• Hii,

    Ik heb voor mijn verhaal een personage nodig.
    Jammer genoeg heb ik er maar één nodig, maar ik wil veel keuze hebben, en ik heb ook echt geen idee hoe ze moet zijn.

    Vul dit in:

    Volledige naam: Haar voornaam moet sowieso Jade zijn, verder maakt het niet uit.
    Leeftijd + geboortedatum: Min 17, max 20
    Karakter:
    Uiterlijk:In ieder geval dit meisje (Sorry, ze is al één keer voorbijgelopen, dus dit kan ik niet meer veranderen) verder kan je haar kledingstijl en make-up nog erbij zetten.
    Familie:
    Extra: Hobby's en andere bijzonderheden.

    Alvast bedankt en ik hoop dat jullie reageren, want ik heb haar nodig!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:41 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Volledige naam: Jade Amelie Willow
    Leeftijd + geboortedatum: 18 jaar. 13 juni
    Karakter: Jade is iemand die er altijd voor je zal zijn, zelfs wanneer ze diegene niet mag of er nauwelijks mee omgaat. Ze is soms erg op zichzelf, kan de wereld redelijk negatief maar ook erg positief bekijken, en heeft een duidelijk mening, die ze niet graag onder stoelen of banken steekt. Jade houdt niet van aanstellers, mensen die constant klagen en slecht met de natuur omgaan. Ze is erg vriendelijk, grappig, een flapuit en een durfal.
    Uiterlijk: Ze draagt veel kleur, vooral hele felle kleuren.
    Familie:2 broers. Ethan en alex. Ze heeft niet zo'n goede band met haar ouders.
    Extra: Ze speelt graag gitaar. Ze is geadopteerd want haar echte ouders konden niet voor haar zorgen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:32 ]


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Niemand meer?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.