb nu zomer vakantie dus heb voorlopig tijd zat!

    Verder heb ik een beetje een probleem, ik schrijf vaak tegenwoordig en verleden tijd door elkaar heen. Nu lukt het al wat beter en schrijf ik vooral in verleden tijd, maar soms gaat het wel eens mis... Misschien is het handig om een kijkje te nemen bij mijn verhalen, dan zie je hoe ik ongeveer schrijf!


    Believe in yourself.

    Naam: Danique
    Wat vind je leuk om te schrijven?: Onbekende personen, Fantasy vind ik wel het leukst, Hp, avontuur, romantiek (Dat is wel wat ik het meeste schrijf! maar ik ben ook wel in voor iets anders!)
    Wat vind je niet leuk om te schrijven: Twilight, Hg (Geen idee namelijk, heb de boeken niet gelezen ;)) En uh thrillers en Horror
    Hoevaak schrijf je?: Als het kan, bijna elke dag! Heb veel vrije tijd;)

    Ik let alleen best wel op spelling;) Vind ik best belangrijk, anders vind ik het moeilijk lezen! En hoe, welke tijd enzo maakt me niet uit! Al vind ik derde persoon wel iets lastiger!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.